Stickers

...
Plaats reactie
spyball

Stickers

Bericht door spyball »

Hi all,

Is er iemand onder ons die weet of er in ons werelddeel (en dan liefst in Nederland of direct grenzend aan Nederland) stickers te koop zijn om de kuip wat op te fleuren? Op de website van onze Amerikaanse Vstrom broeders kwam ik een aantal leuke stickers tegen. Als je die echter wil hebben moet je met een louche betaalsysteem in zee want ze accepteren geen creditcard betaling! :twisted:
Spyball
W-Strom

Bericht door W-Strom »

Je kan die 'Jaws'-stickers die elders op het forum staan kopen. Ziet er wel gaaf uit.

Wesley
Laatst gewijzigd door W-Strom op ma 28-02-2005, 20:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Uit het topic "Jaws" dat ik een tijdje geleden opende:

Voor wie het vriendelijke uiterlijk van de Strom iets wil afzwakken, het onderstaande plaatje. Dan is zwart natuurlijk wel de mooiste "kleur". :lol:

Afbeelding
(Klik op de foto voor de link)

Je was me net voor W-Strom :evil: :lol:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Scottie

Bericht door Scottie »

Zwart is altijd de mooiste kleur, dat weet je toch...











:)
W-Strom

Bericht door W-Strom »

Ehmm, ik wil niet veel zeggen maar hij is denk ik verchroomd.

Wesley
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

He, Wesley toch wel bij de les blijven he. Zit je weer op een ander forum tijdens je conversaties hier. Dat zwart slaat op de kleur van de motor, dus waar je dat verchroomde nu ineens vandaan haalt???


Maar geeft niet hoor, zoals al gezegd we houden je wel wakker.



:lol:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
W-Strom

Bericht door W-Strom »

Ik weet ook wel dat dat zwart op de kleur slaat. Maar volgens mij is de motor (in ieder geval de tank en dat zij stuk) verchroomd, zo ziet het er volgens mij en mijn vader uit. Het kan best zo zijn dat het niet zo is, maar het leek me zo (of hij is heeeeel goed gepoetst).

Wesley
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Dan zou ik toch nog maar eens in de schuur (of waar die dan staat) gaan kijken, want aan de Strom is bijzonder weinig chroom te vinden. En zeker de tank, die is echt helemaal gespoten. Als voorbeeldje van mijn zwarte dan nog maar even een plaatje van de Suzukiwebsite, dan hoef je er niet voor naar buiten te gaan. :wink: Ik kan daar echt geen stukkie chroom aan herkennen.

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
W-Strom

Bericht door W-Strom »

Ja maar zoals je (een beetje) kan zien is dit een geheel aangepaste Strom. Het kan dus ook best zo zijn dat de eigenaar bepaalde delen heeft laten verchromen?

Wesley
Scottie

Bericht door Scottie »

Het enige chroom wat ik zo gauw aan de motor zie is het tuutje van de uitlaat. De rest is plastic of lak. En het frame is voorzien van (waardeloze/dunne/slechte) zilverkleurige lak (die komt er veel te snel vanaf), ook de zwarte bij het 2005 model heeft die nare eigenschap.
Strommie

Bericht door Strommie »

Écht waar; heeft dat zwarte frame van het 2005-model, daar óók al last van :?: :?
Als dat zo is, zal ik gelijk mijn maatregelen nemen, om het vanaf nieuw met zwart plakfolie te beplakken :cry:
Bedankt voor de 'tip', Scottie :idea:

p.s.: Vanavond komt die nieuwe van mij, met het 'bussie' :oops:
Zilver met zwart frame.
spyball

Bericht door spyball »

Even terugkomend op stickers.....ik dacht dus meer aan zo iets...

Afbeelding

Spyball
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ziet er goed uit. Maar heb je dan geen informatie kunnen vinden op de plek waar deze foto vandaan hebt? Het lijkt me trouwens niet een al te moeilijk concept (als je precies zoiets zoekt natuurlijk) dat toch wel ergens in de racerij terug te vinden zou moeten zijn.....? Of zit ik nu uit mijn nek te l..........?
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
spyball

Bericht door spyball »

Ja ik heb het adres wel kunnen vinden maar dan kom ik terug op mijn allereerste bericht....je moet dan in zee met een louche betaalsysteem :evil: want ze accepteren geen creditcardbetalingen. Vandaar mijn vraag of er onder ons bikers zijn die in onze buurt (en dat mag ook Belgie of Duitsland zijn) een winkeltje weten die dit soort stickers kan leveren.

Groetjes, Frans
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Er zijn ook "beletteringsbedrijven" die dit op maat kunnen leveren met een door jezelf aangeleverd voorbeeld in digitale vorm. Overleg vooraf m.b.t. het juiste aan te leveren format is niet verkeerd. Bespaart je misschien niet, sterker nog het kost waarschijnlijk meer, maar je kunt het wel "custom made" krijgen op die manier. Je kunt dan je hele eigen ontwerp maken. Ook meerkleurig. Er zijn speciale apparaten voor die dat per stuk kunnen produceren. Ik heb ze weleens op en beurs zien staan. Prijzen heb ik geen precieze info van, maar dat zou best nog weleens kunnen meevallen.

Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Zie de plaatjes hier straks wel verschijnen :?:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie