Bestelling bij Touratech

...
Plaats reactie
Dusomos

Bestelling bij Touratech

Bericht door Dusomos »

beste forum leden,

zojuist heb ik iets besteld bij Touratech.
Bij elke webwinkel die ik ken moet je vooraf betalen, creditcard, paypal, ideal etc.
Nu lijkt het dat Touratech levert op rekening......?

Ik heb ook geen rekening ontvangen, dus kan ook niet vooruit betalen. Sturen zij echt af zonder betaling vooraf?
Kan iemand mij vertellen hoe Touratech NL werkt?
Ik heb echt op hun site proberen te zoeken naar de bestel en betaal methodieken, maar ik ben een man he.........dus niet kunnen vinden, misschien weet dus iemand van jullie uit ervaring hoe zij werken.

bvd en mvrgr
Marc
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Bestelling bij Touratech

Bericht door RvGS »

FF bellen met de bron lijkt me handiger heb je direct het juiste antwoord... hier heb je kans om tegenstrijdige antwoorden te krijgen.


Touratech Nederland
Deventerstraat 329
7322 RG Apeldoorn
Nederland

Business hours:
Tuesday - Friday: 10.00 - 18.00
Saturday: 10.00 - 16.00

Phone: +31 (0) 55-3603347
Fax: +31 (0) 55-3664899


"t leven kan soms zo eenvoudig zijn, je had het zelf kunnen verzinnen :mrgreen: .

btw, hier kun je ook TT bestellen => Rally Adventure Shop, is vaak sneller dan in Apeldoorn O:-) , . . . .neen, heb geen aandelen, alhoewel ze hebben wel lekkere koffie en koeken .
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
DesertStrom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 251
Lid geworden op: vr 10-04-2009, 01:40
Mijn motor is een: Triumph Tiger Explorer
Woonplaats: Uitgeest

Re: Bestelling bij Touratech

Bericht door DesertStrom »

Als je iets bestelt bij TT krijg je enige tijd later (kan zelfs wel 5 dagen later zijn) een e-mail met daarin beschreven hoe je je geld kan overmaken en waar naar toe.
In deze e-mail staat ook standaard vermeld dat de artikelen niet op voorraad zijn en dat het wel een week kan gaan duren.
Meestal wordt het echter direct verzonden zodra je geld is overgeschreven, afhankelijk van hoe snel de banken met elkaar samenwerken.
Soesko
Berichten: 456
Lid geworden op: zo 08-02-2009, 20:29
Mijn motor is een: Suzuki: V-strom DL 650, GSX600f, GSX750E, Kawasaki: Z1000SX

Re: Bestelling bij Touratech

Bericht door Soesko »

Ik heb het zelf een keer meegemaakt dat ik van Touratech de spullen ontving inclusief de rekening met het verzoek om het bedrag over te maken. Bij andere webwinkels moet je doorgaans vooraf betalen. Bij hen dus niet.
Plaats reactie