Handkappen K4 en later op een K3

...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Handkappen K4 en later op een K3

Bericht door Bacchus »

Zijn er mensen die weten of de handkappen van een K4 of later passen op het K3 model? IK heb diverse alternatieven gezocht voor mijn huidige handkappen maar zonder succes. De Acerbis kappen vind ik erg lelijk vanwege erg aanwezige de opdruk.
Ben bij motoport geweest en ik kan ze samen met 2 spacers halen voor ca 50 euro. Best te doen. Maar blijkbaar zijn er 2 rubbers anders dan bij de nieuwe modellen. Gevaar zou zijn dat ik ook 2 nieuwe stuurgewichten moet kopen. a 50 euro per stuk.

Heeft iemand toevallig de handkappen gemonteerd op het k2 of k3 model?
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Handkappen K4 en later op een K3

Bericht door Bacchus »

Bij motoport een hoop gepuzzel etc en ik hoefde alleen spacers te hebben en de kappen. kosten 50 euro. Bij motorcentrum venlo een complete set met van diverse andere schroeven voor een goede 40 euro. Ter plekke meeliggen en de melding, natuurlijk passen die, we monteren die ook op andere merken. Ze passen bijna overal op.
Mooi inpakken maar! Dit weekend monteren, moet een eitje zijn :wink:
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Graafie68

Re: Handkappen K4 en later op een K3

Bericht door Graafie68 »

Bacchus schreef:Bij motoport een hoop gepuzzel etc en ik hoefde alleen spacers te hebben en de kappen. kosten 50 euro. Bij motorcentrum venlo een complete set met van diverse andere schroeven voor een goede 40 euro. Ter plekke meeliggen en de melding, natuurlijk passen die, we moteren die ook op andere merken. Ze passen bijna overal op.
Mooi inpakken maar! Dit weekend monteren, moet een eitje zijn :wink:
en dan met pasen monteren, als dat maar goed komt.

zal wel een paas eitje worden. :schater: :schater: :schater:
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Handkappen K4 en later op een K3

Bericht door Bacchus »

Ze zitten erop. De oude demonteren wat moeilijker dan de nieuwe monteren :D
Zolang je maar niet vergeet dat je de schroef niet helemaal eruit moet draaien, anders blijft een gedeelte van je stuurgewichtjes in het stuur zitten. Lang leve een draadeind, is het er zo weer uit :D
Maar een hele verbetering tegenover de originele K3 handkappen.
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Polly

Re: Handkappen K4 en later op een K3

Bericht door Polly »

Hallo, ik ben ook op zoek naar handkappen voor mijn DL 650 K4.
Er zitten nu handkappen op die met trekbandjes vastzitten heb hem nu een week en erger mij daar kapot aan.

Heb je toevallig foto's van jou handkappen en of het merk en typenaam.

Gr en alvast bedankt Polly.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5043
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Handkappen K4 en later op een K3

Bericht door Sparkle Black Peter »

Polly schreef:Hallo, ik ben ook op zoek naar handkappen voor mijn DL 650 K4.
Er zitten nu handkappen op die met trekbandjes vastzitten heb hem nu een week en erger mij daar kapot aan.

Heb je toevallig foto's van jou handkappen en of het merk en typenaam.

Gr en alvast bedankt Polly.
Hoi Polly,

De orginele handkappen kun je via je dealer bestellen. Kosten € 39,= per set.
Artikelnummer
57300-27823-291
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Handkappen K4 en later op een K3

Bericht door Bacchus »

Inderdaad, kosten zijn nog geen 4 tientjes. Dat is het je waard, ik heb mo ook ziek zitten ergeren aan die lelijke K3 handkappen.
Foto:
http://www.lustnomuzikantje.com/V-Strom/PICT0040.JPG
http://www.lustnomuzikantje.com/V-Strom/PICT0036.JPG
(geen zin om te resizen dus even een link

Het hele pakket wordt geleverd met langere schroeven voor in je stuur, boutjes en moertjes en spacers voor tussen je handvat en je stuurgewicht.
Let wel op: De schroef van je stuurgewichtjes niet helemaal eruit draaien, er blijft een rubbertje en een moertje in je stuur zitten. Een flink stuk losdraaien en dan in zijn geheel eruit trekken. Niet dat ik uit eigen ervaring spreek O:-) maar met een draadeind krijg je het er anders ook nog uit. :D
Laatst gewijzigd door Stroompje op zo 02-05-2010, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Prima een externe link gebruiken maar zet 'm dan wel ff tussen de [url] en [/url] code S.v.p.!!
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Plaats reactie