Extenda Fenda

...
M-Strom

Extenda Fenda

Bericht door M-Strom »

moeilijke naam voor een eenvoudige voorspatbordverlenger :shock:
Doordat het spatbord zo kort is, worden de Strom en je voeten erg nat/vuil.

Nu ben ik op zoek, maar kom in Nederland niks tegen.
Wel in California bij http://www.casporttouring.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar ik durf het daar niet te bestellen.

Ik ben nu bezig met mdi-equipment te Herpen. Die doen zaken met
een bedrijf in Engeland. http://www.pyramid-plastics.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Als het lukt hou ik je op de hoogte.Afbeelding
Laatst gewijzigd door M-Strom op wo 12-01-2005, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Waarom zou je het niet "durven" te bestellen? Het kost $ 28,98, dat is ca. 22,50 Euro. Plus Tax en verzendkosten (Ik denk dat het ongemerkt door de douane kan als het geen opvallende verpakking is, dus geen invoerrechten) is waarschijnlijk iets van 30 ~ 35 Euro.

Bij http://www.pyramid-plastics.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; (je was de 'd' vergeten in de link) zie ik geen uitvoering voor de Strom genoemd.

Ik kom hem trouwens wel elders op internet tegen van Pyramid.

Afbeelding

En voor wie alvast de ervaring van iemand wil lezen en ook hoe het kan worden gemonteerd zonder schroeven kijkt even hier: http://www.jackphelps.com/vstrom/vstromextenda.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
M-Strom

Bericht door M-Strom »

ik heb de 'd' inmiddels toegevoegd.

Ja.... ik blijf het eng vinden om iets zo ver weg te bestellen.

maar ik heb de knoop nu doorgehakt en hem besteld :(

De levertijd zal zo'n 10 dagen zijn....

Trouwens, prima site die jackhelps . . .
John Koole

Bericht door John Koole »

ik heb mijn extenda fenda gisteren binnen gekregen hij kost inclisief ups

52 dollar ogerekend +- 40 euro
Laatst gewijzigd door Gast op za 05-03-2005, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

[off-topic mode]
Hallo John, welkom op het forum.
[/off-topic mode]


Ben benieuwd naar je ervaring, want ik vind het ook wel wat. Scheelt heel wat vervuiling. Keep us informed please.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
John Koole

Bericht door John Koole »

hoi rob het probleem is niet het vervuilen alleen maar ik wil ook het inlaat filter schonerhouden want de tps in het filterhuis kom in het huis onder devliegen en dergelijke te liggen waardoor injectie meer brandstof of minder gaat gebruiken omdat het voorwiel alle vuil naar binnen aangezogen wordt gr.john
M-Strom

Re: Extenda Fenda

Bericht door M-Strom »

Vandaag, precies 9 dagen na plaatsen van de bestelling, kreeg ik mijn spatbord-verlenger binnen.
Keurig afgeleverd in een doosje, met bevestigingsschroefjes en gebruiksaanwijzing erbij.

Ik heb hem echter met speciale 2 componentenlijm voor kunstof bumbers gemonteerd want ik vind het niet mooi als je de schroeven ziet.

prijs incl. verzendkosten uit de states 43,13 dollar
(plus minus 32,00 euro)

Echt een aanrader ! ! :idea: :idea: :idea:

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

hallo die m-strom, wil je de complete link naar die site nog even plaatsen, ik kan dit onderdeel niet vinden.zal wel niet goed zoeken ofzo.
alvast bedankt harold.
M-Strom

Bericht door M-Strom »

oké jongen. . . . .
daar komt ie:

http://www.casporttouring.com/store/mer ... zuki_DL650" onclick="window.open(this.href);return false;

veel succes!!
Gast

Bericht door Gast »

bedankt, ik heb hem ook besteld.
grt harold
Biker

Re: Extenda Fenda

Bericht door Biker »

M-Strom schreef:moeilijke naam voor een eenvoudige voorspatbordverlenger :shock:
Doordat het spatbord zo kort is, worden de Strom en je voeten erg nat/vuil.

Nu ben ik op zoek, maar kom in Nederland niks tegen.
Wel in California bij http://www.casporttouring.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar ik durf het daar niet te bestellen.

