Toch maar een ander stuur

...
Plaats reactie
Ed Jonkmans

Toch maar een ander stuur

Bericht door Ed Jonkmans »

Vandaag voor het eerst gereden met de Strom.
Echt doortrekken is er jammer genoeg nog niet bij."inrijden" weet je wel!
Waar ik wat aan ga doen (binnenkort of bij de eerste onderhoudsbeurt) is dat stuur er vanaf kieperen.
Staat voor mij veel te dicht bij.
Wie heeft er ervaring met een ander, lager stuurtje (superbikestuurtje, ...).
(Ik heb de zoekfunctie reeds gebruikt, maar dan kom ik op plaatsen waar ik volgende link krijg:
http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?t=1138" onclick="window.open(this.href);return false; maar die link doet het bij mij niet)
Als ik verander zou ik graag nog een volledige stuuruitslag hebben zonder de tank, kuip, ... te raken.
Grtz
Ed
Laatst gewijzigd door Furiousz op za 24-01-2009, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link gewijzigd
Furiousz

Re: Toch maar een ander stuur

Bericht door Furiousz »

Ed Jonkmans schreef:Vandaag voor het eerst gereden met de Strom.
Echt doortrekken is er jammer genoeg nog niet bij."inrijden" weet je wel!
Waar ik wat aan ga doen (binnenkort of bij de eerste onderhoudsbeurt) is dat stuur er vanaf kieperen.
Staat voor mij veel te dicht bij.
Wie heeft er ervaring met een ander, lager stuurtje (superbikestuurtje, ...).
(Ik heb de zoekfunctie reeds gebruikt, maar dan kom ik op plaatsen waar ik volgende link krijg:
http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?t=1138" onclick="window.open(this.href);return false; maar die link doet het bij mij niet)
Als ik verander zou ik graag nog een volledige stuuruitslag hebben zonder de tank, kuip, ... te raken.
Grtz
Ed


Ik heb de link even voor je gewijzigd, nu doet hij het wel!
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Re: Toch maar een ander stuur

Bericht door Peterzeeland »

Ed, zeker al het eea over geschreven hier.

heb zelf Lucas alu stuur, en precies goed voor mij: geen chopperhouding meer, lekker actief en het raakt alles net-niet !!!!!
wat een verschil en gek genoeg: eigenlijk alleen de hoek van uiteinden is echt anders, de afmetingen niet eens zo zeer.

succes! (en inderdaad: zeker doen!)
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Plaats reactie