gps

...
V-dad

Bericht door V-dad »

Hallo Biker, we hebben het wel over hetzelfde beugeltje maar niet over dezelfde schroefjes blijkbaar. Het schroefje dat jij bedoelt is het torx schroefje (1) dat de bevestigingsbeugel als extra zekerheid op zijn plaats houdt. Dit wordt uiteraard vastgedraaid.
De schroefjes die ik bedoel zijn de 2 schroefjes aan de onderzijde waarmee deze beugel (schuivend) aan de rest van de houder vastzit. Als die verdwijnen kan er een behoorlijk probleem ontstaan. De GPS zit dan niet meer vast in de houder. Op het Notter forum is te lezen dat het al enkele keren is voorgekomen. Zelf had ik het geluk om het ontbreken van het schroefje te ontdekken bij montage van de zg cradle red. De extra bedieningstoetsen voor motorgebruik.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik heb naar aanleiding van dat bericht eens gezocht op het GPS-forum, maar heb daar kennelijk niet de juiste zoeksleutels gebruikt. Heb je daar een (aantal) link(s) naartoe? Zou wel handig zijn, ik wil die ervaringen en oplossingen ook wel eens meer in detail lezen.

Alvast bedankt.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
V-dad

Bericht door V-dad »

http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=207" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij deze.
Het topic gaat wel voornamelijk over het torx schroefje.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Okay V-dad,

bedankt, dan had ik het dus toch al gelezen, want het was de zelfde tip als die ik op pagina 9 van dit topic al gaf. Ik had ff niet door dat het hier om hetzelfde ging. Maar beter 2 keer dan geen keer... :D
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Heeft iemand een fotootje en/of wat meer gegevens omtrent het stopcontact dat op de V-Strom gemonteerd is? Ik wil wanneer het weer een beetje beter weer is een keertje mijn handvatverwarming monteren (aardige tegenstrijdigheid 8) ) en dan gelijktijdig vast het stopcontact voor de SP2610 monteren. (Geeft weer meer hoop dat ie er ook echt komen gaat :lol: ) Ik zou graag zien waar die gemonteerd is en meer info m.b.t. het type i.v.m. waterdichtheid enzo. Dat het 't type 2 (of hoe men dat mag noemen) is dat smaller is en dus een betere vergrendeling heeft weet ik wel. Het kan echter ook zijn dat er iemand een alternatieve aansluiting heeft gemonteerd die interessanter is ook al is dat misschien geen normale standaard. Een vaste aansluiting met een na afkoppelen van de SP2610 losliggende kabel ben ik geen voorstander/liefhebber van. Kans op kortsluiting enz.

Ik zie de suggesties graag tegemoet. En bedankt alvast.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
tatanka

Bericht door tatanka »

Dit is wel een interessante link m.b.t. het aanschaffen van een GPS!

http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_11/P_OFF01.HTM" onclick="window.open(this.href);return false;

M.v.g. Stormke
The V

TomTom Rider

Bericht door The V »

TomTom komt ook met een versie navigatie voor de motorrijder; TomTom Rider.

Ziet er goed uit! Kijk maar; http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3846" onclick="window.open(this.href);return false;

Zelf ben ik zeer tevreden over TomTom voor de pocket pc dus ik zie hier wel wat in!


TomTom RIDER is schokbestendig en spatwater dicht en bestand tegen extreme weersomstandigheden. Het is
eenvoudig op elke motorfiets of scooter te monteren. En net zo makkelijk is hij er weer af te halen, zodat hij nooit op een onbewaakte motor/scooter hoeft te blijven zitten. Het makkelijk te bedienen touch screen werkt ook met dikke leren motorhandschoenen. Door het ontspiegelde scherm en een geïntegreerde zonneklep is de leesbaarheid onder alle omstandigheden optimaal. En het gestroomlijnde uiterlijk van TomTom RIDER past perfect bij de meeste motorfietsen en scooters.
2 Wielers

“Dankzij TomTom RIDER kunnen ook motor- en scooterrijders makkelijk hun weg vinden in de stadsjungle en daarbuiten, in heel Europa”, zegt Harold Goddijn, chief executive officer van TomTom. “Bevestig TomTom RIDER op de motor/scooter, aanzetten en rijden maar.”
Omvang levering

