Helm camera's

...
SWR

Helm camera's

Bericht door SWR »

Hallo mede V-Strommers :P

Een Brit heeft mij de GoPro HD helmet Hero aangeraden en stukjes film laten zien.
ben zwaar onder de indruk, maar weet iemand hier nog een andere optie.
het liefst iets goedkopers dan de 350 euro GoPro :P
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Re: Helm camera's

Bericht door Hunter6 »

Ook ik ben me al een tijdje aan het orienteren op een kleine kamera en van wat ik tot nu toe gezien heb aan betaalbare camera's komt de Tachyon Xc het meest in aanmerking.
http://www.tachyoninc.com/main.html
SWR

Re: Helm camera's

Bericht door SWR »

ik vind de Drift X170 ook wel een leuke budget camera.
http://www.x-sportscam.nl/jouw-x-sports ... amera.html
SWR

Re: Helm camera's

Bericht door SWR »

Ziet er goed uit, vooral de beeld kwaliteit
belangrijk vind ik ook de 60fps.
helaas zit het geluid wel vol met wind ruis.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Helm camera's

Bericht door Frank »

Als het niet te snel gaat is het denk ik een hele mooie camera, de kleuren zijn heel goed....

Maar kijk eens naar dit filmpje: http://www.vholdr.com/contourhd/videos?vid=5

Kan het tempo niet echt bijhouden toch? Maar hier hoor je geen windgeruis. Met die lui die van die berg springen wel...
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
SWR

Re: Helm camera's

Bericht door SWR »

het is inderdaad best een leuke camera.

mijn opties zijn:
VholdR Contour HD 1080P
GoPro HD Helmet Hero

bijde kosten ze 349 euro
persoonlijk vind ik de GoPro betere film kwaliteit en geluid kwaliteit hebben.

tnks people, ik heb mijn keuze gemaakt :)
The V

Re: Helm camera's

Bericht door The V »

Ik heb de VholdR. Alleen helaas nog niet de 1080p... was weer iets te snel met kopen :wink:
Heb voor de VholdR gekozen omdat deze toch wel wat kleiner en minder opvallend is. Ben tot nu toe erg tevreden en ben nog aan het azen op een 1080 model.
SWR

Re: Helm camera's

Bericht door SWR »

The V schreef:Ik heb de VholdR. Alleen helaas nog niet de 1080p... was weer iets te snel met kopen :wink:
Heb voor de VholdR gekozen omdat deze toch wel wat kleiner en minder opvallend is. Ben tot nu toe erg tevreden en ben nog aan het azen op een 1080 model.
hoe vind jij het geluidskwaliteit van de VhordR?
The V

Re: Helm camera's

Bericht door The V »

Kwaliteit is..... RUIS! Valt idd erg tegen. Op de site van VholdR zijn verschillende doe het zelf oplossingen te vinden. Daar moet je wel enigszins technisch voor zijn (ik dus niet!)
De 1080p versie heeft een aansluiting voor externe microfoon. Tot die tijd maar de audiotrack verwijderen en muziek er onder zetten.
SWR

Re: Helm camera's

Bericht door SWR »

The V schreef:Kwaliteit is..... RUIS! Valt idd erg tegen. Op de site van VholdR zijn verschillende doe het zelf oplossingen te vinden. Daar moet je wel enigszins technisch voor zijn (ik dus niet!)
De 1080p versie heeft een aansluiting voor externe microfoon. Tot die tijd maar de audiotrack verwijderen en muziek er onder zetten.
hahaha tja dat kan natuurlijk ook ;)
The V

Re: Helm camera's

Bericht door The V »

Heb net de mijne te koop gezet. Op YouTube de 1080p-filmpjes bekeken en toch besloten om de 720 voor de 1080 in te ruilen.
SWR

Re: Helm camera's

Bericht door SWR »

ik vind het ruis toch te ergerlijk voor zo een camera.
dan maar liever lomp :)
The V

Re: Helm camera's

Bericht door The V »

Zo is het! Ben nog wel van plan om (met hulp) de mic te modificeren.
Fons53

Re: Helm camera's

Bericht door Fons53 »

Heeft er iemand negatieve ervaringen met de Contour HD1080? De verschillende filmpjes op internet zien er allemaal heel goed uit. Ik denk op dit moment dat de Contour HD1080 en de GoPro HD het beste zijn,maar wil graag ervaringen horen van V-strommers.
iSponge

Re: Helm camera's

Bericht door iSponge »

Je hebt ook nog de VIO POV.

