K& N luchtfilter + SAito2 handverw bij louis in aanbiedi

...
Plaats reactie
Henk

K& N luchtfilter + SAito2 handverw bij louis in aanbiedi

Bericht door Henk »

Hoi mede strommers,

Vandaag zag ik de nieuwsbrief van Louis.
Hier in stond de SAito handvatverwarming in de aanbieding van 34,95 voor 19,95. Hier is al een brichtje van bij topic " handvatverwarming"'
Heeft iemand deze al op de motor zitten en evt ervaringen.

Tevens heeft men nu het K&N luchtfilter in de aanbieding van 70 voor 50 euro. Dus voor iemand die toch zijn luchtfilter wil vervangen is dit een goed keus denk ik.

groeten,

Henk
10-speed

Bericht door 10-speed »

Op mijn vorige motor (Div 900) had ik de verwarming van Saito zitten. In tegenstelling tot berichten in veel andere fora was bij mij de bedrijfszekerheid goed. In de 3 jaar dat ik ze heb gebruikt hebben ze me nooit in de steek gelaten. Blijkbaar hadden veel andere mensen slechtere ervaringen. Volgens mijn dealer hebben zij betere ervaring met de Daytona's, vandaar dat ze die bij mij hebben geïnstalleerd.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Alles is betrekkelijk en je zult maar pech hebben. Er van uitgaande dat de Saito's mogelijk toch goed zijn heb je ruim 3 paar voor de prijs van de Daytona's. Dus als ik er minder dan 4 van verslijt ben ik nog steeds goedkoper uit. Maar bedrijfszekerheid mag natuurlijk ook wel wat kosten. Ik heb trouwens best wel een aantal goede berichten en testen over de Saito's gelezen. En ook over de Daytona's.

Ik heb het voorbeeld met een temperatuurgeregelde douchekraan gezien. Ik koop er eentje bij de Gamma voor 49 gulden, mijn broer eentje van Crohe voor 399 gulden. Die van mij zit er al 6 jaar zonder problemen in. Van hem was hij al 2 keer kapot en kostte het binnenwerk al 3 keer meer dan mijn hele kraan. Dus prijs en naam zijn niet altijd zaligmakend.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie