HANDVATVERWARMING

...
Roelof28

HANDVATVERWARMING

Bericht door Roelof28 »

Wie raad me waarom welke handvatverwarming aan?

Ik zie er zoveel op internet en zie door de bomen het bos niet meer. En is het een beetje makkelijk zelf te monteren?

Hoor ook verhalen dat als je even stilstaat of langzaam rijdt, (door file) sommigen weer koud worden. Klopt dat?
Graafie68

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Graafie68 »

hee roelof, niet om vervelend te zijn, maar als je ff op de zoekfunktie kijkt.
dan zul je zien dat daar hele nuttige reactie's staan met goede tips.
zijnde onderdeel nr/ bestel nr voor verloopkabeltje, die je dan weer bevestigd op een orgineel suzuki stekkertje dat in de buurt van je radiateur ligt.
gebruik je die dan staat de handvat verwarming over je contact geschakeld.

zelf ben ik ook op zoek naar verwarmde handgrepen, en ben erg gecharmeerd van nieuw type oxford, met klein bedienings kastje met tip toetsen ipv grote schakelkast met draaiknop.

kortom zoek en er gaat een wereld voor je open.

succes graafie68 / michel
Longjohn007

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Longjohn007 »

Die Oxford grips heb ik erop, mooi klein bedieningskastje en werkt prima !

Toch lekker als het zoals vandaag een beetje miezert en af en toe druppelt, op 30% hou je de handjes lekker warm en ook snel weer droog !

groet,

Johnny
Roelof28

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Roelof28 »

Heb je daar een typenr. van of een site?
Longjohn007

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Longjohn007 »

deze heb ik (dealer heeft ze bij aflevering erop gezet)
http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&ac ... &pid=174&p
Longjohn007

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Longjohn007 »

Nou hier ook nog een review :

http://www.webbikeworld.com/r3/heated-m ... hot-grips/

Volgende keer moet je zelf maar ff googelen ! :schater: :schater: :schater:
Ed Jonkmans

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Ed Jonkmans »

Heb er van deze week ook op staan van Oxford (zo had ik een reden om te rijden tot bij m'n dealer, ondanks dat m'n linkerbeen nog in het gips zit!).
Ik kan nog niks zeggen uit ervaring, ik weet enkel dat de handvatten na 200 m al aardig warm werden, en dat op 50%.
Ik had geen zin om het zelf te fixen, vandaar dat ik het heb laten doen. Men heeft ze aangesloten achter de zekeringen.(dan moest men geen kappen of zo losmaken, een verloopstukje (aan de radiator) was ook niet nodig. Het is nu aangesloten op hetzelfde circuit als dat stekkertje bij de radiator (wat voorzien is voor handvatverwarming).
Oh ja de handvatten van Oxford betaalde ik € 65.
Grtz
Ed
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Framomile »

Bij deze wil ik je ook nog even een andere mening meegeven. Ik heb bij mijn strom uit 2008 vanuit de dealer meteen originele verwarming laten plaatsen (inderdaad met grote regelknop/kast). Dit omdat ik altijd heel snel last heb van "afgestorven" vingers. Ik rijd het hele jaar door dus dat leek mij geen overbodige luxe. Wat blijkt...... het helpt niet !! Mijn handen worden aan de binnenkant wel goed warm/heet maar door de kou aan de buitenkant (ondanks kappen) worden toch mijn vingers koud.
OPLOSSING? Ja elektrisch verwarmde handschoenen van Gerbing's. Ideaal en makkelijk zelf aan te sluiten. Volgens mij heb ik er toen iets van 150 euro voor betaald en dat was het dik waard.
Roelof, dit is mijn persoonlijke ervaring en dat wilde je even laten weten. Succes met het bepalen van je keuze,

Groet Franc
Nero

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Nero »

De digitale Oxford handvatverwarmingen zijn prima prijs kwaliteit.
Laat ze kundig plaatsen door een derde als je niet weet hoe dat op het contactslot aan te sluiten ipv rechtstreeks o de batterij.
Let ook op dat ze rechts wat conisch worden uitgefreesd want anders schuiven ze nèt net ver genoeg door een opstaande plastic rand van je gashendel (eens je OEM rubber verwijderd). Heb het ook zelf geplaatst op m'n Strom en nadien beseft dat het resultaat niet 100%. Maar beregoed materiaal.

