Gelzadel goed of niet goed???

...
Plaats reactie
Motorijder

Gelzadel goed of niet goed???

Bericht door Motorijder »

iemand ervaring met Gel zadels? ik overweeg van mij er een te kopen, maar heb daar nog niet veel goeds over gelezen. in de zomer zou het snikheet worden en in de winter ijskoud en heel hard. men zegt zo hard als een plank. dit zou het geval zijn met de huidige generatie gelzadels.

graag u mening op kennis van ervaring. :worship:
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: Gelzadel goed of niet goed???

Bericht door Joskestiller »

Ik heb me een Baehr-gelzadel aangekocht. Geen idee hoe je een link naar voor ander topic plaatst, maar je moet Baehr maar eens intikken op de zoekfuntie en dan vind je het wel.

Zeer tevreden over het nieuwe zadel. Ik kan werkelijk veel langer in het zadel blijven zitten zonder last van drukpunten op mijn bips. Ritten van meer dan 2u aan een stuk zijn geen probleem. Alleen moet ik mijn kameraad nog overtuigen om er ook ééntje aan te schaffen want na een uurtje toeren beginhij rond te kijken om maar ergens iets te gaan drinken! :mrgreen:

Groeten,
Joske
Honi soit qui mal y pense!!
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Gelzadel goed of niet goed???

Bericht door Frank »

Je zoekt je topic op en dan kopieer je gewoon wat bovenin staat naar hier:

http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?f ... 10&p=52284" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Plaats reactie