Camera op de V-Strom

...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Camera op de V-Strom

Bericht door Spip70 »

Ik ben aan het nadenken over het monteren van een camera op de V-Strom om zo tijdens het rijden wat opnames te maken. Nu vroeg ik mij af of iemand van jullie dit al had geprobeerd / uitgevoerd en zo ja, met welke bevestiging / mount en waar?

Motorgroet :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Bandit

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Bandit »

Spip70 schreef:Ik ben aan het nadenken over het monteren van een camera op de V-Strom om zo tijdens het rijden wat opnames te maken. Nu vroeg ik mij af of iemand van jullie dit al had geprobeerd / uitgevoerd en zo ja, met welke bevestiging / mount en waar?

Motorgroet :bye:
Johan F.
Ja............... Na wat expirimenteren bleek dat de "kogel mount"van mij Garmin uitstekend te kunnen dienen als camera montage.
Alleen bleek wel dat de "geheel in uitgezoomde stand" te gebruiken was (zeker op de twee cilinder) in-zoomen gaf een giga gigantisch trilwaas.

Maar na wat expirimenteren ....... SUPER (een heel leuke herinnering aan mooie dage) :D

8)
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5044
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

Op de beurs in Köln stonden ze met Camera's die op de helm konden worden gemonteerd. De kwaliteit hiervan was verbazingwekkend. Het zijn kleine camera's, dus veel gewicht op je hoofd is het niet. Ik weet niet meer van welke firma, maar FF Googelen en ik denk dat je dan wel ergens uit zult komen.

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Spip70 »

@ Bandit: is idd waarschijnlijk de beste oplossing. Al surfend op Internet kom ik meestal op RAM-mount oplossingen.

@ Rhino VStrom: daar heb ik ook naar gekeken maar past niet met m'n helm (Shark Evolution). De kin gedeelte gaat over de kop naar achteren, dan zit de camera in de weg. Wat wel eventueel zou kunnen is aan de zijkant van de helm. alleen is het wel zo dat ik al een camera heb en om nou een tweede aan te schaffen vind ik overdreven.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Strommax

Bericht door Strommax »

Als je deze kwaliteit benadert, dan heb je een goeie

http://www.bikecam.ch/liste.php :)
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Spip70 »

Ik heb een RAM-mount aan het stuur bevestigd (links, daar waar op de Adventure de Garmin gemonteerd wordt) met camera steun. De eerste filmpjes zijn gemaakt en voor een eerste poging ben ik niet ontevreden. Het beeld is veel stabieler als ik dacht, alleen moet ik nog wel de montage positie herzien of minder uitzoomen, je ziet nl. aan de rechterkant een zwarte strook afkomstig van mijn ruitje. Ik zal binnenkort een (paar) foto's plaatsen en misschien ook een stukje film

Motorgroet :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
FireTaz

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door FireTaz »

zag laatst bij de hema een camera voor 99 euro (meen ik) die met een stevig elastiek op de fietscross helm geplaatst kon worden. dan moet dat ook lukken bij een gewone motorfiets helm. hoeveel geheugen er in zit stond er niet bij, misschien even afchecken bij een lokale vestiging? kwaliteit van de beelden is ook niets over te zeggen vanzelf.
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Spip70 »

Zoals beloofd, een paar foto's van mijn camera aan het stuur:

Zonder camera:
Afbeelding

Met camera:
Afbeelding

Motorgroet :bye:
Johan F.

Gewijzigd wegens typfoutje
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Frank »

Stoer!

De filmpjes graag op YOUTUBE! :mrgreen:




Groetjes,
Frank
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Keinu

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Keinu »

Hoi Johan,

Ik had ongeveer een vergelijkbare montage op het stuur maar daar trillde de camera zo hard dat deze zichzelf steeds uitzet.
Heb jij daar hellemaal geen last van?

