gps

...
Corre

gps

Bericht door Corre »

hallo
wie heeft er gps op zijn motor
ik zou graag wat meer weten (welke,hoeveel,waar te koop)
ik geloof dat sommige onder jullie gps op de motor hebben help :-) :D
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

op het BMWGS forum is er al heeeeeeeel veel geschreven over gps. misschien moet je daar eens je licht opsteken.

http://www.bmwgsclub.nl/forum/" onclick="window.open(this.href);return false;

groeten Erik
Toontje

Bericht door Toontje »

Eigenlijk het enige juiste adres: Waypoint Notter.

Ze hebben ook een Forum.
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb sinds kort een Garmin StreetPilot 2610 op de motor zitten.

Afbeelding

Echt ideaal ding, kost wel iets maar is zijn geld meer dan waard. Ik rij nu heerlijk over weggetjes waar ik normaal nooit overheen zou rijden :P

Mocht je meer info willen, be my guest.

Hij komt trouwens van Notter, inderdaad DE winkel voor dit soort spul !
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Prijs ? :wink:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gast

Bericht door Gast »

Compleet met montage, voeding, oortje etc 1550 euro.

Balen is dat wij hier in nederland heel erg veel moeten betalen voor de software (kaarten), in amerika bijvoorbeeld wordt de kaartsoftware door de overheid betaald en dat scheelt ongeveer de helft ( :( )

Heb eerder met een PDA (Compaq/HP Ipaq met TomTom) gereden (zie foto), maar dat was het toch niet echt.

Waarom de Garmin 2610 ?
- Motorbestending (trillingen!, watervast)
- Touchscreen
- Zeer goede software om bv routes te plannen/ tracken.

Afbeelding

Meer info over de StreetPilot 2610:
http://www.gps.nl/body_streetpilot_2610.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Gast op vr 03-09-2004, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Da's idd een heleboel geld. Maar als je het er voor over hebt is het natuurlijk wel relaxter rijden. Ik merk dat ook in de auto.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Toontje

Bericht door Toontje »

Wat denk je van een Streetpilot3 voor € 0,00 :P
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Hoe bedoel je........ :? ........ ???
Voor dat geld :arrow: geen geld dus, wil ik er ook wel een........ :roll: .....!!
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Toontje

Bericht door Toontje »

Moet je eerst goeie maatjes worden met je dealer, je baas zover brengen, dat-ie de lesfietsen en volgfiets bij hem koopt, ondertussen op de derde DL1000 rijden en ook nog zijn website onderhouden met gesloten beurzen.

Dan rijdt jij binnenkort mischien ook op zo'n prachtige paarse DL met Streetpilot :lol:
Corre

Bericht door Corre »

ik denk dat je beter gesteld bent bij

http://www.futurumshop.com/redir.cgi?pa ... i?ref=7805" onclick="window.open(this.href);return false;

het is daar goedkoper dan bij notter
maar ik kan het nog niet betalen :(
Gast

Bericht door Gast »

Service kost ook wat dus voor die paar tientjes meer tov een eventuele andere winkel rij ik zonder twijfel toch naar Notter. Zijn zelf motorrijders, hebben alles op voorraad, bevestigen zo mogelijk meteen op de motor en perfecte uitleg en demonstratie. Iedereen moet natuurlijk zelf weten waar hij heengaat, ik kan Notter alleen maar iedereen aanraden :wink:
Toontje

Bericht door Toontje »

'T is eigenlijk heel simpel . . . Notter zegt, dat ze voor de laagste prijs leveren. Gewoon bedingen, dus.
Corre

Bericht door Corre »

deze is goedkoper maar notter geeft een betere prijs zeggen ze als je kan aantonnen dat je op een ander een het artikel goedkoper kan hebben heb ik gelezen

http://www.futurumshop.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
LeChef

GPS adressen..