Handschoenen gaan idd beter resultaat geven, maar zijn niet zo praktisch omdat je ze niet alrijd op de motor beschikbaar hebt.
Mits een goede handschoen heb je een goeie warmteverspreiding.
Ed Jonkmans

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Ed Jonkmans »

@framomile:
Ik heb ook aan verwarmde handschoenen gedacht: dit is zonder twijfel de beste oplossing tegen koude handen.
Je handen hebben het lekker warm, zowel aan de binnen-als de buitenkant, je kan het systeem meenemen van de ene naar de andere motorfiets.
En als ik me niet vergis is er levenslang garantie op het electrisch gedeelte. Ik heb ze gepast en mij zaten ze perfect.
Maar toch heb ik ze niet genomen omdat: *ik nooit in zo'n extreme koude omstandigheden rijd; *ik het vreemd vind om met kabeltjes vast aan de motor te
hangen (ja ik weet wel: die komen vanzelf los in een noodsituatie).
Veel genot van je handschoen (moest ik echt doorrijden in de winter dan zou ik zeker voor die handschoenen opteren!)
Grtz
Ed
FrenkieNL

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door FrenkieNL »

Framomile schreef:Bij deze wil ik je ook nog even een andere mening meegeven. Ik heb bij mijn strom uit 2008 vanuit de dealer meteen originele verwarming laten plaatsen (inderdaad met grote regelknop/kast). Dit omdat ik altijd heel snel last heb van "afgestorven" vingers. Ik rijd het hele jaar door dus dat leek mij geen overbodige luxe. Wat blijkt...... het helpt niet !! Mijn handen worden aan de binnenkant wel goed warm/heet maar door de kou aan de buitenkant (ondanks kappen) worden toch mijn vingers koud.
OPLOSSING? Ja elektrisch verwarmde handschoenen van Gerbing's. Ideaal en makkelijk zelf aan te sluiten. Volgens mij heb ik er toen iets van 150 euro voor betaald en dat was het dik waard.
Roelof, dit is mijn persoonlijke ervaring en dat wilde je even laten weten. Succes met het bepalen van je keuze,

Groet Franc

Vraagje; standaard zit daar geen regeling op ? check ?
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Framomile »

Hoi Frenkie,

Bedoel je op de handvatverwarming of op de handschoenen, bij de handvatten(inclusief regeling) was het een extra optie die ik bij mijn dealer tijdens aanschaf heb gekozen. Ik dacht dat het origineel was.
De handschoenen heb ik met speciaal kabeltje genomen, die is in 2 standen te regelen met een simpel schakelaartje.

@ Ed, Voor wat betreft de losse snoeren deze komt aan de achterkant (links) uit mijn zadel waar ik hem uit het zicht via beugels (kofferrek) heb vastgezet met ty-raps, alles in zwart dus praktisch onzichtbaar. Het enige dat je ziet is een klein stukje snoer links onder uit mijn jas.

Nou, gegroet maar weer,

Franc
Gebruikersavatar
Patrick8888
Berichten: 200
Lid geworden op: za 04-07-2009, 19:31
Mijn motor is een: Zwarte DL 650 van 2004
Woonplaats: Sint Annaland

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Patrick8888 »

Op mijn vorige motor had ik ook handvat verwarming, gekocht bij motorport voor 50 euro. Is echt ideaal. Op de V-Strom moet het nog. Ik denk dat handvat verwarming in combinatie met handkappen helemaal ideaal is.
All the things we seem to understand are like footprints in moving sand.
There's no teacher who can teach us anything new, he can only teach the things we already knew.
MacB

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door MacB »

Patrick8888 schreef:Ik denk dat handvat verwarming in combinatie met handkappen helemaal ideaal is.
Ja zal wel een verschil geven tgv geen maar dan nog vriezen je vingers eraf langs de buitenkant, dan hebben we het wel over temperaturen lager dan een graad of 8.
Bommelaar

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Bommelaar »

Ik heb handvatverwarming, doch had met (zomer)handschoenen aan de voorbije weken toch al serieus koud gehad. De handpalm wordt wel verwarmd, maar de vingers blijven koud. Toen ik gister ging kijken voor winterhandschoenen geopteerd voor de gerbing T5 handschoen. 179 euro met een aan/uit-knop. Voor 60 euro meer kun je een gewone regelaar erbij kopen. Zoals gezegd levenslange garantie op het elektrisch gedeelte. Er vertrekt vanop de accu een kabel, daarop moet je een Y-kabel aansluiten die je met je handschoenen verbindt. Bij een val wordt de verbinding gewoon verbroken.
Ik ga het morgen allemaal aansluiten. Ik denk alleen dat het brandstofverbruik iets zal verhogen.
M.A.D

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door M.A.D »

Ik vind handvatverwarming perfect werken , maar dan wel samen met handkappen om uit de wind te blijven .
Probeer deze combi eerst eens zou ik zeggen .
Mochten ze niet tegen de kou helpen ,dan is het wel tegen de regen ...
Gebruikersavatar
LuBra
DL1000 berijder
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 08-06-2008, 17:28
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000A (tot 27-6-2014 een DL650)
Woonplaats: Montfoort

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door LuBra »

Op de nieuwe 1000 wil ik graag handvatverwarming gaan monteren en heb al de Oxford Hotgrips aangeschaft. In de montage handleiding staat aangegeven dat deze rechtstreeks op je accu kan worden aangesloten, maar dat vind ik eigenlijk geen optie. Nu zat er bij mijn DL650 een speciaal stekkertje voor de handvatverwarming net achter de radiator. Weet iemand of er ook zo'n stekkertje op de DL1000 A zit?
Gebruikersavatar
R.Vanmeegen
DL1000 berijder
Berichten: 604
Lid geworden op: vr 12-07-2013, 22:25
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000-K3
Woonplaats: Huissen

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door R.Vanmeegen »

Hi Luc,

Ik heb deze set een maand of 6 geleden gekocht, en wel rechtstreeks aangesloten. Het auto stop systeem werkt prima!

Van de stekker weet ik echter niets...

VG.
DL 1000 - Zilver grijs - K3 - TomTom Rider 400 - 2 Akra's - Sony HDR-AS200
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4206
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Frank »

Ik heb de originele van Suzuki en die is er door Motoport opgebouwd en loopt (net als de mistlampen) via het contact, dus ik vermoed dat er wel een aansluiting moet zitten daar..
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Ike360x
Berichten: 250
Lid geworden op: za 22-03-2014, 12:10
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2007)
Woonplaats: Utrecht

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Ike360x »

Oxford zijjn heel fijn. Let op dat verwarming nniet met gore Tex werkt tenzij het vermeld wordt
Burn rubber, not your soul
Gebruikersavatar
LuBra
DL1000 berijder
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 08-06-2008, 17:28
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000A (tot 27-6-2014 een DL650)
Woonplaats: Montfoort

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door LuBra »

Stekkertje gevonden! Je tank en luchtfilter eraf en daar ligt een stekkertje klaar om gebruikt te worden. Heb er een paar foto's van gemaakt, dus voor de liefhebbers kan ik deze mailen.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Iron Horse »

Niet mailen, gewoon op het forum in een bericht plaatsen. Als je niet weet hoe dan gewoon als bijlage in je antwoord meesturen!
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
YellowWee

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door YellowWee »

Vandaag Oxford touring HVV geplaatst.
Dit type past op mijn strom precies zonder bijsnijden van de handvaten.
Alleen bij de gashendel moet je 2 opstaande randen weg frezen.

Rechtstreeks op de accu want de Suzuki stekker wil ik gaan gebruiken voor Verstralers.
Mocht de accu leeg trekken dan plaats ik wel een relai.

GR.
Gebruikersavatar
Ike360x
Berichten: 250
Lid geworden op: za 22-03-2014, 12:10
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2007)
Woonplaats: Utrecht

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Ike360x »

@yellowwee. Laat eens zien hoe je die verstralers aansluit. Heb alles al liggen alleen aansluiten....
Burn rubber, not your soul
YellowWee

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door YellowWee »

Uh Ike360X hier bedoel je dat precies?
Hoe ik de kabels heb weggewerkt of hoe de handvaten zitten?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Iron Horse »

Volgens mij staat er toch duidelijk "Laat eens zien hoe je die verstralers aansluit." Daar kun je toch niets anders van maken lijkt me. In ieder geval geen handvatten.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
YellowWee

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door YellowWee »

Ah nu valt het kwartje :-

Die verstralers/lampen op de valbeugels.
Heb ik nog niet binnen dus dat ga ik pas uitzoeken als ik die wel binnen heb.
Ofwel ike360x voor nu kan ik je nog ff niet helpen.

gr
Gebruikersavatar
Jon
Berichten: 426
Lid geworden op: di 05-07-2011, 21:51
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 A L4 zwart adventure
Woonplaats: kessel (Belgie)

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Jon »

Daring Red Frank schreef:Ik heb de originele van Suzuki en die is er door Motoport opgebouwd en loopt (net als de mistlampen) via het contact, dus ik vermoed dat er wel een aansluiting moet zitten daar..
Frank, wat is je ondervinding van de orginele van Suzuki ? zou deze ook willen plaatsen maar omdat ze prijzig zijn moet ik zeker zijn dat ze hun werk doen en ik geen problemen krijg met de batterij.
grt
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4206
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Frank »

Tot nu toe perfect. Lekkere warme handen.. heb ze bijna altijd aan... :D
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Jon
Berichten: 426
Lid geworden op: di 05-07-2011, 21:51
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 A L4 zwart adventure
Woonplaats: kessel (Belgie)

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Jon »

en geen problemen in combinatie met de mistlampen?
grt
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4206
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Frank »

Nope.. alles doet het gewoon... ;)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Jon
Berichten: 426
Lid geworden op: di 05-07-2011, 21:51
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 A L4 zwart adventure
Woonplaats: kessel (Belgie)

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Jon »

ok,bedankt dan ga ik voor de orginele
grt
Laatst gewijzigd door Iron Horse op do 20-11-2014, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Volledig quoten in een opvolgende reactie is onnodig en ongewenst.
Gebruikersavatar
Jon
Berichten: 426
Lid geworden op: di 05-07-2011, 21:51
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 A L4 zwart adventure
Woonplaats: kessel (Belgie)

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Jon »

heb me verwarmde handschoenen (mematec) met oplaadbare batterijen gekocht ze hebben 3 stande en verwarmen de vingers ook.(daar had ik het meeste last van de kou) en vrees dat ik dit niet oplos met handvatverwarming
grt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Iron Horse op di 25-11-2014, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Volledig quoten in een opvolgende reactie is onnodig en ongewenst.
Kristof
DL650 berijder
Berichten: 266
Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
Mijn motor is een: Honda Africa Twin

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Kristof »

Mijn ervaring;
Oxfords worden snel warm en indien nodig ook HEET, zaaalig bij echt vriesweer, het nadeel; zijn bij mij op 1 jaar 2x defect gegaan ( wel netjes onder garantie vervangen) :duim:
Hierdoor heb ik op mijn L4 de originele van Suzuki laten plaatsen, kosten een stuk rib :twisted: , worden niet zo warm, en warmen trager op. Maar blijven nu toch al bijna een jaar probleemloos werken.

Oxfords in combinatie met 55w verstralers gaf problemen, dan vielen de oxfords uit (teveel verbruik)
Oxfords in combinatie met 35w verstralers lukte net.

Nu heb ik sw-motech led verstralers in combinatie met Suzuki handvatverwarming en heb hier geen enkel probleem met de batterij mee :-)}
Gebruikersavatar
Cplegt
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 1388
Lid geworden op: zo 17-04-2011, 18:01
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
Woonplaats: Enschede

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Cplegt »

Nooit problemen met oxford .. Ik heb altijd problemen met oxford. Die dingen doen het 3 maand en dan is t klaar. Of links, of rechts of de regelunit gaat kapot. En garantie, daar doen ze vrij moeilijk over.

