V-Strom zilveren relief sticker

...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
WisselStrom
DL650 berijder
Berichten: 47
Lid geworden op: di 21-08-2007, 12:10
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 - 2005
Woonplaats: Hoofddorp

V-Strom zilveren relief sticker

Bericht door WisselStrom »

Afgelopen Maandag (2e paasdag) stond er een prachtige zwarte DL1000 :D bij Bruggeman in Nieuw-Vennep voor de deur. Op de tank zaten twee zilveren "V-Strom" stickers in relief. Wie weet of je deze los kan kopen en welk artikel nummer ze hebben. Ik vond op de Belgische Suzuki site artikel# 990D0-SET02-PAD, maar deze lijken veel kleiner (en waarom vind je deze dan weer niet bij Suzuki Nederland? :roll: ). Ennieweej, wie weet waar ik ze krijgen kan?
People are more violently opposed to fur than leather because it's safer to harass rich women than motorcycle gangs
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: V-Strom zilveren relief sticker

Bericht door Bacchus »

Het zijn de stikkers van model 2002/2003 en 2009. Anders Suzuki Nederland ff bellen. Nummer heb ik in mijn telefoon staan :D
u roept maar
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Buzzin

Re: V-Strom zilveren relief sticker

Bericht door Buzzin »

Afbeelding
Bedoel je dit?
(standaard op m'n k8/9 dl1000 )
Gebruikersavatar
WisselStrom
DL650 berijder
Berichten: 47
Lid geworden op: di 21-08-2007, 12:10
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 - 2005
Woonplaats: Hoofddorp

Re: V-Strom zilveren relief sticker

Bericht door WisselStrom »

Ik bedoel inderdaad de stickers van Buzzin. Volgens mij klopt mijn artikel nummer ook, ik zal ze maar eens bestellen dan zijn voor de Friesland tour nog binnen. (Kreeg net al een mailtje van mijn dealer, € 19.50 voor een setje).
People are more violently opposed to fur than leather because it's safer to harass rich women than motorcycle gangs
Gebruikersavatar
WisselStrom
DL650 berijder
Berichten: 47
Lid geworden op: di 21-08-2007, 12:10
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 - 2005
Woonplaats: Hoofddorp

Re: V-Strom zilveren relief sticker

Bericht door WisselStrom »

Helaas, het artikel# dat ik had gevonden is niet goed. Artikel# 990D0-SET02-PAD is voor drie kleine stickers, zo'n 8 cm. breed. Wie weet waar ik die grote zilveren stickers krijgen kan, of wie kan mij helpen aan het artikel# voor die grote zilveren V-Strom sticker. Zie de foto in de reply van Buzzin.
People are more violently opposed to fur than leather because it's safer to harass rich women than motorcycle gangs
Buzzin

Re: V-Strom zilveren relief sticker

Bericht door Buzzin »

Ik vond net (via de goede links) deze site:
http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Mod ... DE_COWLING_" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier is nummer 3 zo te zien wat je zoekt.....maar ik weet het natuurlijk ook niet zeker...
Misschien even dat nummer bij de dealer navragen? (ik neem tenminste aan dat het suzuki nummers zijn....)
Gebruikersavatar
WisselStrom
DL650 berijder
Berichten: 47
Lid geworden op: di 21-08-2007, 12:10
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 - 2005
Woonplaats: Hoofddorp

Re: V-Strom zilveren relief sticker

Bericht door WisselStrom »

Ik heb inmiddels de juiste artikelnummers gevonden, en een prijsopgave gekregen. De prijs per stuk voor zo'n sticker is € 120,00 exclusief BTW. Je hebt er twee nodig, dus dan kom je op € 240,00 ex, of te wel € 285,60 inclusief BTW. Ik denk er nog even over na.... Nee, toch maar niet! :bye:
People are more violently opposed to fur than leather because it's safer to harass rich women than motorcycle gangs
Buzzin

Re: V-Strom zilveren relief sticker

Bericht door Buzzin »

:shock: :shock:
Ik ga ze heeeeel voorzichtig poetsen voortaan :?
V2fun

Re: V-Strom zilveren relief sticker

Bericht door V2fun »

Wat zou een komplete DL65 / DL1000 kosten in onderdelen :shock:
Remko

Re: V-Strom zilveren relief sticker

Bericht door Remko »

V2fun schreef:Wat zou een komplete DL65 / DL1000 kosten in onderdelen :shock:


Als je me 7000 euro geeft (dan heb ik een goeie deal) dan wil ik die van mij wel helemaal voor je uit elkaar halen hoor!!!!



:D
Plaats reactie