GPS-tracks.nl

...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

GPS-tracks.nl

Bericht door Iron Horse »

Voor de doorgewinterde GPS-er geen onbekende, maar voor mij als beginner een informatiebron. Ik had het al bij de demo in Notter gezien en zie de link nu ook weer op hun forum. Het is maar ter info. En het kan een aanleiding zijn hier meer tips te geven. (Zelf ben ik nog even aan het sparen voor de gewenste SP2610) De link.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Harry

Bericht door Harry »

Daar ben ik inderdaad al een paar weken aan het snuffelen. :o

Zeer leerzaam maar ook erg tijdrovend, want er staat erg veel op.
Voordeel is dat het een forum is waar de mannen van Notter zeer actief in meedraaien en je dus met wat vragen en antwoorden een helder advies kunt krijgen :wink:

Maar als forum is het natuurlijk veel minder leuk en vermakelijk als hier tussen de strompeltjes :twisted: :twisted:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Inderdaad veel. Momenteel 1286 GPS-routes. Dat is een behoorlijke en gevarieerde keuze (is natuurlijk niet allemaal motorroute). Buiten deze zullen er denk ik nog wel meer zijn, net als buitenlandse, maar daar heb ik nog niet naar gezocht.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Harry schreef:Daar ben ik inderdaad al een paar weken aan het snuffelen. :o

Zeer leerzaam maar ook erg tijdrovend, want er staat erg veel op.
Voordeel is dat het een forum is waar de mannen van Notter zeer actief in meedraaien en je dus met wat vragen en antwoorden een helder advies kunt krijgen :wink:

Maar als forum is het natuurlijk veel minder leuk en vermakelijk als hier tussen de strompeltjes :twisted: :twisted:
Sterker nog het forum is door Way Point opgericht en zo genereren ze natuurlijk ook weer nieuwe klanten
Plaats reactie