Bericht door LeChef »

Touratech heeft ook hele leuke dingen voor GPS op de motor....en leuke prijzen..zoals motor&autp pakketten...special motorbevestigingen etc

http://www.touratech.de/shop/enter.html

Groet,

Gabby 8)
V-dad

Bericht door V-dad »

asperge schreef:Compleet met montage, voeding, oortje etc 1550 euro.
Ben bij Notter geweest, twijfelde tussen Map 60C en de nieuwe Quest. De laatste is nog niet voor de motor geschikt gemaakt. De 60c herberekent alle routes, van de op de pc gemaakte route weet je niet wat er overblijft. Was uiteindelijk erg onder de indruk van de 2610. En laat die nou compleet voor de motor excl. montage (50 euro) nu 1025 euro kosten. Is dus echt wel in prijs gezakt.
Zeer uitgebreide voorlichting daar trouwens.
Toch maar eens over gaan nadenken.
Toontje

Bericht door Toontje »

Ik heb nu een StreetPilot 3, maar ik loop toch ook stiekem naar een GPSmap 276C te loeren. Het grootste nadeel van de SP2610 is , dat-ie altijd aan de stroom moet hangen. Even op een andere fiets kan dus niet.
tatanka

Bericht door tatanka »

Ik heb de GPSmap 276 C en ben er zéér tevreden over.

Voorheen heb ik de SP2610 gehad en heb deze nog gunstig kunnen verkopen. Nadelen vind ik inderdaad de stroomaansluiting, dat je niet kan uit en inzomen, en de ontvangst! Voordelen zijn het grote geheugen (geheel West Europa). Daarbij zijn er klachten dat er vocht in het scherm kan komen, ze hebben wel hele goede omruil service bij Garmin, maar toch...!

De 276C heeft een oplaadbare batterij en beter ontvangst! Dus je kan hem ook voor te wandelen en op de fiets gebruiken. Een nadeel is dat ie 256 mb aan geheugen heeft (Benelux), maar ik heb gewoon twee geheugen kaartjes.

Als je er meer over wilt weten. let me know......!

M.v.g. Stormke.
Toontje

Bericht door Toontje »

De 276C heeft dezelfde antenne als de SP3. Hij is dan wel niet ingebouwd, maar daarom wel veel beter.
Ik ken de problemen van de 2610 ook (zie het GPS-Forum). Het zoom-probleem is opgelost door de Perfect Cradle. maar die heb je ook niet voor nix.

De Benelux-kaarten kosten je trouwens maar 102,5 MB aan geheugen.

Op dit mioment zijn de GPSmap276C-bezitters ook niet zo happy met de laatste firmware.
tatanka

Bericht door tatanka »

Neen, er zit een nog betere ontvangst op de GPSmap 276C t.a.v. de SP III! En de processor is ook veel rapper...! Wanneer je door dichte bebossing (Vogezen, Sauerland of dergelijke) rijdt, kom je er wel achter..>! Is natuurlijk logisch, dat de nieuwere versies, verbeteringen hebben t.a.v. hun voorgangers.....! Maar het blijven leuke speeltjes....!

P.s. Ik heb géén problemen met de firmware van de 276C...!

M.v.g. Stormke.
Toontje

Bericht door Toontje »

tatanka schreef:P.s. Ik heb géén problemen met de firmware van de 276C...!
Kijk dan maar eens op dat forum. Ze zijn trouwens wel echt aan het zoeken naar bugs.
V-dad

Bericht door V-dad »

Heb in november 2004 een 2610 gekocht, met perfect cradle. Ben momenteel druk bezig met routes downloaden die her en der aangeboden worden en zelf wat routes maken, voornamelijk in de Eifel. En af en toe een route in de buurt om er aan te wennen.

Afbeelding
tatanka

Nieuwe Software Mapsource

Bericht door tatanka »

Er is een nieuwe versie (software) van Mapsource (6.5) te downloaden bij Garmin!

P.s. Je zal veel GPS plezier hebben met je SP-2610, heb ik ook een tijdje gehad!

M.v.g. Stormke.
Biker

Bericht door Biker »

Ik ben aan het surfen geweest en nu weet ik het helemaal niet meer!! In ieder geval een Garmin, waterdicht, stootvast, kan tegen trillingen enz. Ik heb drie kandidaten op het oog: de Street pilot III, de street pilot 2610 en de GPS map276c maar ik vind zoveel info dus ik ga gewoon een keer naar Notter en ga dan niet naar huis zonder navigatie!!
tatanka

Bericht door tatanka »

Neem de GPSmap 276C, da's gewoonweg de betere.....!

