Tandensticker voor op de tank

...
Plaats reactie
TooTall

Tandensticker voor op de tank

Bericht door TooTall »

Lange tijd geleden op een Amerikaans forum gezien (en gekocht), een reflecterende wrattenzwijn-stickerset voor op de tank. Oorsprong is van de Amerikaanse A-10 bommenwerper, bijnaam de "Warthog". En omdat de Strom even lelijk is, hebben ze de tanden overgezet ;) Ik heb er al wat reacties op gehad, sommige goed, andere minder, maar voor de geïnteresseerden hier is de info;

Ze komen van een Amerikaanse verkoper, hij heeft een stickerbedrijf. Kostprijs was een 125USD voor de set inclusief verzenden. Dat is heel veel geld, maar het bleek het enige alternatief. Je kan ook van die haaiebekken kopen op internet, maar die zijn kwalitatief minder, en ook kleiner.

Deze stickers zijn van hoge kwaliteit, en ze zijn reflecterend. Ze bestaan uit een mond, neus, oog en oor en dit voor beide kanten. Eerst positioneren met wat tape, dan voorzichtig de achterkant lostrekken, vasthangen op de tank, de achterkant langzaam verwijderen en bijwrijven met een doek.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Contactpersoon is Jamie Bobec, jbobecAThotmail.com Heel vriendelijke kerel, snelle en goed verpakt!
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Tandensticker voor op de tank

Bericht door Frank »

Hmm.. het zal een kwestie van smaak zijn, maar ik wil dat niet op mijn V-Strom. :roll:




Groetjes,
Frank
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
TooTall

Re: Tandensticker voor op de tank

Bericht door TooTall »

Dan zal je de harde beslissing moeten maken om.....dit niet te kopen! :mrgreen:
Korsan

Re: Tandensticker voor op de tank

Bericht door Korsan »

Ik ga ook is ff neuzen. Ziet er wel goed uit. Vooral dat het reflecteert.
Plaats reactie