Medion MDPNA 150

...
Plaats reactie
M-Strom

Medion MDPNA 150

Bericht door M-Strom »

Wie o wie heeft de Medion MDPNA 150 aangeschaft ???

Als je de test leest op:

http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/2112" onclick="window.open(this.href);return false;

schijnt dit toch een prima apparaat te zijn voor 'weinig' geld.
Incl. alle accesoires, en software.

Graag wil ik gebruikservaring van iemand die hem zelf heeft, en niet van mensen die niet uit eigen ervaring spreken.
:idea: :idea: :idea: :idea:
Afbeelding ( p )
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Wanneer je heeeeeeel veel over Medion wilt lezen bezoek dan dit forumeens. Er staat helaas niks over bovengenoemd apparaat.

Op dit forumstaan echter wel gebruikerservaringen.

Ik lees trouwens wel dat er verschillende versies worden aangeboden. 1 met alleen de Benelux en 1 incl. heel West Europa. Iets om op te letten bij aanschaf.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Dutch

Bericht door Dutch »

kijk eens op Marktplaats ........... daar wordt er een aangeboden voor 300 euronen........



T. 8)
Corre

Bericht door Corre »

hey m-strom
ik heb er zo eentje
werkt goed ik heb een stekker gemaakt op de motor van een aansteker met een deksel op dat ik kan afsluiten bij slecht weer ik moet wel nog iets vinden voor als het regend de gps te gebruiken ik wil wel een foto of twee doorsturen via mail van het geheel
1 voor zijn prijs werkt de gps zeer goed
2 je kan niet zoals met de garmin thuis routes maken op de pc je moet ze het op het toestel zelf maken met waypoints en dat is wel omslachtig
3 is niet waterdicht
4 heel europa is er bij
5 het geluid van de oortjes is zeer goed
6 het gebruik onderweg is goed
7 geeft de snelste weg of de kortste je kan de wegen langs waar je niet wilt aanduiden
8 de kaarten laden op de gps is ook simpel ik heb een kaartje bij gekocht voor gedetaeerd duitsland op te zetten
Plaats reactie