Creatief met carbonfolie...

...
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: Creatief met carbonfolie...

Bericht door Ebrostrom »

Hihihi


Tapatalk via mijn  iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Marc lw
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 29-08-2012, 21:13

Re: Creatief met carbonfolie...

Bericht door Marc lw »

wat je wil
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7822
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Creatief met carbonfolie...

Bericht door Eikie »

We zijn goed impulsief bezig met onze initiatieven :bye:
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Boarn

Re: Creatief met carbonfolie...

Bericht door Boarn »

Treg schreef:Afbeelding
Vandaag ook druk bezig geweest om de beschermer van mijn uitlaat in de carbon te zetten.
Op de website van http://www.3dcarbon.nl/koopnu.html had ik carbon besteld en toen begon het gepruts.

Het resultaat is mwah, mwah, ik heb er niet helemaal kapot van, maar het oogt op zich wel goed. Deze carbon is vrij stug, waardoor je hem lastig om de hoeken gevouwen krijgt. Warm maken met een fohn werkt wel wat, maar het is minder flexibel dan dat ik dacht. Je ontkomt er bijna niet aan om hier en daar een klein vouwtje te hebben. Ook rondom de schroefgaten is het een enorm gepruts. Ik denk dat ik ga kijken of ik misschien nog een breed revetje (of hoe heten die dingen) kan vinden, zodat het gat helemaal afgedicht wordt.

Mocht dat hem ook niet worden, dan haal ik het carbon er af en ga hem matzwart spuiten.
Heltio

Re: Creatief met carbonfolie...

Bericht door Heltio »

Voor zover ik het vanaf de foto kan beoordelen ziet het er prima uit!


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7822
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Creatief met carbonfolie...

Bericht door Eikie »

Je mwah gepruts is niet zichtbaar op de foto hoor.
Petje af. Wij hebben thuis laats iets geprobeerd op een voorspatbord van een Yamaha MT3...
Laat ik maar zeggen dat het het niets geworden is. Spatbord is nog steeds zwart en de folie in de kliko beland.
Wat een #%*+£$¥ klus is dat zeg.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Boarn

Re: Creatief met carbonfolie...

Bericht door Boarn »

Haha, das mijn foto niet, maar die van Treg, die eerder in het topic de foto's liet zien van zijn mooie uitlaat. :duim: Ik heb hem er bij gequoot omdat het dan duidelijk was waar ik het over had. Maar zo strak als dat het er bij hem op zit, zo strak zit het er bij mij niet op. Ik zal de foto wel even uit de quote halen, ik wil niet met zijn mooie eer strijken :oops:
Boarn

Re: Creatief met carbonfolie...

Bericht door Boarn »

Oh, ik zie geen edit knopje bij mijn vorige reacties, klopt het dat je dat niet kunt bewerken?

Anyhow, die foto is dus niet van mij maar van Treg.
Rongoos

Re: Creatief met carbonfolie...

Bericht door Rongoos »

Haha ik zie dat ik niet de enige ben die lekker aan het hobieen is geslagen. Uiteindelijk komt het allemaal wel goed hoor. Een beetje van dit en een beetje van dat :) ik moet ook toegeven dat wrappen heel lastig is. Zolang alles recht is, gaat het wel goed maar de vouwen en hoeken dat is een pokkewerk en dan krijg je respect voor de profesionals.

Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Creatief met carbonfolie...

Bericht door Iron Horse »

Boarn schreef:Oh, ik zie geen edit knopje bij mijn vorige reacties, klopt het dat je dat niet kunt bewerken?

Anyhow, die foto is dus niet van mij maar van Treg.
Binnen 3(?) uur kun je zelf wijzigingen in je bericht aanbrengen of stukken toevoegen. Wanneer er binnen die tijd een bericht na geplaatst is dan zal de tijd en het aantal keren van wijzigen onderaan getoond worden.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie