Nieuwe SW-Motech (offroad) voetsteunen

...
Plaats reactie
Dgr

Nieuwe SW-Motech (offroad) voetsteunen

Bericht door Dgr »

Kom net deze voetsteuntjes tegen van SW-Motech.
Ik had ze nog nooit eerder gezien, dus wilde het even met jullie delen :)
Ziet er allemaal veelbelovend uit. Zowel met als zonder rubber te gebruiken en in 2 hoogtes instelbaar!

L I N K: SW-Motech.com

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Redhead
DL650 berijder
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 25-05-2009, 08:46
Mijn motor is een: Suzuki V-strom VX800
Woonplaats: gem renkum
Contacteer:

Re: Nieuwe SW-Motech (offroad) voetsteunen

Bericht door Redhead »

Zien er mooi uit.
15mm dieper te stellen is mogelijk.
Kosten 79,95€
Korsan

Re: Nieuwe SW-Motech (offroad) voetsteunen

Bericht door Korsan »

Ligt het aan mij of vragen ze een belachelijk hoge prijs? Ik zat ook te kijken, omdat het rubber van de mijne eraf komt. Bij Motozoom hebben ze offroad steps voor 20 euro (zonder rubber dan).
Universele Enduro-steps BLACK
zwart, per paar
Bestelnummer: 70036457
Kwalitatief hoogwaardige steps. Leverbaar in chroom of in zwart. Passend op vele enduro en MX-motoren.
levering per paar
lengte vd steps 10,5 cm
getand voor betere grip
gemaakt van robuust staal
Gebruikersavatar
Redhead
DL650 berijder
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 25-05-2009, 08:46
Mijn motor is een: Suzuki V-strom VX800
Woonplaats: gem renkum
Contacteer:

Re: Nieuwe SW-Motech (offroad) voetsteunen

Bericht door Redhead »

De DL modellen staan er niet bij. :evil:
Dgr

Re: Nieuwe SW-Motech (offroad) voetsteunen

Bericht door Dgr »

Korsan schreef:Ligt het aan mij of vragen ze een belachelijk hoge prijs? Ik zat ook te kijken, omdat het rubber van de mijne eraf komt. Bij Motozoom hebben ze offroad steps voor 20 euro (zonder rubber dan).
Universele Enduro-steps BLACK
Mijn ervaring met "universeel" is dat het overal net niet op past :lol:

Wat de prijs betreft, het is misschien geen koopje, maar ik vind 'm wel ok. Heb in 't verleden een soortgelijk bedrag aan Touratech stepjes uitgegeven. Daar had ik heel veel plezier van, totdat de fiets een keer omviel en het stepje werd opgevouwen als een wokkel omdat hij niet snel genoeg naar binnen klapte. (de touratech steps zijn niet afgerond aan de onderkant, dus hij zette zich vermoedelijk vast in het asfalt)

Goedkoper kan het wel hoor; http://www.d2moto.com/p-4768-honda-xr-5 ... -pegs.aspx
Dit zijn de populaire KLR650 steuntjes die ook op de DL passen. Geloof dat ik ze voor iets meer dan 20 of 25 euro thuisbezorgd had, maar ik vond het niks. De ruimte tussen de voetsteun en het schakelpookje werd kleiner omdat die steun zoveel breder is, hierdoor had ik teveel moeite om nog te schakelen met m'n maat 46 laarzen. :o)
Korsan

Re: Nieuwe SW-Motech (offroad) voetsteunen

Bericht door Korsan »

Voor diegene die nog een bestelling gaat doen heb ik een eenmalige korting van 20 euro in de aanbieding. Dit gaat in de vorm van een code die je meegeeft als je je bestelling plaatst.
Ik heb hem gekregen omdat ik een foto heb ingezonden. Volgens mij is de code niet op persoon. Ik hoor wel wie hem wil.

Voucher conditions
Amount 20,- Euro, solely for encashment until 31.12.2010 in our webshop at http://shop.sw-motech.com.
Only one voucher can be encashed per order and customer. Minimum order value 75,- Euro. Cash payment of the voucher is not possible.
Please notice: End customers from countries where we do have a dealer, who does the local business cannot encash the voucher in our shop. To encash the voucher please send us a mail with your order directly to order@sw-motech.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; and include your voucher code. We will deliver directly from germany.
Best Regards
The SW-MOTECH and BAGS-CONNECTION-Team
Korsan

Re: Nieuwe SW-Motech (offroad) voetsteunen

Bericht door Korsan »

Vergeven!
Plaats reactie