TomTom RIDER wordt geleverd met complete, gedetailleerde kaarten, voorgeïnstalleerd op een geheugenkaart. Gesproken instructies (er is keuze uit dertig talen) wijzen de motorrijder precies waar hij naartoe moet. Die stem hoeft niet boven het motorgeluid en het windgeruis uit te schreeuwen: een comfortabele draadloze headset met Bluetooth wordt standaard meegeleverd en past perfect in de motorhelm. Zo kan de motorrijder overal komen in Nederland en dankzij de Major Roads of Europe map – een kaart die de belangrijkste wegen van Europa bevat, in zeventien landen en ook daarbuiten.
Connectiviteit en extra's

TomTom RIDER kan de snelste route aanwijzen, maar mensen die het betere bochtenwerk prefereren kunnen ook opdracht geven de snelwegen juist zo veel mogelijk te vermijden. Gebruikers van TomTom RIDER hebben ook toegang tot de TomTom PLUS informatiediensten (zie afzonderlijk persbericht) via een geschikte Bluetooth/GPRS mobiele telefoon. TomTom PLUS biedt realtime informatie over verkeersopstoppingen en het weer. Ook zijn extra downloads beschikbaar, zoals gedetailleerde kaarten, extra stemmen, interessante routepunten en nog veel meer.
Andere kenmerken van TomTom RIDER zijn:

* Handsfree bellen via een Bluetooth-verbinding met de mobiele telefoon

* Routeplanning met meerdere tussenstops

* Vinden van locaties aan de hand van de postcode (in Nederland en Groot-Brittannië)

* Nieuwe mogelijkheden voor het berekenen van de route (snelste, kortste, geen tolwegen) en de route kan bekeken worden voordat de reis begint

* Meer dan 50 nieuwe stemmen en 16 nieuwe talen, waaronder Pools, Tsjechisch, Turks, Servisch, Kroatisch, Grieks, Russisch en zelfs een Australisch accent.


TomTom RIDER wordt geleverd met een stroomkabel voor aansluiting op de accu, bevestigingsmateriaal voor op de motor of scooter, een Bluetooth headset voor in de helm en een voorgeïnstalleerde kaart.

TomTom RIDER zal in de zomer van 2005 op de markt komen. De prijs is echter nog onbekend.
Pale Rider

Bericht door Pale Rider »

In de Promotor van maart 2005 is een GPS-special opgenomen. Voor de liefhebbers!

Tom.
Harry

Bericht door Harry »

ik was de afgelopen dagen op de CeBit en zag daar inderdaad bij toeval een motor staan op de TomTom stand.

Er zat een werkend prototype op een eigen stuurhouder ( huisvlijt)
Bij navraag komt het wonder "deze zomer" op de markt......
Prijs ???? weten ze nog niet

Het lijkt een gewone tomTom Navigator in een waterdichte behuizing.
Alle bediening via het scherm. ( moet je toch je handschoenen voor uit doen, maar in het boekje zeggen ze dat het ook met handschoenen zou werken)

Ook nog even wat vragen kunnen stellen over routes plannen via de PC, maar daar kwamen wat onduidelijke antwoorden over terug.
Maar ja het was ook behoorlijk druk op de stand

Op het GPS forum staat al een heel verhaal
http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=3330
Henk

cn7 unlockcode

Bericht door Henk »

Hoi GPs ers,

Wie helf deze vstrommer met een unlockcode cn7

wie zou evt zijn unlock code willen delen van city navigator versie 7
of evt begin volgend jaar de update cn8 samen te willen kopen en dan de 2 unlockcodes delen.

Het liefste zou ik graag eerst de CN7 unlockcode willen delen, evt tegen een kleine vergoeding.

Zelf heb ik de STreetpilot 3, maar de cn is ook te gebruiken voor 2610 .

Groeten,

Henk
Tobo01

Bericht door Tobo01 »

Ik ben nog steeds op zoek naar iemand die City Select wil "sharen".

Tobo01
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

tobo01 schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar iemand die City Select wil "sharen".

Tobo01
Zou je meer succes hebben op het GPS-forum? Of denk je dat ze dat zullen weren? Eigenlijk is het sharen daar niet voor bedoeld natuurlijk. Maar wie maakt er nu geen "backup" van zijn CD/DVD's toch? :lol: Das net zoiets.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Prof

Bericht door Prof »

Henk,

Ik ben daar wel voor in. Heb op dit moment cn 6.5. Heb de city navigator versie 7 disk aangevraagd. Is op moment niet verkrijgbaar. Wil eigenlijk wachten tot cn8. Heb eigenlijk nog geen problemen met het materiaal uit 2003. Stuur je wel even een mailtje.
Toontje

Bericht door Toontje »

Denk er wel aan, dat je GPS later tweedehands wel veel minder waard is, als de tweede unlock-code is gebruikt.