Unboxing en review:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W6wfPbTraaI[/youtube]
The V

Re: Helm camera's

Bericht door The V »

Ik heb besloten mijn ContourHD 1080p te verkopen. Ik zal 'm a.s. weekend wel op te koop zetten. Dus hou het ff in de gaten.
Gebruikersavatar
Fogel
DL650 berijder
Berichten: 324
Lid geworden op: wo 03-06-2009, 22:59
Mijn motor is een: Suzuki GSR600A

Re: Helm camera's

Bericht door Fogel »

Ruis? Alle camera's geven idioot veel ruis, tenzij je de geluidsdruk op de microfoon verminderd: gewoon een stukkie tape over het microfoongaatje plakken! is een tip die ik hoorde. Zelf nog niet geprobeerd.
Wat ook kan helpen is een stukje keukespons, zoiets vergelijkbaars zit ook vaak over microfoons van televisiereporters die buiten interviews doen. En dat werkt zeker!

succes!

Fogel
Een dag niet gereden is een dag niet gereden.
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: Helm camera's

Bericht door Wullebolle »

Fogel schreef:...
Wat ook kan helpen is een stukje keukespons, zoiets vergelijkbaars zit ook vaak over microfoons van televisiereporters die buiten interviews doen...
Als het flink waait hangen die reporters zelfs een complete bobtail hond over hun micro :shock:
Spooky Action At A Distance !
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Helm camera's

Bericht door Frank »

Ik heb de ContourGPS en in de software kun je de gevoeligheid van de microfoon instellen...


Ik weet niet welke helmcamera dit is, maar kwaliteit is goed en ze zegt... sorry! :)

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=juxacBSfKM0[/youtubehd]
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Fons53

Re: Helm camera's

Bericht door Fons53 »

Iemand ervaring met de Kodak Play sport? :?:
iSponge

Re: Helm camera's

Bericht door iSponge »

@ Frank; volgensmij een GoPro, iig dat werd ergens op een motorvlog forum gesuggereerd.

@ fons53; Persoonlijk geen ervaring mee, maar als je op Youtube even naar het kanaal van chrisc74‬‏ gaat, dan vind je een hoop review/test/vergelijking etc. filmpjes van oa. de Kodak PlaySport.

:-)}
V-Strom Jopie

Re: Helm camera's

Bericht door V-Strom Jopie »

Even dit onderwerp "nieuw leven" inblazen...

Ik vermoed dat er nogal wat medestrommers zijn met een "action camera".
Graag zou ik voordat ik iets dergelijks aanschaf er eens 1 willen lenen voor een geplande korte trip.

Is er iemand die z'n camera aan mij wil "verhuren" voor een week met als tegenprestatie een appeltaart ?


Greetz, Johan
The V

Re: Helm camera's

Bericht door The V »

Ik heb me er de laatste tijd zowel privé als "zakelijk" behoorlijk in verdiept. Het beste wat er nu te koop is zijn toch wel de GoPro en de Drift HD Ghost. Waarbij de Ghost het op de helm toch beter doet ivm formaat en draaibare lens.
Gebruikersavatar
Jon
Berichten: 426
Lid geworden op: di 05-07-2011, 21:51
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 A L4 zwart adventure
Woonplaats: kessel (Belgie)

Re: Helm camera's

Bericht door Jon »

heb me van de week een aangeschaft van bij aldi (folder 19/6 merk envivo 29€) mijn eerste ervaringen zijn, klein toestel en goed beeld maar wel heel gevoelig had deze op de ren voor mijn lichten gemonteerd stond daar perfect maar door het op en neer gaan van vering krijg je een golfend beeld, had hem dan op mijn jas gespeld en was al beter heb toen na het bekijken van de beelden ontdekt dat hij rechtop moet zitten .er zijn rekkers bij voor bevestiging op helm maar dit lijkt me niet praktisch op een systeem helm.
denk dat op de jas nog het beste is maar dan moet ik wel een plaats vinden waar ik hem rechtop kan vastmaken
grt
iSponge

Re: Helm camera's

Bericht door iSponge »

Zo'n soort gelijke heb ik ook, maar dan een stukkie goedkoper uit China :P Maar heb die van mij nog geen enkele keer fatsoenlijk aan de praat gekregen, maar dat zal wel vooral komen omdat het een goedkope Chinese kloon is :roll:
Heb'm met een stukje overgebleven plastic van een andere verpakking in m'n helm zitten om zodoende te zorgen dat de camera ongeveer ziet wat ik zelf zie, maarja omdat de camera tot op heden elke keer geweigerd heeft te doen waar't voor bedoeld is, dus nog geen beelden kunnen maken :(
(linkje naar m'n flickr om een beeld te krijgen van wat ik bedoel).
Gebruikersavatar
Spurm
Berichten: 1521
Lid geworden op: do 19-08-2010, 17:37
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 blauw/zwart
Woonplaats: Winterswijk - Ratum (the behind corner) Achterhoek :)
Contacteer:

