Extenda Fenda

...
Jokapo

Re: Extenda Fenda

Bericht door Jokapo »

ik heb de hugger van Puig aangeschaft er zit een recht stukje ijzer bij en een halfrond met V-Strom logo erin
Jokapo

Re: Extenda Fenda

Bericht door Jokapo »

sow huggertje zit er ook op
M.A.D

Re: Extenda Fenda

Bericht door M.A.D »

Jokapo schreef:sow huggertje zit er ook op
Heb je al Foto's , altijd mooi om af te kijken ....
Jokapo

Re: Extenda Fenda

Bericht door Jokapo »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hier een paar mooie fotootjes
M.A.D

Re: Extenda Fenda

Bericht door M.A.D »

MOOI !I!

Zelfs die rechterbeugel over de achterbrug is goedgekeurd met dat logo erin.
Dat gaat je veel poetswerk besparen en ziet er sportief uit.
Jokapo

Re: Extenda Fenda

Bericht door Jokapo »

mmm valt me nu pas op dat ik hem verkeerd om heb gemonteerd :mrgreen: ach weer eens wat anders :schater:

Maar dit gaat me inderdaad een hoop meuk tegen de achtervering aan schelen
Jokapo

Re: Extenda Fenda

Bericht door Jokapo »

maar ontopic ik vind dat het werkt. de carterbescherming is een stuk minder vies als voorheen :-D en dat geldt ook voor mijn achterkantje zinds de hugger erop zit
Stromtrooper

Re: Extenda Fenda

Bericht door Stromtrooper »

Jokapo schreef:maar ontopic ik vind dat het werkt. de carterbescherming is een stuk minder vies als voorheen :-D en dat geldt ook voor mijn achterkantje zinds de hugger erop zit
En je laarzen???
Nero

Re: Extenda Fenda

Bericht door Nero »

Ik rij nu al een poos met de extenda en m'n DL ziet er niet uit (volledige onderkui) maar het valt me op dat alle vuil OP de (onder-)randen van m'n kuip terecht komt en niet in m'n kuip tegen de radiator. Dus die extenda is TOP !
De extenda is best mooi samen met een volledige kuip, komt op net dezelfde hoogte (laagte) als de onderkant van de kuip.

Enne,... een DL koop je niet om een "mooie" motor te hebben maar om een werkpaardje in huis te hebben, voor de ene is het een touring, voor de andere de ideale basis voor ratbike, voor nog een andere een alle-terrein-baan-trial,... en voor mensen die de Extenda walgelijk vinden een motor om tijdens het winterseizoen met de kat mee achter de kachel te kruipen. CU next summer ;-)
SWR

Re: Extenda Fenda

Bericht door SWR »

Nero schreef:Ik rij nu al een poos met de extenda en m'n DL ziet er niet uit (volledige onderkui) maar het valt me op dat alle vuil OP de (onder-)randen van m'n kuip terecht komt en niet in m'n kuip tegen de radiator. Dus die extenda is TOP !
De extenda is best mooi samen met een volledige kuip, komt op net dezelfde hoogte (laagte) als de onderkant van de kuip.

Enne,... een DL koop je niet om een "mooie" motor te hebben maar om een werkpaardje in huis te hebben, voor de ene is het een touring, voor de andere de ideale basis voor ratbike, voor nog een andere een alle-terrein-baan-trial,... en voor mensen die de Extenda walgelijk vinden een motor om tijdens het winterseizoen met de krat mee achter de kachel te kruipen. CU next summer ;-)
gecorrigeerd ;)
Nero

Re: Extenda Fenda

Bericht door Nero »

Schol / proost :D
Jokapo

Re: Extenda Fenda

Bericht door Jokapo »

Stromtrooper schreef:
Jokapo schreef:maar ontopic ik vind dat het werkt. de carterbescherming is een stuk minder vies als voorheen :-D en dat geldt ook voor mijn achterkantje zinds de hugger erop zit
En je laarzen???
Die zijn waterdicht :wink: Afbeelding

De laarzen worden niet vies van het langskomende vuil in ieder geval.
Stromtrooper

Re: Extenda Fenda

Bericht door Stromtrooper »

Jokapo schreef:
Stromtrooper schreef:
Jokapo schreef:maar ontopic ik vind dat het werkt. de carterbescherming is een stuk minder vies als voorheen :-D en dat geldt ook voor mijn achterkantje zinds de hugger erop zit
En je laarzen???
Die zijn waterdicht :wink:

De laarzen worden niet vies van het langskomende vuil in ieder geval.
Tja dat zeggen ze over de TouringII van Probiker ook... nou!!! gisteren weinig van gemerkt (wel erg veel regen!).......
nog nattere poten dan in mijn de vorige laarzen (Sidi), die waren iig nog 3 jaar water dicht...
Tja wat wil je voor 90 euro.. kan ze ruilen.. want ze claimen waterdichtheid.. ben ze wel ff 4 weken kwijt (onderzoeken!!!??? voor die prijs)

Maar goed als ze moeilijk gaan doen dan zijn de Daytona's een optie, nog een bepaalt type?