Nu rij ik al ruim een jaar rond met een setje van R&G. En stuk goedkoper en ze werken nog steeds :). Voor mij al lang geen oxford meer.
Gr. Chiel
Lambik

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Lambik »

domme vraag misschien maar heb je dan gewoon je winterhandschoenen aan???
Gebruikersavatar
Cplegt
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 1388
Lid geworden op: zo 17-04-2011, 18:01
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
Woonplaats: Enschede

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Cplegt »

Ligt eraan. Rij nu sinds een week of 3 weer met mn winterhandschoenen. Maar snap niet wat dat met het probleem van oxford hvv die kapot gaat te maken heeft.
De linker hvv warmt zowiezo minder snel op dan de rechter. De linker zit op metaal en de rechter op t plastic van de gashendel.
Als er 1 stuk gaat meet ik em altijd door en kijk of ik hem kan vervangen. Maar meestal is er gewoon iets stuk in de regelunit, en daar kun je weinig aan doen.
Gr. Chiel
Gebruikersavatar
Ballie
DL650 berijder
Berichten: 546
Lid geworden op: za 01-03-2014, 09:56
Woonplaats: Roosendaal - West Brabant
Contacteer:

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Ballie »

Dan zou je dus na aanschaf van een nieuwe set kunnen volstaan met het vervangen van de Unit. Zou mooi zijn als je die los zou kunnen kopen Die handvaten heb je dan immers niets aan...
You can't buy happiness, but you can buy a V-Strom...
Gebruikersavatar
Cplegt
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 1388
Lid geworden op: zo 17-04-2011, 18:01
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
Woonplaats: Enschede

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Cplegt »

Een losse unit is dus niet te koop. Enkel mogelijk onder garantie. Dan ben je wel gemiddeld 3 maand je hele set kwijt. Gemiddeld kost de oxford 70 euro of meer. R&G 40euro en een beetje. En ze houden t langer vol :).
Gr. Chiel
Gebruikersavatar
Ballie
DL650 berijder
Berichten: 546
Lid geworden op: za 01-03-2014, 09:56
Woonplaats: Roosendaal - West Brabant
Contacteer:

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Ballie »

Dan is de keuze snel gemaakt... :shock:
You can't buy happiness, but you can buy a V-Strom...
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Ebrostrom »

R&G hier ook prima en al 2 winters in gebruik (dit jr nog niet meegeteld). Geen klachten.


Tapatalk via mijn  iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door RedStrom »

Hier ook R&G.
Al 2 jaar in de doos. Geen klachten.

Misschien maar eens op de volgende motor monteren. :roll:
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Ebrostrom »

:schater:


Tapatalk via mijn  iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Viper2

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Viper2 »

Ik ben van plan om de oxford hot grips van 60 euro te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee. Ik last ook op het form dat er in de buurt van je radioteur een stekker zit waar je de handvatverwarming kunt aansluiten. Is dat aan de linker of rechterzijde mogelijk eeen fotootje. Moet je daar een verloopstekker voor hebben of pas de aansluiting op oxford.
Evberkel

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Evberkel »

Daar zijn genoeg topics over, zoek maar is. Ik heb pas r&g gekocht, worden als erg goed getest.

Gr Edwin
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Iron Horse »

Het stekkertje van de handvatverwarming dus. Er is een verloopkabeltje dat gelijk is aan dat van de claxon en dat is 36852-06G00. Kostte destijds (2005) ca. 10 euro, veel geld voor zoiets, maar je moet het maar nodig hebben. En je hoeft daar geen relais bij te gebruiken. Deze is al gezekerd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Noname87
Berichten: 185
Lid geworden op: do 12-02-2015, 10:39
Mijn motor is een: Gazelle Eclipse

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Noname87 »

Ik wil weer handvatverwarming van Oxford. Maar ik weet niet meer welke ik moest hebben. De 120mm variant of de 132mm?
Gebruikersavatar
Supermuis
Berichten: 292
Lid geworden op: za 19-03-2011, 21:00
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A L3e
Woonplaats: Kampen

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Supermuis »

Even je huidige handvat opmeten. Volgens mij heb je 120mm nodig.
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7810
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Eikie »

Ik zou je stuurdikte meten :mrgreen:
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Noname87
Berichten: 185
Lid geworden op: do 12-02-2015, 10:39
Mijn motor is een: Gazelle Eclipse

Re: HANDVATVERWARMING

Bericht door Noname87 »

Het gaat niet om de stuurdikte maar de lengte...
Plaats reactie