onderkuip
hallo Strommie,
die onderkuip komt uit Frankrijk (http://www.jmvconcept.fr/" onclick="window.open(this.href);return false;) en wordt in de Benelux ingevoerd door Bike Design (http://www.bike-design.be/company.asp" onclick="window.open(this.href);return false;).
Ze kost echter een heleboel duiten: op het Internationale Motorsalon in Brussel werd me medegedeeld dat ze zo'n slordige 600 neuro zou moeten kosten (in België, ongespoten).
HTH
André
die onderkuip komt uit Frankrijk (http://www.jmvconcept.fr/" onclick="window.open(this.href);return false;) en wordt in de Benelux ingevoerd door Bike Design (http://www.bike-design.be/company.asp" onclick="window.open(this.href);return false;).
Ze kost echter een heleboel duiten: op het Internationale Motorsalon in Brussel werd me medegedeeld dat ze zo'n slordige 600 neuro zou moeten kosten (in België, ongespoten).
HTH
André
Hoi P2U en Spirelli,
Da's 'niet gepiest, maar toch nát', zoals wij dat in 'Olland' plegen te zeggen
Misschien voor iemand die alléén een motor heeft, en die dus écht áltijd door weer- en wind heen moét, is het misschien een nuttige aanschaf
Voor mij dus niet 'weggelegd', en bovendien vind ik het ook géén straf, om ná de 'Pan European', die zo'n beetje álles bedekt heeft, wéér een motor te hebben waar je het motorblok van kan zien
En ja, Spirelli, wij hebben exact dezelfde motor, in kleur én uitvoering; misschien hebben ze wel ná elkaar op de 'band' gestaan
Heb jij er al mee gereden ondertussen? (Ik nog niet, en ik wacht echt tot álle pekel wég is ......., dus laat het maar regenen ....... met excuses voor diegene die van het weekend 'motorplannen' hebben )
'Belgische' groet, Rinus
Da's 'niet gepiest, maar toch nát', zoals wij dat in 'Olland' plegen te zeggen
Misschien voor iemand die alléén een motor heeft, en die dus écht áltijd door weer- en wind heen moét, is het misschien een nuttige aanschaf
Voor mij dus niet 'weggelegd', en bovendien vind ik het ook géén straf, om ná de 'Pan European', die zo'n beetje álles bedekt heeft, wéér een motor te hebben waar je het motorblok van kan zien
En ja, Spirelli, wij hebben exact dezelfde motor, in kleur én uitvoering; misschien hebben ze wel ná elkaar op de 'band' gestaan
Heb jij er al mee gereden ondertussen? (Ik nog niet, en ik wacht echt tot álle pekel wég is ......., dus laat het maar regenen ....... met excuses voor diegene die van het weekend 'motorplannen' hebben )
'Belgische' groet, Rinus
Op 22 januari 2005 is het kenteken afgegeven. Ik heb inmiddels 250 km met de strom gereden. Ik moet zeggen dat het echt een super fijne motorfiets is. Laat het idd maar flink regenen en daarna mag de zon flink gaan schijnen.
De onderkuip zal voor mij denk ook een droom blijven. Eerst maar eens sparen voor een leuke uitlaat en daarna zien we wel verder. Het probleem is dat er ook nog 2 auto's voor de deur staan. 1 voor woon/werk verkeer en een VW Kever (ook hobby dus). En helaas kost dat ook allemaal een flinke duit.
De onderkuip zal voor mij denk ook een droom blijven. Eerst maar eens sparen voor een leuke uitlaat en daarna zien we wel verder. Het probleem is dat er ook nog 2 auto's voor de deur staan. 1 voor woon/werk verkeer en een VW Kever (ook hobby dus). En helaas kost dat ook allemaal een flinke duit.
Hola Rinus,Strommie schreef:Da's 'niet gepiest, maar toch nát', zoals wij dat in 'Olland' plegen te zeggen
Misschien voor iemand die alléén een motor heeft, en die dus écht áltijd door weer- en wind heen moét, is het misschien een nuttige aanschaf
de onderkuip heeft uitsluitend en alleen een kosmetische waarde. Het geeft je niks extra bescherming omdat ze helemaal niet uit de motor steekt. Het blijft dus een duur 'mooimakertje'.
