Carterbeschermer en kettingcover

...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Carterbeschermer en kettingcover

Bericht door Bacchus »

Ik wil een kettingcover en carterbeschermer bestellen voor mijn v-strom. Nu heb ik 2 vraagjes:

1) Past de kettingcover op mijn dl1000 model 2003? Of wijkt dit af in nieuwe modellen?
2) zelfde vraag voor de carterberschermer. Suzuki heeft mooie metalenversies (inmiddels niet meer op de site!). Deze moeten op de valbeugels gemonteerd worden. Nu heb ik valbeugels van Hepco en Becker. Is dit toch goed te monteren op mijn v-strom?

Alvast bedankt!
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Xavier
DL650 berijder
Berichten: 298
Lid geworden op: di 28-08-2007, 00:16
Mijn motor is een: BMW R1200 GSA LC

Re: Carterbeschermer en kettingcover

Bericht door Xavier »

Als je met een kettingcover bedoelt wat ik denk dat je bedoelt dan heb ik mogelijk nog een vrijwel ongebruikte liggen, zwart met Vstrom erin geetst. Weet alleen niet of de boutgaten op jouw dl1000 overeenkomen met mijn dl650. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel, meet ik het na en stuur ik een foto.....
GSA1200
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Carterbeschermer en kettingcover

Bericht door Bacchus »

Het gaat idd om de covers. maar volgens mij is de 650 anders als de 1000. Voor zover ik kan zien op http://www.louis.de" onclick="window.open(this.href);return false;. Waar ik ze heb gezien. Maar meten is weten :D
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Xavier
DL650 berijder
Berichten: 298
Lid geworden op: di 28-08-2007, 00:16
Mijn motor is een: BMW R1200 GSA LC

Re: Carterbeschermer en kettingcover

Bericht door Xavier »

afstand hart-hart van de schroefgaten is 28,5 cm. Er staat me inderdaad iets bij dat op een gegeven moment de achterbrug langer is geworden omwille van de stabiliteit. Maar je kunt nu in ieder geval even nameten of het zou passen.
GSA1200
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Carterbeschermer en kettingcover

Bericht door Bacchus »

hartelijk bedankt. Ik ga het morgen even nameten!
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Carterbeschermer en kettingcover

Bericht door Bacchus »

Xavier schreef:afstand hart-hart van de schroefgaten is 28,5 cm. Er staat me inderdaad iets bij dat op een gegeven moment de achterbrug langer is geworden omwille van de stabiliteit. Maar je kunt nu in ieder geval even nameten of het zou passen.
Ik heb net gemeten. Mijn dl1000 heft een hart tot hart van ca 19 cm. jammer! Eens kijken wat louis.de in de aanbieding heeft. of kan iemand met een nieuwere dl 1000 eens meten wat de hart tot hart afstand is van de kettingcover?

edit: gevonden dat er 2 mogelijkheden zijn. alleen staan er geen afmetingen bij. Dus als iemand met een nieuwer model DL1000 even de afstand kan meten...graag.

Ow en ik ben nog steeds benieuwd naar de bevestiging van de carterbeschermer! Ik wil gaan bestellen :D
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
William

Re: Carterbeschermer en kettingcover

Bericht door William »

De carterberschermer van Suzuki is voor de 650 en past niet op een 1000
sw-motech heeft er een die past, je kan deze ook zonder valbeugel monteren dmv. Een beugeltje Kijk anders ff op onze site voor meer info of foto's

http://www.opdemotor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sw-motech.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet Wil
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Carterbeschermer en kettingcover

Bericht door Bacchus »

bedankt voor de info! Mooie site trouwens.

alleen ziet die beschermer er minder goed uit als die van Suzuki. maar je kan niet alles hebben. Ik ga nog even verder zoeken, anders die maar bestellen. Maar kom ik met die beugel die je er bij krijgt niet in de problemen met mijn valbeugels?
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Plaats reactie