Ik heb het ook op de valbeugel geprobeerd, maar daar de zelfde problemen.
(kun wel hele leuke plaatjes maken!! :lol:

Lex
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Spip70 »

Hoi Lex,

Ik heb een paar weken geleden een eerste proef gemaakt maar had niet zoveel last van vibratie. Morgen ga ik het weer proberen. Ik zal wel wat op Youtube zetten :wink:

Motorgroet :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Gebruikersavatar
Henry
DL1000 berijder
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 20-07-2007, 16:45
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL ****
Woonplaats: Enschede

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Henry »

kijk is op de site

http://www.motocam.de" onclick="window.open(this.href);return false;

als je een beetje handig bent maak je er zelf een
ik heb een eigen bouw op mijn strom
groeten uit Enschede van Henry
FrenkieNL

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door FrenkieNL »

kom heren, deze thread heeft weinig zin zonder jullie opgenomen filmpjes !!! :D
TooTall

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door TooTall »

Moest voor iemand Youtube niet werken, dat komt omdat ik mijn motorit online aan het pleuren ben. Meer daarover later!

Frenkie, doe ik het goed? :bye: :lol:
Buzzin

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Buzzin »

http://www.motorsticker.nl/producten.php?CatID=36" onclick="window.open(this.href);return false;

Over die steunen zijn ook veel mensen te spreken, heb er zelf geen ervaring mee.
Zelf heb ik een bullitcam setje, dus die moet ik nog eens op de (nog te verkrijgen) v-strom gaan monteren....
Overigens heb ik wel een camerasteun met ram systeem, maar dat is dan alleen voor als ik m'n zumo niet gebruik (ik wil een migsel monteren)
TooTall

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door TooTall »

Wel, hier issie dan!

Mijn camera is de Tachyon XC LINK

Hij staat op mijn GPS mount met een RAM bevestiging LINK

Het ritje was met héél slechte cameracondities, veel te weinig licht dus alles is donker. Mijn 8GB SDkaartje is helemaal volgeraakt, op de hoogste kwaliteitssetting 3 x 45min en 1 x 21 min. Van dit alles heb ik 2 x 10min clipjes op Youtube gezet, met de leukste momenten, en de hart-stoppende momenten door idioten op de baan. Ook een klein stukje van het asfalt af (eerste keer, jay!) voor het verschil in qualiteit te tonen.

Audio is héél slecht, maar dat wist ik op voorhand. Vreemd genoeg geen last van met gewoon vasthouden in de hand (vraag me niet hoe ik dit weet), denk dat de trillende V-Twin er voor iets tussenzit. Voor de fun, héél blij ermee! Voor professionele dingen, nee.

DEEL 1
DEEL 2
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Joskestiller »

Mooi gedaan TooTall,

Ik zie dat je het toch niet kon laten om het tankstation Total 'fatal' mee in beeld te brengen!! :schater:

Groetjes
Joske
Honi soit qui mal y pense!!
TooTall

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door TooTall »

Jep, dat moest erop he. Kon niet ontbreken :wink:
Gebruikersavatar
Henry
DL1000 berijder
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 20-07-2007, 16:45
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL ****
Woonplaats: Enschede

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Henry »

FrenkieNL schreef: kom heren, deze thread heeft weinig zin zonder jullie opgenomen filmpjes !!!
filmpjes genoeg alleen heb ik een camcorder van de ALDI € 99.-- O:-)
de beelden hiervan zijn niet van echt hoge kwalitiet dus dit heeft niets te maken met een camera steun :frusty:
er komt noch een betere camcorder 8)
groeten uit Enschede van Henry
Buzzin

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Buzzin »

Ik ben van plan om zodra ik m'n strom heb, een beugel te gaan maken waar ik mijn bullitcam in klem.
Moet nog even kijken hoe precies, maar ik was van plan om hem voorop onder de koplampen te monteren.
Alleen nog even kijken welke schroeven/bouten ik allemaal als ophangpunt kan gebruiken.
De camera zelf klem ik gewoon met een (nog te maken) blokje aluminium vast.

Filmpjes heb ik natuurlijk nog niet, maar wel van m'n NTV :)
http://www.youtube.com/watch?v=LnGPaCS1wDU" onclick="window.open(this.href);return false;

Als ik vaker ga filmen ga ik trouwens een ander opname apparaat zoeken....gebruik nu een 'normale' DV camera.
Strompel

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Strompel »

Deze heeft geen camera op de Strom, maar een camera heeft hem wel.....

