zadel

...
Plaats reactie
Meneer Patrol

zadel

Bericht door Meneer Patrol »

Ik lees hier steeds mensen die een ander zadel zoeken. Een 650 ipv 1000 of andersom.
Uit pure nieuwsgierigheid (ik zit goed): Hoe weet ik wat ik heb? Het staat er niet op, of ik moet er enorm langs kijken. Misschien heeft de vorige eigenaar ook al een ander zadel gekozen?
Gebruikersavatar
John007
DL650 berijder
Berichten: 930
Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
Woonplaats: Friesland

Re: zadel

Bericht door John007 »

Gewoon even de zithoogte van de motor opmeten en je weet wat voor zadel dat je hebt.
Ik weet niet of je een 650 of 1000 hebt maar de "normale "zithoogte van een 650 is 82 cm.
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
Gebruikersavatar
V-Stoom
DL650 berijder
Berichten: 413
Lid geworden op: di 25-07-2006, 10:23
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Woonplaats: Heerenveen

Re: zadel

Bericht door V-Stoom »

Als je hebt lopen "sleutelen" aan de veervoorspanning kon deze meting wel eens niet kloppen. Het zadel van een DL650 heeft een duidelijk diepere zitkuil dan een DL1000 zadel. Even vergelijken bij een Suz. dealer geeft wellicht uitsluitsel.

Groet, Allard.
niets is te gek, behalve op je bek.
Meneer Patrol

Re: zadel

Bericht door Meneer Patrol »

hm, als ik naar de dielert moet dan wordt me dat teveel werk, 't was alleen uit nieuwsgierigheid. Is er door de vorige eigenaar aan mijn brommer gesleuteld....
Monjoor

Re: zadel

Bericht door Monjoor »

http://www.v-strom.nl/forum/viewtopic.p ... 650#p66413

Op deze foto is het verschil te zien tussen een dl100 en een dl650 zadel. :idea:

hoop dat dit helpt.....

Eric.

Originele post: Dgr :worship:
Plaats reactie