Tankcover uit de US

...
Plaats reactie
Tobo01

Tankcover uit de US

Bericht door Tobo01 »

Hoi,

Mijn tancover uit de US is binnen.

Ik denk dat ie nog niet helemaal goed zit, maar dit is volgens instructie.

Waarom eigenlijk niet hier te koop, want het is origineel Suzuki.

Klik op de link voor de foto: http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto& ... y=AQTZ8IDE" onclick="window.open(this.href);return false;



Tobo01
Biker

Bericht door Biker »

Alleen nog ff die plooi eruit strijken. Wat is jouw reden voor het monteren van een tankcover?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Om maar even een direct plaatje te tonen hierbij de foto.

Ik wist niet dat het een Suzuki part is. Maar afgezien van dat, smaken verschillen, ben ik er niet erg van gecharmeerd. Het helpt beschadiging te voorkomen, maar het uiterlijk wordt er, naar mijn mening, niet door verfraaid. Door die cover zie je dus "niets" meer van de tank en die zie ik dan toch liever. Als het gaat om de bevestiging van een tanktas kan ik me er nog wat bij voorstellen. Dit zal ook wel een doel dienen, maar ik zal het niet snel aanschaffen denk ik.

Wat is jouw reden om hem aan te schaffen? Misschien dat ik er dan iets meer begrip voor kan hebben. :wink:

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Biker, je bent me weer voor. Dat is het voordeel wanneer je niet zo lang van stof bent...................... :lol:
Laatst gewijzigd door Iron Horse op wo 26-01-2005, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Tobo01

Bericht door Tobo01 »

Mijn buikje is niet klein. Op mijn Deauville had ik in no-time vreselijke krassen op mijn tank. Zo erg, dat de lak eraf bladderde en ik een nieuwe tank moest (garantie gelukkig).

Ik hoop zo het beschadigen te voorkomen. Als ik meer tijd heb (en daglicht), zal ik kijken of ik hem moo strak krijg, en onder het kuipstukje door.

Tobo01
Random Hero

Bericht door Random Hero »

Maar waarom dan zo'n gigantisch ding en niet gewoon een tankpad? Ik vind het echt zonde dat ie zo'n groot gedeelte van de tank bedekt.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Aha, dus het gevolg van heerlijk Belgisch bier en Bourgondisch tafelen. :lol: Ach dat is een acceptabele reden. Ik had op de vorige wel een tankpad, maar daar is waarschijnlijk de omvang (van het buikje) dus te groot voor? 8)
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

tobo01 schreef:Mijn buikje is niet klein. Op mijn Deauville had ik in no-time vreselijke krassen op mijn tank. Zo erg, dat de lak eraf bladderde en ik een nieuwe tank moest (garantie gelukkig).

Ik hoop zo het beschadigen te voorkomen. Als ik meer tijd heb (en daglicht), zal ik kijken of ik hem moo strak krijg, en onder het kuipstukje door.

Tobo01
Ja maar`dat was dan ook een Honda daar zit dan volgens mij plakaatverf op of zo....
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

tobo01 schreef:Waarom eigenlijk niet hier te koop, want het is origineel Suzuki.
Dat kan ik je wel uitleggen; het staat op de suzuki.com site en dat is de site van Suzuki USA (en niet van Suzuki Worldwide). In de VS is het dus origineel, maar daar maken ze (voor een veel grotere markt) wel meer accesoires die niet in Europa te koop zijn.
biker schreef:Wat is jouw reden voor het monteren van een tankcover?
Ik heb 'em ook in de US besteld (maar nog niet binnen :x ) en naar mijn bescheiden mening is dit, mits inderdaad strak gemonteerd, veel mooier/strakker dan een 'lullig' tankpadje (wat ik overigens ook op mijn vorige motor had ter bescherming van krassen op de tank vanaf mijn jas). Het is wel zo dat ik een modelletje 2005 heb, waardoor het zwart op verscheidene andere delen terugkomt... 8)
Tobo01

Strakker

Bericht door Tobo01 »

Ik heb de cover nu al iets strakker. Ook de "jarretels" aan de bovenkant heb ik nu weggewerkt.

Hierbij nog twee foto's.

http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto& ... y=FDOEA8SX" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto& ... y=8APOYRDO" onclick="window.open(this.href);return false;

Nog niet helemaal wat ik wil, maar het begint er op te lijken.

Tobo01
Strommie

Bericht door Strommie »

Ik vind het wel ........ apart!

Zonder gein, het misstaat de motor niet, en je geeft jouw motor 'een eigen gezicht' :idea:

Hoef je niet zo te zoeken, welke jouw motor is, als er 10 naast elkaar staan :!: 8)
Plaats reactie