Die 6.5 is trouwens de laatste versie van het programma MapSource, dat gratis is te downloaden van Garmin.com.

Als je overweegt om de nieuwste kaartversie te gaan gebruiken, kun je beter eerst even uitzoeken of er voor jou relevante aanvulllingen bijzitten. City Select 7 kost je $100 en City Navigator 7 $150, beide excl. BTW. Tenzij je je toestel nog niet hebt geregistreerd natuurlijk; dan heb je mooi de laatste versie voor nop!
LeChef

GPS voor doelgroepen

Bericht door LeChef »

Hallo,

waarschijnlijk al bekend, maar bljift leuk.

Nieuwe autonavigatiesystemen voor speciale groepen:

Een navigatiesysteem voor twijfelaars:
"Hier rechtsaf, maar je kan natuurlijk ook rechtdoor en over 50 meter rechts af, of je gaat daar links."

Een navigatiesysteem voor Emile Ratelband aanhangers:
"Je kan het! En je gaat rechts af. En je doet het want je kan het. Je gaat
er voor en je neemt die afslag."


Een navigatiesysteem voor wegpiraten / carrièremakers:
"Snij die auto's aan de linkerkant af, ga er rechts omheen. Ga rechtdoor en geef vol gas. Pas op dat je niet op een zijspoor komt "

Een navigatiesysteem voor zelfmoordterroristen:
"Hier linksaf, en dan rechtdoor, recht op dat gebouw af, recht op dat
gebouw."


Een navigatiesysteem van vrouwen voor vrouwen:
"En hier moet je links, of nee wacht het is rechts. Het hangt ervan af hoe je de kaart houdt. Misschien is het toch beter de volgende afslag te nemen."

Een navigatiesysteem voor wijze gelovigen:
"Zoek een heldere ster aan de hemel. volg deze zo lang je kan."

Een navigatiesysteem voor paard en wagen:
"Hinnik, hinnik links, hinnik, hinnik, hinnik rechts.."

Een navigatiesysteem voor gescheiden mannen die hun vrouw toch wel missen:
"Sukkel, je hebt je afslag gemist. Je had daar links gemoeten. Nu moeten we omrijden. Zo komen we nooit op tijd. Waarom zeg je nu iets? Is er wat?."

Have fun...Gabby 8)
Ruben

Bericht door Ruben »

Mede Stromers,

Zijn er al lieden onder ons die ervaring hebben met de Garmin Quest :?: Ben erg gecharmeerd van het apparaat en zit er aan te denken naar Notter te rijden om 'm live te zien en aan te schaffen. Ben alleen bang dat ik daar weer in de verleiding kom een Streetpilot 26xx of GPSMap 276C te kopen 8) Gelukkig doen ze ook aan postorders :P

Ruben
Gast

gps city navigator voor mac?

Bericht door Gast »

ik heb mezelf verwent met een perfect pilot, en ik ben behept met een apple. (g4, virtual pc, windows xp)
ik krijg alles aan de praat behalve de verbinding tussen city navigator en de gps. window xp ziet wel de gps. ook na t downloaden van de laatste versie via de daartoe geeigende site van de usb verbinding nog geen succes...... :cry:
iemand een ideetje?
Tuke

Bericht door Tuke »

Heeft er iemand een e-mailadres van de makers van TomTom Go? Die komen binnenkort met TomTom Rider. En ik wil ze vragen of ze van plan zijn introductieacties te gaan doen met motorclubs.....
Tuke

Bericht door Tuke »

Met een beetje creativiteit kom je soms achter een e-mail adres. Kreeg binnen no-time een reactie van TomTom.

"Hartelijk dank voor de email en de interesse voor TomTom Rider. Wij denken natuurlijk met Rider een echte winnaar te hebben. Ik weet nog niet of we ook workshops gaan organiseren voor geinteresseerden maar er zullen volop mogelijkheden komen om Rider te zien, te ‘voelen’ en te testen."

