Verkocht

...
Gesloten
Carlos

Verkocht

Bericht door Carlos »

Op mijn dl 1000 staat een Verlaagd zadel (2 cm ) ik zou deze graag ruilen voor een niet verlaagd model.Iemand een voorstel?
Dus ik zoek een hoog zadel en bied een laagzadel aan
Laatst gewijzigd door Carlos op wo 05-11-2008, 09:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Van

Bericht door Van »

hai carlos,
mijn vrouw is op zoek naar een verlaagd zadel voor haar DL.
zij heeft een standaard zadel en wil graag met je ruilen.
Carlos

Bericht door Carlos »

Zie ik wel zitten, alleen ff 150 km rijden om de ruil te doen en daarna 150 km terug naar huis , is wel een beetje te veel km voor mij.
P.s. mijn zadel heeft slechts 800 km dienst gedaan.
Van

Bericht door Van »

wellicht kunnen we elkaar halverwege treffen?
Paul

Bericht door Paul »

ik heb een 650 zadel in de aanbieding :D

Moet even wachten tot mijn nieuwe DL1000 zadel binnen is dan kan de mijne weg!

Paul
Sander

Bericht door Sander »

Ik heb zelf een standaard dl 650 zadel wat ik ook wil ruilen voor een hogere wie o wie
slootroad

Bericht door slootroad »

Sander schreef:Ik heb zelf een standaard dl 650 zadel wat ik ook wil ruilen voor een hogere wie o wie
Hoi Sander,
Ben in het bezit van een DL1000k3 en ben hiervoor eigenlijk op zoek een lagere/verlaagd zadel. Ik weet niet hoeveel dat scheelt met een DL650 zadel? p.s. mijn zadel ziet zo goed als nieuw uit.
Groeten John
Hansvstrom

Zadel Dl 1000

Bericht door Hansvstrom »

Heb net mijn nieuwe verlaagde zadel binnen, met die korte steunpijpen van mij scheelt dat weer. Dus ik heb een gewoon standaart zadel in de aanbieding. Voor de helft van de nieuwprijs lijkt mij redelijk. (80 eurie)

Groet.
Hans
Dgr

Re: Zadel Dl 1000

Bericht door Dgr »

Hansvstrom schreef:Heb net mijn nieuwe verlaagde zadel binnen, met die korte steunpijpen van mij scheelt dat weer. Dus ik heb een gewoon standaart zadel in de aanbieding. Voor de helft van de nieuwprijs lijkt mij redelijk. (80 eurie)

Groet.
Hans
Voor de duidelijkheid even vermelden dat het om een DL1000 zadel gaat, die zijn namelijk 2cm hoger dan het DL650 zadel. :wink:
Hansvstrom

Re: Zadel Dl 1000

Bericht door Hansvstrom »

dgr schreef:
Hansvstrom schreef:Heb net mijn nieuwe verlaagde zadel binnen, met die korte steunpijpen van mij scheelt dat weer. Dus ik heb een gewoon standaart zadel in de aanbieding. Voor de helft van de nieuwprijs lijkt mij redelijk. (80 eurie)

Groet.
Hans
Voor de duidelijkheid even vermelden dat het om een DL1000 zadel gaat, die zijn namelijk 2cm hoger dan het DL650 zadel. :wink:
Beste kerel, kijk even bij het onderwerp. :wink:
Toch bedankt voor de opmerkzaamheid. :wink:
Laatst gewijzigd door Hansvstrom op wo 29-10-2008, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
jmvriesen

Bericht door jmvriesen »

Ik wil die van mij ook wel ruilen (DL1000 K2, Model 2003 dacht ik). Heeft bij n naad circa 4 cm los zitten ofzo.
Helaas heb ik ook last van "lage stelten" en ben van mening dat ik gewoon zonder moeite met beide voeten aan de grond moet kunnen komen ivm manouvreren met de motor (die krengen zijn echt topzwaar). Een lagere zadel bied vast wel enige uitkomst :).

Woon overigens in Beek, Zuid Limburg.
Hansvstrom

Bericht door Hansvstrom »

jmvriesen schreef:Ik wil die van mij ook wel ruilen (DL1000 K2, Model 2003 dacht ik). Heeft bij n naad circa 4 cm los zitten ofzo.
Helaas heb ik ook last van "lage stelten" en ben van mening dat ik gewoon zonder moeite met beide voeten aan de grond moet kunnen komen ivm manouvreren met de motor (die krengen zijn echt topzwaar). Een lagere zadel bied vast wel enige uitkomst :).

Woon overigens in Beek, Zuid Limburg.
Ik ben 1.73 en met het verlaagde zadel (160 euro) heb 1 voet goed aan de grond maar bij twee voeten is het toch op de ballen van je voet.
Maar ik heb de motor beter onder controle.

Groet,
Hans
Paul

Bericht door Paul »

jmvriesen schreef:Ik wil die van mij ook wel ruilen (DL1000 K2, Model 2003 dacht ik). Heeft bij n naad circa 4 cm los zitten ofzo.
Helaas heb ik ook last van "lage stelten" en ben van mening dat ik gewoon zonder moeite met beide voeten aan de grond moet kunnen komen ivm manouvreren met de motor (die krengen zijn echt topzwaar). Een lagere zadel bied vast wel enige uitkomst :).

Woon overigens in Beek, Zuid Limburg.
Ik heb nog een origineel 650 zadel liggen, is 5000 km oud.

Paul
Hansvstrom

Bericht door Hansvstrom »

Paul schreef:
jmvriesen schreef:Ik wil die van mij ook wel ruilen (DL1000 K2, Model 2003 dacht ik). Heeft bij n naad circa 4 cm los zitten ofzo.
Helaas heb ik ook last van "lage stelten" en ben van mening dat ik gewoon zonder moeite met beide voeten aan de grond moet kunnen komen ivm manouvreren met de motor (die krengen zijn echt topzwaar). Een lagere zadel bied vast wel enige uitkomst :).

Woon overigens in Beek, Zuid Limburg.
Ik heb nog een origineel 650 zadel liggen, is 5000 km oud.

Paul
Nou dat is mooi man, Limburg en Braband zijn aansluitende provincies. als jij Paul met jmvriesen" contact maakt en een zin heb in een rit
kan je elkaar halve_wegen treffen, zadels ruilen, en met een grijns op kop en kont terug naar huis.
Succes.
Groet.
Hans :worship:
Carlos

Bericht door Carlos »

Op mijn dl staat nu eindelijk een hoog zadel . Wat een komfort voor mijn knieen en armen . Bedankt voor de ruil.
Van

Bericht door Van »

Graag gedaan! en jij ook bedankt.
Gesloten