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QoF0gvh4_38[/youtube]
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Frank »

Strompel schreef:Deze heeft geen camera op de Strom, maar een camera heeft hem wel.....

http://www.youtube.com/watch?v=QoF0gvh4_38" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat was 10 maart al aan bod geweest op het forum, zie: http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=4123" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Strompel

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Strompel »

Frank schreef:
Strompel schreef:Deze heeft geen camera op de Strom, maar een camera heeft hem wel.....

http://www.youtube.com/watch?v=QoF0gvh4_38" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat was 10 maart al aan bod geweest op het forum, zie: http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=4123" onclick="window.open(this.href);return false;

Sorry, ben al een tijdje niet meer geweest. :frusty:
Strompel

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Strompel »

Kijk hier eens.

http://www.youtube.com/watch?v=rr-dbYj7sRE" onclick="window.open(this.href);return false;

Op marktplaats te koop voor 107 euro.
Renevw

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Renevw »

Ik ben ook al eens bezig geweest met filmen op de motor. Ik heb ooit ook eens de ATC2000 gekocht. Ik heb deze eens op mijn gs500e gehad en een keer een ritje met mijn pa gemaakt op de strom.

Ik ben niet echt goed te spreken over de ATC. Voordeel is dat hij stof en waterdicht is. Nadeel is dat je geen schermpje hebt dus op gevoel moet mikken en de kwaliteit dusdanig slecht is dat als je gas geeft lantarenpalen in dansende slangen veranderen :D.

Ik heb hier onder 2 filmpjes geplaatst 1e zomaar een test op mijn GS500e 2e op de strom met in de hoofdrol mijn vader :D.

GS500e:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xINJHt6qzX0[/youtube]

DL1000:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uYXcjF1cxDY[/youtube]

Ik zelf zat te denken aan de Ram Mount om een camcorder met SD er op te plakken. Ok een camcorder is verder niet echt gemaakt voor op de motor, maar de ATC was ook zo'n 100 euro en voor 100 euro kwam ik bijvoorbeeld deze tegen.

Iets in die richting wil ik deze zomer een beetje gaan proberen.

Dan heb ik nog een vraag, monteren jullie die filmpjes ook nog een beetje? Als het regent vind ik dat namelijk wel een leuke bezigheid. Ik zelf gebruik Imovie van Apple, dan moet je wel een mac hebben natuurlijk :mrgreen: . Maar ik moet zeggen het werkt echt fantastisch, super makkelijk. Ik wil wel eens gaan stoeien met Final Cut Pro maar heb nog niet voor elkaar gekregen deze te " Kraken ".

Vandaag heb ik in ieder geval veel inspiratie opgedaan in het hoge noorden :) .

Gr.
René
Strompel

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Strompel »

Raar dat het beeld zo vervormd. Op youtube staan meer filmpjes die dit niet hebben. Het beeld zelf is wel helder. Ikzelf heb op een ram mount mijn JVC Dp5 gehad maar de vibraties slopen je apparaat en het beeld trilt lekker mee. Het geluid wordt overstemd door de rijwind en daarom zetten de meesten er met de montage een muziekje onder. Ik heb weleens gewerkt met Pinaccle studio en vondt dit een mooi en makkelijk programma om mee te werken.
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Spip70 »

Als je wat film materiaal wilt bekijken dat ik geschoten heb, kijk eens hier:

http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?f ... 200#p50155" onclick="window.open(this.href);return false;

5 filmpjes van de Noorderstroomtreffen 2009

Motorgroet :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Renevw

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Renevw »

En dat is dan met Ram mount en digi foto cam? Dat ziet er best goed uit. Ik denk dat ik ga overwegen zo'n ram te halen en eerst is te testen met mijn foto camera.
Het is alleen wel dat ik een donkere ruit.

Zodra ik weer wat nieuws geprobeerd heb zal ik het wel posten.
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Spip70 »

Renevw schreef:En dat is dan met Ram mount en digi foto cam? Dat ziet er best goed uit. Ik denk dat ik ga overwegen zo'n ram te halen en eerst is te testen met mijn foto camera.
Het is alleen wel dat ik een donkere ruit...
Ram mount op het stuur links en de camera is een Panasonic HDC-SD9 (nee ik heb geen aandelen Panasonic), een volledige digi camera met SD kaart. Je ziet links in beeld af en toe een donker stukje, dat is dus de linker onderhoek van mijn ruit.
Het enig nadeel van die camera is dat de (std) accu vrij snel leeg is (minder als 2 uur). Ik moet nog een 12V aansluiting maken op de motor en de camera daar dan op aansluiten, dan blijft alleen de grote van de SD kaart een beperking voor de opnametijd.