M.v.g. Stormke.
Biker

Bericht door Biker »

Vandaag ben ik naar Way Point in Notter (vlakbij Rijssen / Hengelo of zo) geweest. Dit is DE speciaalzaak voor gps systemen. Ik kan het iedereen aanraden die zo,n ding wil aanschaffen om daar naartoe te gaan. Ik heb een Garmini streetpilot 2610 gekocht met een geheugenkaart van 1gb. Hierin kan heel europa gedetaileerd worden opgeslagen. Het is een superapparaat en heb hem inmiddels al gemonteerd op de strom en in mijn helm. Nu kan ik de smoes niet meer gebruiken als ik te laat kom dat ik de weg kwijt ben........
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

En wat mag dat dan wel kosten?
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Veel te veel geld. Een 2610 kost € 1000,= meerprijs geheugenkaart 1gb ipv 256 mb (standaard) €100,= en een adapter + helm inbouw set € 110,= samen €1210,=. Je kunt ook een bleu tooth inbouwen in de helm maar dan heb je aanpassingen nodig en dat kost je ook nog eens € 325,=, dus ik gebruik wel een snoertje dat is in ieder geval niet storingsgevoelig en met blue tooth heb je wellicht wel meer kans op storingen. Overigens kan ik de gps ook in de auto gebruiken of op de boot. Alleen voor dat laatste moet ik dan nog wel een boot kopen, maar de gps heb ik dan in ieder geval al...
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Als ik alleen even naar de GPS kijk valt het me toch nog mee, al blijft het een hoop geld en wacht ik er nog wel even mee.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Dat is waar het is echt een top systeem als je het bijvoorbeeld met dom-dom vergelijkt al werkt dat ook best aardig (heb jij toch niet hé :? :roll: :lol: )
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Nee ik heb een ingebouwd systeem van Renault. Maar dat doet wel regelmatig "dom dom" want dan kent hij de locatie niet of ik rij "off road" terwijl ik in de Kerkstraat van een 500 jaar oud dorp rij. Dus zeker niet perfect, maar vaak wel een handige hulp.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Dat blijf je denk ik altijd wel houden. De software wordt namelijk ook door mensen gemaakt....
Blueberry

Bericht door Blueberry »

strommers,

Inmiddels ben ik ook aan het navigeren geslagen, ik heb zo'n ding het meest voor het werk nodig maar op de fiets lijkt mij ook wel handig.

Na twijfelen tussen garmin Streetpilot 3 en de Quest ging ik naar Correct Rotterdam hier zag ik de Navman iCN 510
Deze is heel klein (past in je borstzakje)en heeft een speaker of hoofdtelefoonaansluiting.
Na veel wikken en wegen heb ik deze Navman gekocht, in de auto werkt hij perfekt, ook lopend in de steden erg makkelijk als je een brievenbus of zo zoekt.

Voor ons het belangrijkste : hij past in mijn motorjas, een klein draadje met een oortje naar de helm en hij/zij spreekt mij overal toe hoe ik er moet komen.(Op het stuur plaatsen kan niet)
Er is (nog) geen motorkit voor misschien komt dit nog, maar voorlopig denkt ik dat ik hier nog veel plezier van zal hebben.

Standaard is benelux geinstaleerd met de hoofdwegen in Europa.
Mocht je aanschaf overwegen en tips over dit apparaat willen hebben, vraag het me.

Ik ben heel tevreden!

Bleuberry
Laatst gewijzigd door Blueberry op do 17-02-2005, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ziet er leuk uit. Ik ben daar ook al eens wezen snuffelen.

Afbeelding

Maar alleen jammer dat je dan niets van het beeldscherm ziet. Werkt dat dan wel voldoende? En hoe doe je dat dan met autoplastieken of oordoppen? De prijs is ook al een stukje aangenamer met 593 Euro. En ook wel makkelijk wanneer je lopend in een stad bent om zo'n ding bij je te hebben.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Dit is inderdaad een leuk ding echter als je hem op de motor wil gaan knutselen zijn 2 dingen erg belangrijk.

