nog eens gipro...

...
Plaats reactie
dembart

nog eens gipro...

Bericht door dembart »

Dag mensen,

Ik ben al even aan het zoeken op dit forum. Ben sinds enkele maanden in t bezit van mijn beste langbenige twin tot hiertoe : een dl 1000 (na transalp, africa twin, varadero, suoer tenere, tenere, tdm) En heb in jullie voetspoor al de valbaren gemonteerd, de xenon lampen, de garmin en de Gipro.
Over deze laatste dus : het is bekend (ik lees het op dit forum) dat je bij het installeren van de Gipro de G(ear) P(osition) S(ensor) lijn onderbreekt en daar de versnellingsindicator tussen plaatst... Gevolg is dat je wel aanduiding van de versnelling krijgt, maar dat ledje van de overdrive doet niks meer... kijk, dat vind ik nu jammer.. Tuurlijk, het heeft volstrekt geen nut. De hele Gipro heeft relatief weinig tot geen nut, en bij god, je kan je uberhaupt afvragen wat het nut is van motorrijden.... Iets in mij vloekt echter omdat ik wéét dat er ergens een klein detail van deze machine niet meer werkt... Vroeg me af, is er iemand met verstand van electronica die daar weer een oplossing voor heeft? Dat vond ik nog niet in de vele draadjes rond dit thema...

Groeten
Bart
Gebruikersavatar
Chopperbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: ma 20-02-2006, 16:59
Mijn motor is een: Suzuki Bandit 650SA
Woonplaats: Schagen, Noord Holland
Contacteer:

Re: nog eens gipro...

Bericht door Chopperbiker »

Dus (Mega-)kingsize in beeld dat je in z'n zes zit en dan nog steeds de behoefte aan een micro-overdrive-ledje :?:

:-)}
Ex-Dl650 V-strommer. Nu rijdend op een black Bandit 650SA, met Arrow-demper, smoke flip up ruit en red wheeltrims.
dembart

Re: nog eens gipro...

Bericht door dembart »

ja.... dat klopt
Gebruikersavatar
Redhead
DL650 berijder
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 25-05-2009, 08:46
Mijn motor is een: Suzuki V-strom VX800
Woonplaats: gem renkum
Contacteer:

Re: nog eens gipro...

Bericht door Redhead »

Afbeelding
Wat betreft het zgn overdrive lampje.
Er is wel degelijk een display te koop waar tevens de 6e-lamp ook werkt.

De dl-1000 display is te koop voor 70 euro + 6,95 verzendkosten.. De aansluitingen moet je zelf aanbrengen en kan gebeuren achter het linker voorste zijscherm.

gr, Martin

zie voor montage-voorbeeld ,bijna gelijk aan dl-650 http://www.boetisa.nl/Display.html
Plaats reactie