Niet gepist en toch nat: LOL, die had ik nog niet gehoord
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7553
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Je kunt wel zien dat we een beetje in de "bejaardensoos" terecht gekomen zijn, want mijn eerste auto in 1971 was, je raad het al, een ruim 10 jaar oude zwarte Kever. Geen cabrio maar eentje met een volledig linnen schuifdak. Zo eentje waar nog een benzinekraantje in zat met een reserve. En een voetpompje voor de ruitenwisservloeistof. Enz.........
Laatst gewijzigd door Iron Horse op vr 11-03-2005, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Oh ja, P2U (André)
Nog op die onderkuip terugkomend: Als het alléén een duur mooimakertje is, zónder functie ........, dan moet 'men' het inderdaad wél héél erg mooi vinden, om er zo'n hoop geld aan uit te geven
En ik geniet voorlopig gewoon van het 'blok' (Blijft zowiezo héél erg mooi schoon .............. áls je niet rijdt )
Rinus
Nog op die onderkuip terugkomend: Als het alléén een duur mooimakertje is, zónder functie ........, dan moet 'men' het inderdaad wél héél erg mooi vinden, om er zo'n hoop geld aan uit te geven
En ik geniet voorlopig gewoon van het 'blok' (Blijft zowiezo héél erg mooi schoon .............. áls je niet rijdt )
Rinus
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7553
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Gelukkig voel ik me ook nog niet zo oud, maar als je er aan gaat terugdenken is het al best een tijd geleden. En wat was toen eenvoud toch al een behoorlijke luxe. Helaas ontbreken mij ook de (financiele) mogelijkheden. Anders had er al heeeel wat meer voor de deur en in de achtertuin gestaan. Alleen ziet de "directie" dat niet zo zitten. Volgens haar kun je er toch maar op/in eentje rijden en is het doel van zo'n ding om van A naar B te komen. Dus daar zullen we wel niet zo eenvoudig uitkomen. Ik zie wel wat in het asfalteren van de achtertuin, gedeeltelijk overdekken en dan een leuke verzameling motoren en oude bromfietsen. En voor de deur een paar leuke oldtimer auto's. Misschien dat er toch nog wel een keertje een oud Haags Puchie bij komt. Daar ben ik al redelijk naar aan het speuren. En die Kever zal ik maar in gedachten blijven zien, want met ook 2 vierwielers voor de deur en een nieuwe V-Strom wordt die (financiele) ruimte wat krap.
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Rinus,Strommie schreef:Hoe oud (ervaren) dan óók; HERINNERINGEN (ervaringen) kan niemand je afpakken
da's nou net wat ik plezierig vind aan ouder worden: als je bijvoorbeeld op zoek bent naar een goede motor, ga je even in je persoonlijk archief (ervaring) zoeken en je koopt een.....V-Strom
@Rob: ho maar groentje: een beetje meer respect voor de 3de leeftijd zou je niet misstaan. De eerste keer dat we mekaar IRL zien, krijg je de rekening wel gepresenteerd.
@Rob: ho maar groentje: een beetje meer respect voor de 3de leeftijd zou je niet misstaan. De eerste keer dat we mekaar IRL zien, krijg je de rekening wel gepresenteerd.
[/quote]
De eerst volgende gelegemheid doet zich voor op 20 maart a.s. Het groepje Strommers (en als ik het goed heb ook Robbie het Ijzeren Paard)
komen dan bijeen op de begraafplaats van "De reus van Rotterdam".
Ik wil die twee ouwetjes wel eens het motorjasje uit willen zien trekken.
[/quote]
De eerst volgende gelegemheid doet zich voor op 20 maart a.s. Het groepje Strommers (en als ik het goed heb ook Robbie het Ijzeren Paard)
komen dan bijeen op de begraafplaats van "De reus van Rotterdam".