1- hij moet waterdicht zijn.
2- Schok (lees tril) bestendigheid, door de trillingen van het rijden en de motor. Dit kan de levensduur van het apparaat sterk verkorten.
Pale Rider

Bericht door Pale Rider »

Deze al gezien op Motorfreaks? Enige nadeel is het niet waterdicht zijn. Sterk voordeel is de prijs van 399 euro :P

http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/2112

Tom.
Biker

Bericht door Biker »

Pale Rider schreef:Deze al gezien op Motorfreaks? Enige nadeel is het niet waterdicht zijn. Sterk voordeel is de prijs van 399 euro :P

http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/2112

Tom.
Ook een nadeel is dat deze niet schokbestendig is. Je zult hier misschien niets van merken maar het kan de levensduur zeer sterk verkorten. Het adres voor navigatie systemen is waypoint in Notter. Je wordt er super geholpen en nemen alle tijd voor al je vragen en demonstreren het aan je. Ook zorgen ze ervoor dat je het apparaat gelijk op de terugweg kunt gebruiken. Ook is er de mogelijkheid om hem door hun monteur op de motor te laten monteren. Het is wel verstandig als je op zaterdag gaat even vantevoren te bellen. Kijk ook eens op http://forum.gps.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
swintie

Bericht door swintie »

Deze is speciaal ontwikkeld voor ons motorrijders. Ik heb een voorstelling gezien op het motosalon en het was wel vrij indrukwekkend. Waterdicht en shockproof. Betreft een Bolletje-Pijl systeem. Introductieprijs is circa 500 Euro. Je kan hier zelf je routes mee uitstippelen achter je PC ofwel al rijdend (hij onthoudt je route terwijl je rijdt!) en je kan al een deel routes downloaden. Heel leuk gadget denk ik.
http://www.tripy.be
tatanka

Bericht door tatanka »

Leuk apparaatje Swintie, als je een roadbook gewend bent...! Maar ik denk wanneer je al gebruikt hebt gemaakt van Garmin GPSsen, je dit niet meer interessant vindt. Het is natuurlijk budget gericht erg interessant, en is de opvolger van de roadbook.

P.s. Wij wonen vrij dicht bij elkaar (Genk- Heerlen)...! Misschien kunnen we eens een ritje samen maken met de GPSmap 276C....! Ik denk dat je dan zegt, wooowww........! Is echt een juweeltje.....! Mijn e-mail is tatanka@dutchweb.nl

M.v.g. Stormke.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ziet er goed uit, maar komt pas tweede kwartaal ter beschikking. Dus nog even geduld.

Afbeelding

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Leuk alternatief voor de Garmin map 276 of de street pilot 2610 echter voorgenoemde apparaten zijn toch behoorlijk uitgebreider.
swintie

Bericht door swintie »

@ Tatanka: Kan je met je GPS-toestel ook zelf de straten ingeven welke je wil aandoen? Dus maw zelf je route uitstippelen? Welk GPS toestel kan dit nog? Ik heb begrepen dat alle toestellen je de snelste/kortste routes kunnen geven maar weet dus niet welke je zelf kan programeren om je motorrit zelf mee te bepalen...
Wat ik ook niet goed begrijp is dat ik op Ebay de 276C aan 674 Euro heb zien staan als aan 1149 Euro.. Beide betreffen nieuwe toestellen (Sofort Kaufen) Waar ligt hier dan het verschil?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 10526&rd=1
tussen http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 59186&rd=1
Biker

Bericht door Biker »

Ik heb pas de Street pilot 2610 gkocht voor gebruik op de motor. Hierbij zit een software programma Map Source waarmee je zelf routes kunt maken. Dit kun je doen door middel van tussenadressen opgeven maar ook dmv een overzichtskaart. Kijk ook eens op: http://www.forum.gps.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hier kun ja alles vinden. Wil je een GPS aanschaffen dan kan ik je aanraden om naar waypoint te gaan in Notter ook al ligt het niet bij de deur. Zij geven een zeer uitgebreide uitleg kijk ook eens op hun site: http://www.gps.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zij verkopen ook 2e handse apparaten met garantie (indien voorradig). De Garmin 2610 is echt een aanrader!
tatanka

Bericht door tatanka »

Je kan complete ritten achter je PC uitzetten, en zelf bepalen welke landweggetje, hoofdwegen of autbaan je wilt berijden. Je heb instellingen zoals vermijd onverharde wegen, autobaan, tolwegen e.d. Tevens kan je hem op de snelste en korste tijd instellen. Let hierbij wel op (kortste weg) dat je door dorpjes gaat rijden, terwijl je juist die mooie slingerweg mist....! Daar moet je in begin ff mee spelen. Ik heb zo in de wintertijd mij complete routes uitgestippelt....>! Maar ik kan je nu van alles vertellen hierover, je moet het zelf ervaren! En is een langs komen, met een kop koffie e.d. komen we al een stuk verder!

