motor webshops

...
Plaats reactie
Eddiepeddie

motor webshops

Bericht door Eddiepeddie »

Gisteren toen ik van het werk naar huis reed een schuiver gemaakt. :frusty:

Schade:
Linker kap (kuip) bekrast
Linker knipperlicht gebroken. (hangt nu aan een draadje)
Valbeugel (bij motorblok) goed geschaafd
Stuureinde (stuurstop) verbogen en beschadigd
Handkap gebarsten
Koppelingspedaal licht verbogen
En nog wat kleine beschadigingen aan de linker kant

Nu wil de beschadigde onderdelen gaan vervangen. Maar waar kan ik originele Suzuki spullen het goedkoopste krijgen?

Kent iemand een betrouwbare en goedkope webshop waar ik hiervoor terecht kan?
Tonmjk59

Re: motor webshops

Bericht door Tonmjk59 »

het snelste is een deal maken met je suzuki dealer over een korting op de onderdelen.uit ervaring weet ik dat 15 tot 20 % korting mogelijk is.scheelt een hoop gebel en verz kosten.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: motor webshops

Bericht door Frank »

Geen Allrisk verzekering?

Er is zoveel kapot dat dit via de verzekering wel 1700 euro schade kan zijn.. dus als je een Allrisk verzekering hebt, zou ik het opgeven. Maar aan je poging om het zelf op te lappen, denk ik het niet... :cry:

Als je de herstelwerkzaamheden door je dealer laat doen krijg je sowieso korting op de onderdelen!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Spocky

Re: motor webshops

Bericht door Spocky »

Misschien hier

http://www.bikereparts.nl/motor-types/s ... rdelen.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Zijn wel tweedehandsonderdelen
Eddiepeddie

Re: motor webshops

Bericht door Eddiepeddie »

Spocky schreef:Misschien hier

http://www.bikereparts.nl/motor-types/s ... rdelen.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Zijn wel tweedehandsonderdelen
Wel een mooie site. Ik zal deze onthouden. Jammer dat er nu geen spullen op worden aangeboden die ik kan gebruiken.
Plaats reactie