Uiteraard kreeg ik het standaard advies in te schrijven voor de nieuwsbrief. Had ik al gedaan.... maar nu kennen ze onze club tenminste... en bij introductie stuur ik nog wel een mailtje. 8)

btw informatie over TomTom Rider is te vinden op http://www.tomtom.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Stephan
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Ik ga zeer zeker ff kijken.........en wacht af hoeveel euro's het moet gaan kosten.......hopelijk minder als de Garmin............ik blijf s p a r e n..... :roll: ..
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Yippy

Bericht door Yippy »

GROOT nadeel vind ik dat je er thuis op de PC geen routes mee uit kunt zetten. En dat vind ik een van de eisen. Prijs moet dus echt ongeloveloos laag zijn voordat ik van mijn spaaridee Garmin af stap.
Gast

Bericht door Gast »

ik heb nu een pc kunnen lenen, en heb de software van de garmin gps erop gezet. wat een feest! super paket!
Yippy

Bericht door Yippy »

marcel schreef:ik heb nu een pc kunnen lenen, en heb de software van de garmin gps erop gezet. wat een feest! super paket!
Dat bedoel ik !!!!!!!!!!!
Tuke

Bericht door Tuke »

@ Yippy: de summiere informatie die nu voorhanden is rept inderdaad niet over de mogelijkheid om in je pc de route uit te zetten. Zou een misser zijn van Tomtom.

De prijs is net geen 900 euro.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Yippy schreef:GROOT nadeel vind ik dat je er thuis op de PC geen routes mee uit kunt zetten. En dat vind ik een van de eisen. Prijs moet dus echt ongeloveloos laag zijn voordat ik van mijn spaaridee Garmin af stap.
motomalibu schreef:@ Yippy: de summiere informatie die nu voorhanden is rept inderdaad niet over de mogelijkheid om in je pc de route uit te zetten. Zou een misser zijn van Tomtom.

De prijs is net geen 900 euro.
:arrow: Dan is het prijsverschil niet echt ongeloveloos groot ............ik wacht af en blijf mijn varkentje nog maar ff voeren...... ping, ping, ping.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ze zullen daarmee niet direct een bedreiging zijn voor Garmin. Voor een paar centen meer heb je een 2610 en voor een stuk minder de Quest en dat met voor zover ik het nu kan inschatten voor beide met meer mogelijkheden.

Voor mij is ie sowieso al op de lange baan geschoven. Andere prioriteiten die om geld vroegen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Dutchchef

tomtom mobile

Bericht door Dutchchef »

Ik heb voor als ik loop, fiets, in een auto zit een tomtom mobile op een spv van Orange. Op de motor moet ik het nog proberen maar het is heel duidelijk en snel. een oorschelpje is voldoen. of je moet de kaart willen zien.

Het systeem is gratis bij een nieuw mobieltje het kost mij in die twee jaar +/-500 Euro. ik betaal nu 25 Euro per maand (na 6 maanden kan je naar een lager maand bedrag overzetten) na de twee jaar kan ik hem overzetten op een prepaid.

En je kan er natuurlijk mee bellen, sms, email versturen. foto maken, filmje maken, outlook, internet, ect.
Tuke

Bericht door Tuke »

Iron Horse schreef:Ze zullen daarmee niet direct een bedreiging zijn voor Garmin. Voor een paar centen meer heb je een 2610 en voor een stuk minder de Quest en dat met voor zover ik het nu kan inschatten voor beide met meer mogelijkheden.

Voor mij is ie sowieso al op de lange baan geschoven. Andere prioriteiten die om geld vroegen.
Toen TomTom op de markt kwam is de 2610 in prijs verlaagd. Eenzelfde reactie is te verwachten nu TomTom met de Rider komt. Overigens schijnt er op de Rider de nieuwste software te zitten waarbij beter een route uitgezet kan worden. Maar hoe goed, of hoe slecht dat is.... ik wacht wel de testen af. Feit is: concurrentie in GPS land is alleen maar goed.
Yippy

Bericht door Yippy »

Kijk voor info over GPS op de PDA ook even naar Promotor van maart 2005. (Ook) daar komt de Garmin het beste naar voren. Gelukkig heb ik mijn enthousiasme kunnen bedwingen en geen TomTom voor mijn Ipaq gekocht....
The V

Bericht door The V »

Voor meer info en afbeeldingen over en van Tomtom Rider; http://www.partsupplies.nl/index.php?ma ... ts_id=1092" onclick="window.open(this.href);return false;
The V

Bericht door The V »

Op deze http://www.gpstracks.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; site zijn routes op te halen welke je in je navigatiesysteem kan laden. Ben er nog niet mee verder gegaan maar lijkt wel wat.