Motorgroet :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Renevw

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Renevw »

Ik heb zo'n zelfde Ram Mount gekocht.
Ik heb even onderstaande test gemaakt. Een stukje met de camera op het stuur zoals Spip70 dat heeft, en achter de ruit op de migsel.
Opzich vind ik hem achter de ruit het best (moet je hem wel schoonmaken :D ). Mijn ruit is zo'n " smoked " donkere ruit, eerst leek mij dit niets. Uiteindelijk vind ik het wel handig, vaak bij veel zon is het te licht voor de camera en werkt hij als een soort zonnebril :schater: . Ook de positie vind ik erg gaaf en realistisch.

Nu heb ik op die dijkjes wel flink gas gegeven en zoals je ziet kan mijn digicam dit niet helemaal aan en word het beeld dus snel wazig.
Spip70 schreef:
Renevw schreef:En dat is dan met Ram mount en digi foto cam? Dat ziet er best goed uit. Ik denk dat ik ga overwegen zo'n ram te halen en eerst is te testen met mijn foto camera.
Het is alleen wel dat ik een donkere ruit...
Ram mount op het stuur links en de camera is een Panasonic HDC-SD9 (nee ik heb geen aandelen Panasonic), een volledige digi camera met SD kaart. Je ziet links in beeld af en toe een donker stukje, dat is dus de linker onderhoek van mijn ruit.
Het enig nadeel van die camera is dat de (std) accu vrij snel leeg is (minder als 2 uur). Ik moet nog een 12V aansluiting maken op de motor en de camera daar dan op aansluiten, dan blijft alleen de grote van de SD kaart een beperking voor de opnametijd.

Motorgroet :bye:
Johan F.
Bij jou heb je inderdaad niet erg veel last van trillingen. Ik zie ook dat je er wel een redelijk prijzige camera op heb zitten?

Ik denk dat het ook heel veel scheelt of je een 650 of een 1000 hebt.

Hier dus mijn test:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rQoWpCXUfY8[/youtube]
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Hunter6 »

Maandag 2e Pinksterdag heeft de Makro een aanbieding: een HD SD camera voor nog geen 60 eurie's :lol:
Als je niet veel eisen stelt en toch af en toe een leuk filmpje wilt maken wellicht een leuke optie. Wel een snelle SD kaart gebruiken.
http://www.metro-mcc.nl/content/Items.asp?Menu_No=1164" onclick="window.open(this.href);return false;
Buzzin

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Buzzin »

Onopvallende surveillance kun je ook inbouwen op de strom :)
Afbeelding

Al gezien waar het zit?

Afbeelding

Klik op het plaatje voor een vergroting :)

Tis trouwens een bullit cam die aan een camcorder vast zit, die in een klein tanktasje zit.
De houder is gewoon een CVbuis houder....die hebben nagenoeg dezelfde diameter als een bullitcam.
Ik ga de rest van de week filmen, riching en in de vogesen....
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Spip70 »

Hé, dat ziet er leuk uit! Ik ben benieuwd naar de resultaten.

Motorgroet :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Renevw

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Renevw »

Dat ziet er netjes uit!. Bullit cams dat is mooi spul. jij hebt hem op je camcoder aangesloten, heb je daar nog een speciale aansluiting voor?
Hunter6 schreef:Maandag 2e Pinksterdag heeft de Makro een aanbieding: een HD SD camera voor nog geen 60 eurie's :lol:
Als je niet veel eisen stelt en toch af en toe een leuk filmpje wilt maken wellicht een leuke optie. Wel een snelle SD kaart gebruiken.
http://www.metro-mcc.nl/content/Items.asp?Menu_No=1164" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor de tip! " Helaas " was ik deze dag druk bezig met de friesche 11 steden tocht te rijden.
Ik ben Maandag even bij de Makro wezen kijken. Ze hadden een " Weg ermee!" aktie. Daar lag de JTC VideoShot HDs1 tussen voor 120,- Ik heb deze maar gekocht is zelfs nog ietsjes beter. De prijs vond ik ook erg netjes, hij was veel goedkoper dan bijvoorbeeld een Canon die er ook lag mar dit had voornamelijk te maken met de zoom functie. Nu gebruiken we deze niet (althans ik film verder niet) dus komt dat mooi uit. Dan te bedenken dat ik voor die ATC 2000 op de motorbeurs ook bijna 100 euro heb betaald en dit VGA kwaliteit is.

