Tussenstuk Stuur

...
Plaats reactie
swintie

Tussenstuk Stuur

Bericht door swintie »

Is er iemand die me kan helpen om volgend tussenstuk te vinden? Ik bedoel hiermee die dunne zwarte staaf zoals je die op de foto ziet:
Afbeelding
Ik heb dit stuk nodig om mijn GPS systeem van TOURATECH op te kunnen bevestigen. De buis van mijn stuur is hiervoor iets te breed.
Scottie

Bericht door Scottie »

Pluk bij een crossmotor speciaalzaak een stuurtje uit de vuilnisbak en je hebt er eentje. Die stuurjes worden vaak krom gevallen en weggedonderd.
Echter wel opletten dat de buisdiameter klopt.
Volgens mij is het Rental wat de klok slaat....
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Hij is o.a. ook verkrijgbaar bij Louis.de. Levertijd op dit moment staat voor week 7 gepland. Lengte is 26 cm.

Zwarte uitvoering bestelnummer 10021450 blz. 620 van de gids of even het nummer intikken in de zoekfunktie op de website. Ook in zilverkleur leverbaar. Prijs 12,95 plus 6,50 verzendkosten. Het is van WS Mo-Tech makelij.

Zie eventueel ook http://www.louis.de" onclick="window.open(this.href);return false; en http://www.mo-tech.de" onclick="window.open(this.href);return false;


Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Scottie

Bericht door Scottie »

Ziet er minder stevig uit als eentje van Renthal, kost bovendien geld.
Ons ben zunig... :D
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Je bedoelt deze? http://www.renthal.com/clampsets.asp" onclick="window.open(this.href);return false; Die zien er zeker een stuk mooier en steviger uit. Als je die idd ergens van een stuur kunt plukken dan zou ik dat zeker doen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Strommie

Bericht door Strommie »

Vind die van 'Louis' ook wel een 'stoer dingetje'; is misschien ook wel handig om m'n routerol-houder aan te bevestigen?.....of zijn daar andere tips voor? :idea:
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

volgens mij heeft touratech zelf ook zo'n ding voor je stuur.

http://www.touratech.de/shop/de/dept_493.html" onclick="window.open(this.href);return false;

groeten Erik
Arnold

Bericht door Arnold »

Strommie schreef:Vind die van 'Louis' ook wel een 'stoer dingetje'; is misschien ook wel handig om m'n routerol-houder aan te bevestigen?.....of zijn daar andere tips voor? :idea:
@Strommie,

Mijn routerolhouder kan ik gewoon op het stuur klikken. Ik heb dan ook een hele simpele van Halfords maar werkt prima.

Op m'n TRX heb ik daar speciaal een stukje pijp gemonteerd waar ik hem op kan klikken want die motor heeft stuurhelften. (zie de TRX-pagina op http://www.arnold-talmon.com" onclick="window.open(this.href);return false; ) Maar op de V-Strom past het gewoon op het stuur.

Ik heb de routerol op de V-Strom nog niet gebruikt, dus kan je nog niet vertellen of het bij hogere snelheden goed blijft zitten. (V-Strom heeft toch wel meer wervelingen en turbulentie dan het minimalistische schermpje van de TRX. Maar er zijn vast anderen die dit ook al geprobeerd hebben ?!?!?

Arnold
Biker

Bericht door Biker »

Ik gebruik al jaren zo'n eenvoudige routerol die je bij de fietsenzaak koopt en dit werkt perfect. Echter als je hem zo op het stuur klikt dan zal hij niet stevig genoeg zitten en telkens naar beneden trillen. Oplossing: Knip 2 stukjes rubber van 2 mm en leg deze op het stuur en klik dan de routerol erop. Dan kan ook gelijk het stuur niet beschadigen en het is niet permanent.
V-dad

Bericht door V-dad »

Mijn routerol van Halfords blijft bij de top van de 650 nog prima op zijn plaats. Klemt zonder hulpmiddelen stevig op het stuur.
Nu ik een GPS heb zal hij wel niet meer zo vaak gebruikt worden :wink:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik heb net m'n centjes aan een kleurenlaserprinter vergooid en die ben ik zojuist aan het installeren. Maar een navigatie staat op de verlanglijst. De routerol had ik vorig seizoen aangeschaft maar door omstandigheden (elders op het forum te lezen) geen gebruik van gemaakt. (Inmiddels heb ik hem ook weer vergeven in de hoop dat ik mijn navisys spoedig kan aanschaffen)
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
swintie

Bericht door swintie »

Was een beetje jaloers geworden op de heren met hun GPS-Systeem :wink:
Ben daarom wat beginnen bieden op de GPS V van Garmin die je overvloedig op Ebay vindt. Een eenvoudig systeempje maar meer moest ik niet hebben. Vorige week een koopje kunnen doen en kan dus vanaf nu al die leuke GPS-routes van het internet halen 8)
Dank je voor de snelle antwoorden. Denk dat ik die tip van Iron Horse ga opvolgen en een mailtje ga doen naar Louis. Nog eens bedankt mannen !
Scottie

Bericht door Scottie »

Iron Horse schreef:Ik heb net m'n centjes aan een kleurenlaserprinter vergooid en die ben ik zojuist aan het installeren. Maar een navigatie staat op de verlanglijst. De routerol had ik vorig seizoen aangeschaft maar door omstandigheden (elders op het forum te lezen) geen gebruik van gemaakt. (Inmiddels heb ik hem ook weer vergeven in de hoop dat ik mijn navisys spoedig kan aanschaffen)
En na de laserprinter komen de toner cartridges en de fuser en drum kit..... :)
Plaats reactie