Voor de liefhebber!
Tobo01

Bericht door Tobo01 »

Deze GDB bestanden van deze routes kun je inderdaad zo in je Garmin zetten. Ik denk dat de ITN bestanden voor TomTom zijn.

Leuke routes voor je Garmin staan ook op de DVD Motorrrad Tourenplaner (via http://www.motorradonline.de/d/4155" onclick="window.open(this.href);return false; ). Hier staan meer dan 600 routes in Europa in.
Ook kun je heel gemakkelijk routes plannen of bestaande routes ombouwen naar je eigen startadres.

Het pakket kost maar 39 euri en centen, maar is ook te vinden met bv. emule.

Het wordt hoog tijd voor een NL versie van dit pakket.

Ton
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Alleen jammer dat er voor die 899 Euro in de TomTom geen gedetailleerde Europakaart in zit maar alleen de hoofdwegen. Met die extra aanschaf komt hij met z'n totaalprijs dan wel erg dicht in de buurt van de Garmin 2610.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Toontje

Bericht door Toontje »

The V schreef:Op deze http://www.gpstracks.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; site zijn routes op te halen welke je in je navigatiesysteem kan laden. Ben er nog niet mee verder gegaan maar lijkt wel wat.

Voor de liefhebber!
Denk er wel aan om gedownloade routes voor je Garmin GPS eerst in MapSource te laten herberekenen. Anders wordt het spookrijden!
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

De SP 2610 is nu in de aanbieding bij Futumshop voor 990 Euro inclusief motorpakket. Alleen zit er "slechts" een 256 MB geheugenkaartje in. Voordeel ten opzichte van Notter is dat er hier ook het autopakket bijzit inclusief de beanbag en afstandsbediening.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
tatanka

Bericht door tatanka »

Rob, je bedoelt natuurlijk http://www.futurumshop.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ......, i.p.v. Futumshop?

M.v.g. Stormke
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Yep, ik was de ru vergeten in te tikken. Bedankt :wink: .
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Toontje

Bericht door Toontje »

Iron Horse schreef:De SP 2610 is nu in de aanbieding bij Futumshop voor 990 Euro inclusief motorpakket. Alleen zit er "slechts" een 256 MB geheugenkaartje in. Voordeel ten opzichte van Notter is dat er hier ook het autopakket bijzit inclusief de beanbag en afstandsbediening.
Hoebedoelu?!
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Toontje schreef:
Iron Horse schreef:De SP 2610 is nu in de aanbieding bij Futumshop voor 990 Euro inclusief motorpakket. Alleen zit er "slechts" een 256 MB geheugenkaartje in. Voordeel ten opzichte van Notter is dat er hier ook het autopakket bijzit inclusief de beanbag en afstandsbediening.
Hoebedoelu?!
Wat ik bedoel is dat je in Notter voor de motorset in de 256 MB-uitvoering 975 Euro betaalt, maar dan krijg je er niet de autotoebehoren bij. Dus geen Beanbag en geen afstandsbediening. Zou je dezelfde samenstelling in Notter kopen dan kost die 1100 Euro, dus 110 Euro meer dan bij Futurumshop. Als je de autospullen nooit zult gebruiken dan ben je in Notter gekoper uit, maar het lijkt mij wel handig hem ook in iedere willekeurige auto te kunnen gebruiken. En dat voor 15 Euro verschil.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Ik heb de 2610 ook bij Way Point in Notter gekocht met de motorset en kreeg ook de afstandsbediening en de bean bag bij met het aansluitsnoer voor in de sigaretten aansteker, een extra plaksteun en een externe antenne voor de auto. Dit is volgens mij het standaard pakket dat Garmin in de doos verpakt.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

biker schreef:Ik heb de 2610 ook bij Way Point in Notter gekocht met de motorset en kreeg ook de afstandsbediening en de bean bag bij met het aansluitsnoer voor in de sigaretten aansteker, een extra plaksteun en een externe antenne voor de auto. Dit is volgens mij het standaard pakket dat Garmin in de doos verpakt.
Ik heb daar expliciet naar gevraagd. Het antwoord was toen dat ze op die manier de prijzen laag kunnen houden. Wat ze uiteindelijk dan met die autosets doen weet ik ook niet. Maar wanneer jij gelijk hebt is Way Point idd goedkoper en zeker de moeite waard. In dat geval zou bij interesse navraag in Notter dus geen overbodige luxe zijn.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gast

