hugger en verlenging voorspatbord

...
Plaats reactie
Udo van Dongen

hugger en verlenging voorspatbord

Bericht door Udo van Dongen »

Zijn er strommers hier op het forum die een hugger bij hun achterwiel hebben en een verlenging van hun voorspatbord? Zoja, helpt het veel tegen vuil worden? Ik zag hier (http://www.bikeshop-online.be/index.php?cPath=30_630) beide onderdelen en vroeg me af of het de aanschaf waard is. Voor wat beterft het achterspatbord: als je naar beneden scrolt dan staat er een goedkoper variant die zo tezien ook zwart is en dat lijkt me voldoende (er zitten wel meer ongespoten kunstofdelen aan de V-strom)

gr,
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Re: hugger en verlenging voorspatbord

Bericht door Hunter6 »

Het verlengen van je voorspatbord kan er voor zorgen dat er minder water op je uitlaatbocht komt. Het opspattende water is voor een groot deel verantwoordelijk voor het lelijk worden van de uitlaat bochten.

Achter is het meer een kosmetische kwestie. Het houdt wel wat meer het vuil uit je binnenscherm en je achterveer maar het effect is een stuk minder.
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: hugger en verlenging voorspatbord

Bericht door RvGS »

Udo van Dongen schreef: . . . Zijn er strommers hier op het forum die een hugger bij hun achterwiel hebben en een verlenging van hun voorspatbord? Zoja, helpt het veel tegen vuil worden? . . .
Udo,
:idea: misschien vind je zelf al het antwoord als je de 'zoekfunctie' gebruikt voor dit soort vragen! :o)

Hierover is al vaker geschreven, Check :arrow: verlening van het voorspatbord (=ExtendaFenda) Misschien brengt dit al iets meer licht in de duisternis :roll:
Voor de hugger moet je zelf even opzoek . . . suc6 :mrgreen:
Groet, Robert |
Brambo.650

Re: hugger en verlenging voorspatbord

Bericht door Brambo.650 »

Jokapo heeft Puig hugger op zijn Strom.
Plaats reactie