On topic... anders geven ze maar een extenda fenda hahaha

ook leuk! plastic overschoenen(zakjes) haha
Jokapo

Re: Extenda Fenda

Bericht door Jokapo »

is de daytona roadstar gtx prijs in de winkel rond de €329 op ebay €200 ex verzenden
Capri

Re: Extenda Fenda

Bericht door Capri »

Inderdaad, absoluut de beste laars! ik heb de Daytona Touring Star GTX (deze is gelijk aan de daytona Road Star GTX).
Nog nooit natte voeten gehad, en ik ben een echte doorrijder, weer of geen weer.
Alle laarzen die ik hiervoor had gingen altijd wel ergens doorlekken, deze dus niet :worship:
Maar nu even on-topic, ik heb een selfmade Extenda Fenda en die doet z'n werk heel aardig.
Jokapo

Re: Extenda Fenda

Bericht door Jokapo »

Capri schreef:Inderdaad, absoluut de beste laars! ik heb de Daytona Touring Star GTX (deze is gelijk aan de daytona Road Star GTX).
Nog nooit natte voeten gehad, en ik ben een echte doorrijder, weer of geen weer.
Alle laarzen die ik hiervoor had gingen altijd wel ergens doorlekken, deze dus niet :worship:
Maar nu even on-topic, ik heb een selfmade Extenda Fenda en die doet z'n werk heel aardig.
Absoluut een heerlijke laars al zal je er wel een broek bij moeten kopen die er goed over heen gaat want erin zit voor geen meter. Wil alleen voor in de wintermaanden nog een wollen vachtje onderin leggen tegen de koude.

Ennuh on topic fenda doet zijn werk idd uitstekend en het evt kleine beetje vuil op je laars veeg je er makkelijker af dan van je motorblok.
Capri

Re: Extenda Fenda

Bericht door Capri »

Jokapo schreef:
Capri schreef:Inderdaad, absoluut de beste laars! ik heb de Daytona Touring Star GTX (deze is gelijk aan de daytona Road Star GTX).
Nog nooit natte voeten gehad, en ik ben een echte doorrijder, weer of geen weer.
Alle laarzen die ik hiervoor had gingen altijd wel ergens doorlekken, deze dus niet :worship:
Maar nu even on-topic, ik heb een selfmade Extenda Fenda en die doet z'n werk heel aardig.
Absoluut een heerlijke laars al zal je er wel een broek bij moeten kopen die er goed over heen gaat want erin zit voor geen meter. Wil alleen voor in de wintermaanden nog een wollen vachtje onderin leggen tegen de koude.

Ennuh on topic fenda doet zijn werk idd uitstekend en het evt kleine beetje vuil op je laars veeg je er makkelijker af dan van je motorblok.
Ik heb toen ooit eens van die "motor sokken" gekocht bij de Lidl , gaan gewoon over je gewone sokken en zijn heel glad waardoor je ze makkelijk in en uit je laars doet.
Tijdens de koude winterdagen draag ik de Husky van DIFI, http://www.difi.nl/nl/model?=model&mode ... 0100010000 past perfect over de laarzen!
Je moet er alleen niet mee gaan lopen of ergens mee naar binnen gaan, dan ga je van je stokkie van de hitte namelijk. :?
hobbyhakkie

Re: Extenda Fenda

Bericht door hobbyhakkie »

Ik heb net een extenda fenda besteld van, jawel, carbon. Was eigenlijk niet eens zo duur.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT

Gewoon te koop op eBay. Voor nog geen 27 euro. Nou maar hopen dat het echt carbon is. En ach, anders is het een goeie replica.
Maandag krijg ik mijn witte DL650 en met dit weertype kan zo´n extenda fenda echt zijn dienst bewijzen.

Groeten,
Rene
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: Extenda Fenda

Bericht door PDvD »

Geen geld...
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
MacB

Re: Extenda Fenda

Bericht door MacB »

En ziet er inderdaad erg mooi uit, hobbyhakkie post nog een fotootje als hij geplaatst is aub ;)
hobbyhakkie

Re: Extenda Fenda

Bericht door hobbyhakkie »

Ze zijn nog steeds te koop bij eBay.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/27075975 ... 3D1&_rdc=1

Opsturen naar NL kost 8,90 dollar. Ze sturen vanuit Spanje. Aan de feedback van de verkoper te zien is het goed te vertrouwen. Ik zal zeker een foto plaatsen als ie erop zit.

Groet,
Rene
Plaats reactie