Re: Helm camera's

Bericht door Spurm »

V-Strom Jopie schreef:Even dit onderwerp "nieuw leven" inblazen...
Ik vermoed dat er nogal wat medestrommers zijn met een "action camera".
Graag zou ik voordat ik iets dergelijks aanschaf er eens 1 willen lenen voor een geplande korte trip.
Is er iemand die z'n camera aan mij wil "verhuren" voor een week met als tegenprestatie een appeltaart ?
zijn dacht ik toch genoeg videos te vinden op youtube voor vergelijking tussen div camera's!?
heb zelf de Drift HD720 tegenwoordig te koop voor pak m beet 145 euro (v-nix.nl)
heb m van de week nog ff los gehad ivm wazige beelden, lens is waarschijnlijk los getrild.. opgelost met een beetje loctite 243 :duim:
Afbeelding
Fietsen is gezond! Eet meer fietsen! :p
AkapUch

Re: Helm camera's

Bericht door AkapUch »

Ik heb een tijdje de tachyon xc gehad, toen de contour hd toen de drift hd en nu het nieuwste pov systeem.
Van dat laatste post ik een filmpje.
De tachyon was het makkelijkst te gebruiken en waterdicht tot 10m dus ook zwemmen met de kids, alleen dit was de 480p versie en toch uiteindelijk te wazig beeld.
De contour hd maakte de mooiste beelden van alle 1080p camera's die ik tot nu toe gehad heb, enkel de pov is evengoed maar die heb ik pas 2 dagen.
de drift was makkelijk met de afstandsbediening op het stuur, maar ik kreeg hem mooit stevig gemonteerd omdat de universele clip(3x nieuwe gehad) altijd 1 a 2 mm speling had. Uiteindelijk op weten te lossen met postbode elastiek, maar bleek ook niet 100% waterdicht te zijn als je de usb kabel erin had. Dus die moest vervangen worden.
NU heb ik de pov en tot nu toe erg tevreden. Ik maar nog wel wat foto's over de bevestiging enz.
Binnenkort krijg ik een nieuwe drift hd terug van de rma en dan mag hij voor een zacht prijsje weg inclusief motorbevestiging extra accu oplader plus alle accessoires die normaal in de doos zitten. Als je een i phone bezit kan je die ook nog eens als afstands- bediening gebruiken, echt een leuk dingetje.
https://vimeo.com/68938995
Gebruikersavatar
EdV
DL650 berijder
Berichten: 185
Lid geworden op: zo 03-06-2012, 11:59
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650 L2 2012 Wit
Woonplaats: Eersel (NL)

Re: Helm camera's

Bericht door EdV »

Nou wil ik geen zeurpiet zijn maar jij bent toch motorinstructeur?
Ik zit te kijken en zie je in de eerste 20 seconden links langs een vluchtheuvel en linksom over een rotonde gaan.......

Verder zeg ik niks.

Gr, @.
1F U C4N R34D 7H15 U R34LLY N33D 70 G37 L41D
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Helm camera's

Bericht door Aad900 »

Aan het oefenen voor een trip naar de UK :P
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Spurm
Berichten: 1521
Lid geworden op: do 19-08-2010, 17:37
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 blauw/zwart
Woonplaats: Winterswijk - Ratum (the behind corner) Achterhoek :)
Contacteer:

Re: Helm camera's

Bericht door Spurm »

Je gaat toch niet netjes in de rij wachten tot die brug eindelijk beneden is?!
Fietsen is gezond! Eet meer fietsen! :p
The V

Re: Helm camera's

Bericht door The V »

Heel netjes ook zo op die rotonde. Slaat nergens op. Van mij had je m gekregen.
Gebruikersavatar
Spurm
Berichten: 1521
Lid geworden op: do 19-08-2010, 17:37
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 blauw/zwart
Woonplaats: Winterswijk - Ratum (the behind corner) Achterhoek :)
Contacteer:

Re: Helm camera's

Bericht door Spurm »

Moraalridders...
Fietsen is gezond! Eet meer fietsen! :p
The V

Re: Helm camera's

Bericht door The V »