Kijk eens op http://groups.msn.com/GPSWORKSHOP" onclick="window.open(this.href);return false;, daar zijn veel Belgische motorrijders die hun ervaringen delen met elkaar hierover. Tevens zijn er routes ter beschikking die je gratis kan downloaden, en eventueel in dien nodig zelf kan aanpassen!

Het verschil tussen beiden GPS'en (E-bay) is de software die mee geleverd is. Als je echt interesse hebt, zou je de GPS toch beter bij een dealer of handelaar kopen, en niet via e-bay. Er zijn n.l. ook Amerikaanse versie op de markt , en de service en garantie zijn toch wel belangrijk! Voorbeeld, iemand heeft een SP 2610 gekocht , en enkele maanden later heeft ie condens in het scherm. Belt met de dealer, en kan hem zo omruilen!

M.v.g. Stormke
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Waypoint Notter staat ook op de Motorbeurs in Den Bosch van 11 t/m 13 februari. Zie voor meer info het topic hierover.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gast

Streetpilot 2610

Bericht door Gast »

Ik heb vorig jaar juli een SP 2610 vlak voor de vakantie aangeschaft. Eerst bij Notter geweest. Dichtbij mij in de buurt: ik wist niet dat zovéél motorrijders daarvoor speciaal naar het oosten toe komen!
Bij Notter inderdaad super goede voorlichting etc. Maar uiteindelijk toch de SP2610 en de klam via http://www.sportsextreme.com" onclick="window.open(this.href);return false; gekocht. Dit is een Deense firma. Betaling gaat via creditcard en de levering ia via UPS binnen 3 werkdagen!
Super goede service! Een oortje en de Ram mount steun waren daar helaas niet te krijgen, die via http://www.futurumshop.com" onclick="window.open(this.href);return false; gekocht (zit in Apeldoorn).
En het geheugen van 1GB gewoon de goedkoopste op internet gezocht, was toen http://www.memoryshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; .
Verder moet je wel een beetje handig zijn met het aansluiten van een 12 volt stekker etc. Maar dat is zelfs mij gelukt :D ...met de hulp van een monteur van onze dealer (rekende hiervoor trouwens niets!).

Het is allemaal wel zelf een beetje shoppen maar het scheelde mij enorm veel geld, ongeveer € 500 destijds.

Over de SP2610 kan ik niets anders dan vol lof zijn. Het functioneert prima! Ik ben zelfs op weggetjes gekomen, vlak bij huis, waar ik nog nooit was geweest. Echt super :!:


Groetjes
Bertilla
Biker

Bericht door Biker »

Ik ben het helemaal met je eens dat de 2610 perfect is voor op de motor, ook voor mij gaat de wereld open ook in de buurt.
Gast

www.sportextreme.com

Bericht door Gast »

Ik had nog even gekeken, ik had per ongeluk een s teveel in het adres gezet. Dit is het juiste adres. http://www.sportextreme.com" onclick="window.open(this.href);return false; Bij deze firma kost een standaard (auto) SP 2610 nu € 760,50 excl € 16,38 afleveringskosten. Dezelfde SP 2610 kost in Notter € 1.000!
Bij http://www.futurumshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kost deze € 990 maar dan wel met een compactflashcard van 1 GB!
Al met al is sportextreme niet duur...zou ik zo zeggen.... :wink:

Groetjes
Bertilla
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

oke..........ik dacht al...... vreemde site.....
maar 'n vraagje : hoe zit het met de garantie?
Is dat niet wat lastig?

Ik zou er heel graag eentje aanschaffen maar de hoge prijzen houden me nog wel ff tegen.......
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gast

Bericht door Gast »

De garantie gaat gewoon via Garmin. Dus doos bewaren en als er wat mee is opsturen naar Garmin.
Volgens het boekje is dit in Engeland.
Lijkt me geen punt.
Ik heb er tot op heden geen problemen mee gehad.

Groetjes,
Bertilla
Plaats reactie