Bericht door Gast »

ik denk dat t hier gaat om de perfect pilot red of blue.
dit is incl. cradle en alles voor in auto
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

marcel schreef:ik denk dat t hier gaat om de perfect pilot red of blue.
dit is incl. cradle en alles voor in auto
Nee, zeker weten van niet. Die komt sowieso niet aan die prijzen. En de Perfect Pilot is een exclusief Way Point Notter product, dat je hooguit ergens anders (DLd) tegen veel hogere meerprijzen kunt vinden.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Tobo01

Bericht door Tobo01 »

Bij Aspidshop ( http://www.aspidshop.com" onclick="window.open(this.href);return false; ).

€658.74 ( €783.90 with 19% tax )

Hou je nog wat euri in je zakken. Leveren zeer snel.


European Version
It also comes with:
1. Alphanumeric remote control
2. PC/USB interface cable
3. Integrated dash mount
4. Portable bean bag mount (friction mount)
5. MapSource City Navigator Europe CD with full coverage and full unlock
6. 256 MB CompactFlash memory card

Zelf heb ik genoeg aan de GPSMap 60 CS.

Tobo01
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

tobo01 schreef:Bij Aspidshop ( http://www.aspidshop.com" onclick="window.open(this.href);return false; ).

€658.74 ( €783.90 with 19% tax )

Hou je nog wat euri in je zakken. Leveren zeer snel.


European Version
It also comes with:
1. Alphanumeric remote control
2. PC/USB interface cable
3. Integrated dash mount
4. Portable bean bag mount (friction mount)
5. MapSource City Navigator Europe CD with full coverage and full unlock
6. 256 MB CompactFlash memory card

Zelf heb ik genoeg aan de GPSMap 60 CS.

Tobo01
Is echter NIET de motoruitvoering.... en dat is eigenlijk waar het vergelijk om gaat.....!
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gast

Bericht door Gast »

ik heb zelf begin april de perfect pilot red bij notter gekocht.
incl. alle boven genoemde rand apparaten. (alles voor in de auto en 1 gb geheugen)
ik had wat problemen gehad met de bekabeling maar dat werd perfect door notter opgelost.
en ja t kost wat meer, maar dan heb je ook wat :wink:
Harry

Bericht door Harry »

2 weken geleden ook een 2610, Ram mount, oortjes en aanvullende zaken wezen ophalen in Notter.
Daar hebben we maar een mooi lang weekend van gemaakt.
Schitterend weer...........en een mooie omgeving.

Met het mooie weer van de afgelopen weken is het er nog niet eerder van gekomen, maar sinds gisteren zit alles op de Vstrom.

Nu nog wat avonden stoeien met mapsource ...en de bediening van de 2610
:lol: :lol:
Corre

Bericht door Corre »

iets voor de mensen met de 2610 zonder perfectpilot

NU LEVERBAAR ( sinds 29 april )
Y2REMOTO ( SP control ) cradle voor de streetpilot 26XX reeks

Deze extra motor cradle zorgt voor een nog vlottere bediening door de 4 extra drukknoppen . De cradle werkt op een onafhankelijk
li-ion batterijtje ( bijgeleverd ) en heeft geen extra bekabeling nodig .
In tegenstelling tot eerst aangekondigd kan deze cradle je streetpilot dus niet van stroom voorzien voor een onafhankelijke werking

Specificaties :

waterdicht volgens IPX 7 norm ( net zoals de streetpilot )
plug and play
van de zon afgeschermde IR sensor


Adviesprijs : 179 € => onze prijs :159 €

http://www.gpscenter.be/html/streetpilo ... oires.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jantje

Bericht door Jantje »

iemand al ervaring met de Alan MAP-600?
meer info
ziet er wel leuk uit
Crazychris

Bericht door Crazychris »

als t een word dan word t bij mij een Garmin
wil m wel kunnen combineren met mn auto en mn motor
vind alleen die prijzen zo hoog nog
dus denk dat ik nog ff wacht er mee
Plaats reactie