Orginele Stickers

...
Plaats reactie
RandyZ

Orginele Stickers

Bericht door RandyZ »

Afgelopen zaterdag een ongelukje gehad met de strom ( zag een auto te laat en schrok waardoor ik de rem te hard indrukte en de motor wel heel snel stil kwam te liggen) Gevolg wat lakschade , knipperlicht kapot, gelukkig veel opgevangen door de valbeugels.
Alleen nu is de V-Strom Sticker op me kuip ook kapot, Niwa gebeld prijs van de sticker is :shock: 60 euro :shock: en het is niet dat ik de stickers zo mooi vind maar ze kunnen wel nog iets van de schade verbergen :)

Weet iemand of dit ook goedkoper kan , msch mooie andere stickers erop plakken die geen :shock: 60 euro :shock: kosten.
Brambo.650

Re: Orginele Stickers

Bericht door Brambo.650 »

Niet dat ik je kan helpen, maar ik heb wel hetzelfde probleem als jou na een schuiver. Ik heb de krasjes in de zijkap er ongeveer uitgepoetst maar de enige opvallende zit nog op de sticker. Alleen ik vind die 55/60 euro ook een beetje (te) gortig.

Ik hoor het ook graag als er mensen zijn die alternatieven hebben.
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Orginele Stickers

Bericht door RvGS »

RandyZ schreef:Afgelopen zaterdag een ongelukje gehad met de strom . . . , knipperlicht kapot . . .
Balen RandyZ,
Maar zo te lezen heb je zelf niets opgelopen en dat is toch het belangrijkste :D

Peter Rhino haalde het al aan in een eerder bericht :arrow: Motor-Stickers helaas geen orginele, maar je kan er wel ideeën op doen. Zie voorbeeld van Wils in dit topic :arrow: Klikkerdeklik, vind ik persoonlijk een mooie keuze :D

maar misschien heb ik iets voor jouw -> Rechterknipperlicht

:bye:
Groet, Robert |
Monsterman

Re: Orginele Stickers

Bericht door Monsterman »

Kijk eens op www.cypressgraphics.com/motorcycle.html (doorscrollen naar beneden)

Zelf heb ik onderstaande reflecterende stickers via die site gekocht (omdat mijn originele sticker ook kapot was door een valpartij omwille van een weggeschoven voorwiel.

Afbeelding

Afbeelding
RandyZ

Re: Orginele Stickers

Bericht door RandyZ »

Dat ziet er ook mooi uit, alleen op de site kan ik dit ontwerp niet terug vinden of heeft u deze zelf gemaakt ?

@ Blackstrom , bedankt voor het aanbod maar ik heb een linkerknipperlicht nodig :lol:
Wils

Re: Orginele Stickers

Bericht door Wils »

V-strom sticker 2009 model.... 29.95 euries......bij; Martijns motorkleding in ROTterdam... :mrgreen:
toevallig vorig weekend naar geinformeerd ...Afbeelding
Graafie68

Re: Orginele Stickers

Bericht door Graafie68 »

wereld zaakie en topservice. en mooie prijsjes.

ik zou het wel weten dan.
Monsterman

Re: Orginele Stickers

Bericht door Monsterman »

RandyZ schreef:Dat ziet er ook mooi uit, alleen op de site kan ik dit ontwerp niet terug vinden of heeft u deze zelf gemaakt ?
http://www.cypressgraphics.com/buy_decals.html
Plaats reactie