Niks moraalridder. Is gewoon asociaal. Dat ziet toch iedereen. Kan er nog een heel betoog over houden maar die moeite bespaar ik mezelf gezien de ééncellige reactie hiervoor mbt "moraalridders"
Heeft daar niks mee te maken. Gezond verstand en normaal sociaal rijgedrag wel.
Gebruikersavatar
Spurm
Berichten: 1521
Lid geworden op: do 19-08-2010, 17:37
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 blauw/zwart
Woonplaats: Winterswijk - Ratum (the behind corner) Achterhoek :)
Contacteer:

Re: Helm camera's

Bericht door Spurm »

gaat toch met een rustig tempo! ach ja, dan maar eencellig :twisted: ik zou t ook doen, en ik denk nog wel meer hier...
Fietsen is gezond! Eet meer fietsen! :p
The V

Re: Helm camera's

Bericht door The V »

Oja, stom van mij! Was even vergeten dat het met een rustig tempo er een stuk minder asociaal uitziet. Wat een onzin. Juist dit soort acties kweken bij het overige verkeer onbegrip en ongewenste reacties.
Gebruikersavatar
Spurm
Berichten: 1521
Lid geworden op: do 19-08-2010, 17:37
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 blauw/zwart
Woonplaats: Winterswijk - Ratum (the behind corner) Achterhoek :)
Contacteer:

Re: Helm camera's

Bericht door Spurm »

In een file mag het toch ook (met een gepaste snelheid uiteraard) "ik" zie het probleem niet zo, maar de "echte vent" blijkbaar wel... :o)
Fietsen is gezond! Eet meer fietsen! :p
The V

Re: Helm camera's

Bericht door The V »

In de file tegen de rijrichting in? Oké. Heeft deze echte vent iig nog nooit van gehoord.
AkapUch

Re: Helm camera's

Bericht door AkapUch »

NOu nou beetje kalm he

Was heel netjes, heel rustig niks aan de hand niemand lastig gevallen niemand in gevaar gebracht.
Maar wat vonden jullie van de beeld kwaliteit, ik was er best over te spreken.

pUch
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: Helm camera's

Bericht door Wullebolle »

Back on topic dan maar
Vimeootje: mmmjaaa ...
Camerastandpunt ... is heel goed, je voelt zo mee met de motard.
Beeldkwaliteit ... bwaaa bruikbaar, maar je gaat er geen prijs mee winnen.
Geluid ... met een hond over de microfoon zou het nog wat zijn, nu is het geruis enkel ergerlijk.
Conclusie: goed genoeg voor een occasioneel filmpje voor de lol. Niet goed als je likes en views wil rapen ... sorry :mrgreen:

Off topic: de actie voor & aan het rond punt rond van sec14 tot 20 is begrijpelijk maar het komt nogal anarchistisch over. Een gefrustreerde agent die erop staat te kijken en je bent je rijbewijs kwijt (in BE). Voor de rest: scherpe rijstijl ...
:-)}
Spooky Action At A Distance !
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Helm camera's

Bericht door RedStrom »

Als je rechts gaat voor de rotonde ga je over een stopstreep heen. Dat mag ook niet, maar daar was ik langs gegaan denk ik. Of misschien toch gewacht. Of niet. Ligt er aan hoe de maan stond op dat moment.
Ik heb laatst een rotonde helemaal rechtsom gereden (in NL). Helemaal overzichtelijk, zonder verkeer, en gewoon omdat ik dat altijd al een keer wilde doen.
En dan ook nog gewoon richting aangeven. Maar ja, niemand die het zag.

Maar waar is dit? Lijkt sterk op wegen die in de ECR2013 komen. Lekkere flow zit er in. Wanneer ga je daar een rit uitzetten?
En waar zit de camera? Mooie plek. Beeld van bewegende camera's (op helm) is vaak niet prettig om naar te kijken. Misselijkmakend zelfs.
Maar dit is een goeie plek. Ik ging helemaal meehangen (tot mijn nek er pijn van deed). Geen topper die camera, maar prijs/kwaliteit is goed. Net als een V-Strom.
:bye:
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
EdV
DL650 berijder
Berichten: 185
Lid geworden op: zo 03-06-2012, 11:59
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650 L2 2012 Wit
Woonplaats: Eersel (NL)

Re: Helm camera's

Bericht door EdV »

Zoooo, ik heb wel wat losgemaakt geloof ik O:-) . Zo erg was het nu ook weer niet, ik ga ook wel eens ergens over een stoepje of zo :P .
Ik vond het alleen grappig dat je als motorinstructeur zo'n capriolen op beeld liet zien.

