GPS 60CS

...
Plaats reactie
Tobo01

GPS 60CS

Bericht door Tobo01 »

Hallo,

Ik heb een Garmin 60CS GPS. Heeft iemand een foto van een Vstrom met deze GPS gemonteerd?

Ik ben aan het twijfelen tussen een Ram-mount of een constructie achter de ruit (zijn nog twee montage gaten vrij op 650).

Tobo01

ps: Is er nog iemand die zijn "unlockcode" voor City select wil delen? :oops:
LeChef

RAM mount

Bericht door LeChef »

Hoi,

ik zou voor een RAM mount gaan. Voordelen is dat je de GPS optimaal kan verstellen zoals het voor jou het beste is. Ook is de GPS snel te demonteren en monteren. Ikzelf gebruik de RAM mount voor mijn routerol (en in het verleden) of de GPS.

Groet,

Gabby 8)
Biker

Re: RAM mount

Bericht door Biker »

LeChef schreef:Hoi,

ik zou voor een RAM mount gaan. Voordelen is dat je de GPS optimaal kan verstellen zoals het voor jou het beste is. Ook is de GPS snel te demonteren en monteren. Ikzelf gebruik de RAM mount voor mijn routerol (en in het verleden) of de GPS.

Groet,

Gabby 8)
Fotootje van je ram mount met routerol....

O ja voor degenen die denken ram mount ??? Dit is het moeilijke woord voor een beugel (adapter) voor het bevestigen van bv de GPS
LeChef

Heeft ff geduurd...

Bericht door LeChef »

Biker,

Het heeft ff geduurd maar dan zijn hier de foto's van mijn routerol op een RAM mount. Werkt perfect....als je nog thuis bent in het nostalgische tijdperk van routerol en kaart...

Groet,

Gabby 8)

Afbeelding
Biker

Bericht door Biker »

Daar kun je zelfs de promotor achter zetten, dan heb je nog wat te lezen onderweg :lol:
Plaats reactie