Hier onder wat foto's van de bevestiging, waar ook mijn digicam zat. Zoals je kunt zien heb ik 1 kogel ( die bij de zumo zat ) op mijn stuur zitten en de migsel. Wanneer ik ga filmen kan ik dus altijd mijn zumo nog op mijn stuur zetten, of anders om.

Afbeelding

Valt ook bijna niet op joh! :schater: Ik moet dus wel mijn ruit een beetje vlieg vrij houden. Toch doe ik dit liever dan dat ik hem op het stuur zet. Je hebt dan geen bescherming voor de lens en het geluid is achter de ruit toch net iets acceptabeler.
Afbeelding

Filmpje volgt nog die word nu gecomprimeerd, geupload en bij youtube verwerkt en weet ik veel wat ze er allemaal mee doen, ik weet wel hoe meer kwaliteit hoe langer het duurt!
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Frank »

Spip70 schreef:Hé, dat ziet er leuk uit! Ik ben benieuwd naar de resultaten.
Hoe zit het met de filmpjes van de Eifel op de computer?
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Renevw

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Renevw »

Bij deze een filmpje met de nieuwe Camera. Ik heb toevallig dat zelfde stukje ook met mijn digitale fotocamera gereden die op dezelfde plek gemonteerd zat. Dit heb ik er dus eerst in gemonteerd en daarna wat beelden met de nieuwe.

Omdat de Camera HD is zit er nu ook een HD knop bij :D .

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4073PtpGLHY[/youtube]
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Stroompje »

Renevw schreef:Bij deze een filmpje met de nieuwe Camera. Ik heb toevallig dat zelfde stukje ook met mijn digitale fotocamera gereden die op dezelfde plek gemonteerd zat. Dit heb ik er dus eerst in gemonteerd en daarna wat beelden met de nieuwe.

Omdat de Camera HD is zit er nu ook een HD knop bij :D .

[youtube]**********[/youtube]

Ik krijg mooi niets te zien...... :!: :arrow: Deze video is door de gebruiker verwijderd.......... :?

Waarom Renevw ????
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Renevw

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Renevw »

Ja sorry ik had hem verwijderd. Er zit een typ fout in. Ik heb deze lokaal aangepast en opnieuw geupload maar youtube blijft de oude versie pakken. De link was inmiddels wel veranderd.
Ik zie nu dat het filmpje er helemaal niet meer op staat. Ik zit momenteel nog in Friesland, zodra ik thuis ben zal ik hem nog wel een keer uploaden
Buzzin

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door Buzzin »

Ok, ik moet m'n filmpjes nog gaan bewerken (druk druk druk) en heb een schuifertje gemaakt....ondanks dat bleef de bullitcam nog gewoon zitten.
(en de tanktas met camcorder was gezekerd aan het stuur...dus die was ik gelukkig ook niet kwijt)

De Camcorder moet voor een bullitcam wel een A/V IN hebben, dat hebben lang niet alle cameras (wel A/V out, maar geen ingang).
Verder is het een doodnormale camcorder van JVC. (met DV tapes)
Ondertussen heb ik ook een VHoldR Contour HD besteld.....lekker compact.
TooTall

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door TooTall »

Voor mezelf door mezelf van mezelf, in de Eifel aan de Ruhrsee vorige week. Moto is een DL650, rijder heeft net geen jaar rijervaring, camera is een TachyonXC ZONDER stukje tape voor de micro

KLIK
FrenkieNL

Re: Camera op de V-Strom

Bericht door FrenkieNL »

Ziet er erg goed uit !
Plaats reactie