Maar weer ontopic:
De beeldkwaliteit vind ik netjes, licht is goed, geen hakkels.
Maar ja kost waarschijnlijk ook een lieve duit.

Gr, @.
1F U C4N R34D 7H15 U R34LLY N33D 70 G37 L41D
Gebruikersavatar
Spurm
Berichten: 1521
Lid geworden op: do 19-08-2010, 17:37
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 blauw/zwart
Woonplaats: Winterswijk - Ratum (the behind corner) Achterhoek :)
Contacteer:

Re: Helm camera's

Bericht door Spurm »

Voor dat geld koop ik liever de ghost van drift, scheelt 100 euro met de pov...
drift is mooi compact tegenover de pov
Fietsen is gezond! Eet meer fietsen! :p
Gebruikersavatar
Hessie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 915
Lid geworden op: do 25-12-2008, 20:22
Mijn motor is een: BMW F900 XR
Woonplaats: Huizen

Re: Helm camera's

Bericht door Hessie »

Is bij Vianen, de Lekdijk op :-)} :-)}

:bye: :bye:
doei
AkapUch

Re: Helm camera's

Bericht door AkapUch »

Hessie kent em, vianen de dijk op. Ik laat ook wel eens zien waar ik het zelf misschien nog niet helemaal mee eens ben, zo ook dit, was een moment opnamen. Meestal staat iedereen netjes voor de rotonde stil bij het daarvoor bedoelde licht, en kan je er legaal langs en over de rotonde maar ze hadden hem helemaal dichtgezet de prutsers. Gezien de brug toch al flink open stond dacht ik niet dat er zoveel beweging in het verkeer zou zijn, en had geen zin om er doorheen te wurmen, dus toen deze oplossing. Als motorrijder vind ik niet gevaarlijk en mooi opgelost, maar als automobilist wachtend in de rij erg vervelend en allicht asociaal.
Zal ik niet snel weer doen rotonde verkeerd.
Camera beelden zijn beter dan die van de drift, maar dat komt deels omdat ik die nooit goed gemonteerd kreeg op mn valbeugels omdat universele clip speling had. Deze zit net boven de forkbrace van de voorpoten, helemaal vooraan tegen de onderkant van de kuip zit een plasice schroef unit verstevigings ding waar deze camera verassend goed past, en amper te zien is.
kost zeker een lieve duit en is enkel interresant als je gelijk de beelden terug wilt zien en de camera altijd aan hebt staan.
Zelf zou ik zeker voor de contour of trachyon gaan.


Een mooi ritje uitzetten is erg makkelijk hier. Lekdijk op tot rhenen, oversteken terug tot schoonhoven of nog eentje verder en weer terug tot vianen, 132km bochtig dijk.
Ik wil best met kleine groepjes meerijden mits we niet treuzelen.
In het filmpje is goed te zien hoe ik me inhou wegens belachelijk brede koffers die anders steeds kleiner worden O:-)

pUch
AkapUch

Re: Helm camera's

Bericht door AkapUch »

Ik zit net te kijken naar het filmpje op vimeo maar daar is de kwaliteit erg belabbert zie ik, net 480p ofzo, toen ik hem uploaden was ie 3x mooier gewoon 1080p, zal kijken of ik een korter stukje wel mooi erop kan krijgen.

pUch
The V

Re: Helm camera's

Bericht door The V »

Grote beeld is met Drift HD Ghost: http://youtu.be/54Pi-gt-Jz8
En deze ook. Alleen op 720p en de grootste FOV http://youtu.be/XcUc3oEX_pk
Laatst gewijzigd door Iron Horse op wo 26-06-2013, 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Externe links a.u.b. altijd tussen [url]link[/url] zetten.
AkapUch

Re: Helm camera's

Bericht door AkapUch »

Bevestiging camera
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Helm camera's

Bericht door Frank »

Op zich mooie plek, maar ik zou offroad, maar niet door een kuil rijden, want dan wordt je camera geplet door je spatbord... :?
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Drummer
Berichten: 329
Lid geworden op: ma 26-03-2012, 22:43
Mijn motor is een: Honda Crosstourer VFR1200X Dct
Woonplaats: Schilde

Re: Helm camera's

Bericht door Drummer »

8) 8) 8)


Zonet ook even het filmpje gezien.

Ik doe dat ook regelmatig Linksom rond een rotonde ;-) ............................ als ik in een wielerwedstrijd mee rij 8)
Eerst nen Transalp, daarna een Suzuki V strom DL1000, en nu een Honda Crosstourer VFR1200X Dct

http://denoordkaap2016.blogspot.be/

http://corsica2018.blogspot.com
Plaats reactie