Onderdelen prijslijst

...
Plaats reactie
Strommart

Onderdelen prijslijst

Bericht door Strommart »

Is er op internet een prijslijst te vinden van de onderdelen van de v-strom 650?

Ik ben 5 weken gelden aangereden en nu moet de strom gerepareerd worden. Eea wordt vergoed door de verzekering, maar ik heb net een prijsopgave van de schade-expert gekregen en heb het idee dat de genoemde prijzen niet helemaal overeenkomen met de prijzen die ik hier weleens voorbij zie komen. De taxatie is gedaan door mijn dealer en zo zie ik bv een prijsopgave van 89 euro voor een linker handkap (terwijl die op de suzuki accessoirelijst voor 39 euro per set staan).

Ook al wordt eea vergoed, dan nog heb ik geen zin om onnodig veel te betalen.

Martin
Laatst gewijzigd door Gast op ma 07-06-2010, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Dennis013

Re: Onderdelen prjislijst

Bericht door Dennis013 »

Denk dat bij de prijs ook het uurloon voor plaatsen inzit. Ik zou mezelf niet zo druk maken als de verzekering alles vergoed, al vraagt hij 100 euro als het maar gemaakt word en het mezelf niks kost.
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Onderdelen prijslijst

Bericht door Bacchus »

Hopelijk geen letsel overgehouden aan het ongeval?

De set handkappen voor de Dl650 kost je 39 euro. Om ze erop te zetten moet je inderdaad uurloon tellen. En dat je, als de verzekering betaald, meer kwijt bent klopt vaak als een bus. Nu doe ik "wel eens" wat met verzekeringen, en weet dat als het voor eigen rekening wordt genomen de prijs vaak opeens een stukje lager is.

Als jij niet schuldig bent gewoon laten repareren! De schade wordt verhaald op de tegenpartij en gaat dan niet ten kosten van je bonus/malus :D
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Martien_1000
DL1000 berijder
Berichten: 123
Lid geworden op: za 26-04-2008, 21:38
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L2 Touring
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Onderdelen prijslijst

Bericht door Martien_1000 »

Op de volgende link kun je alle onderdelen en prijzen (ex. BTW) zien.
Bestellen kun je hier ook. De prijzen zijn hetzelfde als de dealerprijzen.
Er komen nog wel verzendkosten bij.

http://www.cmsnl.com/dl650a-usa_model15 ... t/?q=dl650
Plaats reactie