Ik wil die twee ouwetjes wel eens het motorjasje uit willen zien trekken.
Sorry Bandit, maar ik kan er helaas niet bij zijn. Onderstaande foto zegt meer dan 1000 woorden.bandit schreef:De eerst volgende gelegemheid doet zich voor op 20 maart a.s. Het groepje Strommers (en als ik het goed heb ook Robbie het Ijzeren Paard)
komen dan bijeen op de begraafplaats van "De reus van Rotterdam".
Ik wil die twee ouwetjes wel eens het motorjasje uit willen zien trekken.
Maar ik moet toegeven dat de lokatie alvast goed gekozen is
Deze pin gaat er op 29/03 uit en dan hoop ik weer met de motor te kunnen gaan rijden.
Prijs onderkuip in Belgie
Ik heb ter info eens de prijs gevraagd bij Bike Design
Ongespoten 372 € - Gespoten 484 €
Op de foto is de onderkuip op een KLV 1000 maar is idem voor een Vstrom.
http://www.bike-design.be/popup.asp?img=KLV1000_BC.jpg
Ongespoten 372 € - Gespoten 484 €
Op de foto is de onderkuip op een KLV 1000 maar is idem voor een Vstrom.
http://www.bike-design.be/popup.asp?img=KLV1000_BC.jpg
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7553
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Lijkt me stug, want de KLV1000 is 100% Suzuki DL1000 met een extra neusje en in een ander kleurtje. Staat ook op het typeplaatje. Maar zeg nooit nooit.
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7553
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Je bedoelt deze.....?
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
ok, ik zal ook informeren naar het achterspatbord.
Bij Bike-Design kan je niet als particulier terecht voor aankoop maar wel voor enige info.
Voor aankoop moet je dit regelen via uw verdeler.
Bike Design Benelux
Huivelde 70
B-9240 Zele
T: +32 52 45.33.61
F: +32 52 45.33.71
Email: info@bike-design.be
Bike Design Nederland
Willem Hooftstraat 37
2614 EV Delft
Nederland
T: +31 15 21.43.075
F: +31 15 21.59.877
Email: info@bike-design.nl
Bij Bike-Design kan je niet als particulier terecht voor aankoop maar wel voor enige info.
Voor aankoop moet je dit regelen via uw verdeler.
Bike Design Benelux
Huivelde 70
B-9240 Zele
T: +32 52 45.33.61
F: +32 52 45.33.71
Email: info@bike-design.be
Bike Design Nederland
Willem Hooftstraat 37
2614 EV Delft
Nederland
T: +31 15 21.43.075
F: +31 15 21.59.877
Email: info@bike-design.nl
Hier de info van Bike Design.
De onderkuip voor de KLV 1000 en Vstrom 1000 zijn dezelfde
DL 1000 V-STROM
Prijzen in Euro
SPATBORD ACHTERAAN Niet gesp. 143 gespoten 201
ONDERKUIP PASSEND OP ORIGINELE BOVENKUIP
niet gespoten 372 gespoten 484
DL 650 V-STROM '04>
MOTORSPOILER Niet gesp. 203 gespoten 279
SPATBORD ACHTERAAN Niet gesp. 143 gespoten 201
ONDERKUIP PASSEND OP ORIGINELE BOVENKUIP
niet gepoten 372 gepoten 484
De onderkuip voor de KLV 1000 en Vstrom 1000 zijn dezelfde
DL 1000 V-STROM
Prijzen in Euro
SPATBORD ACHTERAAN Niet gesp. 143 gespoten 201
ONDERKUIP PASSEND OP ORIGINELE BOVENKUIP
niet gespoten 372 gespoten 484
DL 650 V-STROM '04>
MOTORSPOILER Niet gesp. 203 gespoten 279
SPATBORD ACHTERAAN Niet gesp. 143 gespoten 201
ONDERKUIP PASSEND OP ORIGINELE BOVENKUIP
niet gepoten 372 gepoten 484
Laatst gewijzigd door diop op di 29-03-2005, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.