Ik ben nu bezig met mdi-equipment te Herpen. Die doen zaken met
een bedrijf in Engeland. http://www.pyramid-plastics.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Als het lukt hou ik je op de hoogte.Afbeelding
Kent iemand de woordwaarde van voorspatbordverlenger :lol: :?: :?:
Corre

Bericht door Corre »

hey bedankt voor de link van het spadbordverlengstuk M-Strom

daar was ik al een tijd naar op zoek ik heb het ook maar besteld

welke lijm heb je juist gebruikt om het vast te maken ik wil ook geen schroeven gebruiken en het zo als dat van u bevestigen
M-Strom

Bericht door M-Strom »

Ik heb hem echter met speciale 2 componentenlijm voor kunstof bumbers gemonteerd want ik vind het niet mooi als je de schroeven ziet.

de kit zit in een speciaal 'pistool' net zoiets als een kitspuit, maar dan voor twee patronen en een stukje kleiner.
Ik heb het even bij een autoplaatwerker geleend, het merk weet ik niet meer, maar volgens mij kan je zoiets ook wel kopen in een eenvoudiger uitvoering bij een autoshop.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

M-Strom schreef:prijs incl. verzendkosten uit de states 43,13 dollar
(plus minus 32,00 euro)
Zat ik met mijn schatting van 30~35 Euro toch redelijk in de buurt. (GWK-omgerekend is het momenteel precies 33,94 Euro)
  1. Maar zit daar ook belasting (TAX) bij en heb je er invoerrechten over moeten betalen?
  2. En heb jij het gedaan zoals het in dat bovenstaande artikel stond met die handdoek?
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
M-Strom

Bericht door M-Strom »

Iron Horse schreef:
M-Strom schreef:prijs incl. verzendkosten uit de states 43,13 dollar
(plus minus 32,00 euro)
Zat ik met mijn schatting van 30~35 Euro toch redelijk in de buurt. (GWK-omgerekend is het momenteel precies 33,94 Euro)
  1. Maar zit daar ook belasting (TAX) bij en heb je er invoerrechten over moeten betalen?
  2. En heb jij het gedaan zoals het in dat bovenstaande artikel stond met die handdoek?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ik moet de eindafrekening van visa nog krijgen maar op mijn nota stond $43,13, dus ik moet nog even afwachten wat visa precies afschrijft.

en uhhhhh..die handdoek had ik niet nodig :oops: :oops:

het spul droogt ontzettend snel....ook op je huid hahaha :D
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Die rekening kan in principe niet meer veranderen want jij hebt opdracht of toestemming verleend voor die $ 43,13. Dus dat is hun eindprijs. Wat wel van invloed kan zijn is de koers want jouw afrekening zal waarschijnlijk toch hier in Euro's zijn. Als het nog even doorgaat dan wordt je rekening dus alleen maar lager. Wel iets anders dan ca. 3 jaar geleden toen de Euro 0,80 deed tegen nu bijna 1,30.

Ik denk trouwens dat je elke goede 2-componentenlijm wel kunt toepassen zoalng de oppervlakken maar goed schoon zijn. Enige "nadeel" is dat hij wel vast zit for life. Voor zover je hem er ueberhaupt ooit af zo willen halen dan.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik heb hem zojuist ook besteld. Op het overzicht en de e-mailbevestiging staat geen belasting vermeld, vakje is leeg. Alleen de prijs plus verzendkosten.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gast

Bericht door Gast »

Hallo boys,

Waarom het zo ver zoeken, bij MDI gewoon te bestellen, 3 weken levertijd
kostprijs € 35.00
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Wist ik niet!
Maar dan maar voor het voordeel van 9 dagen tegen 3 weken en een bijna gelijke prijs (ietsiepietsie goedkoper).

Wat is daar het (internet)besteladres van? En is dat ook de prijs "aan de deur afgeleverd"?
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
M-Strom

Bericht door M-Strom »

nou jongen,

dan krijg jij andere informatie als ik, mij konden ze het niet leveren.
Ik heb zelf nog gewezen op pyramid-plastics in Engeland die zou hem kunnen leveren, maar niet volgen MDI-Equepment.

Vandaar dat ik verder ben gaan zoeken.

Bij de bestelling zit trouwens wel een sticker van Pyramid.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

En ja hoor, hij is ook met 9 dagen binnen. Das niet slecht. Er staat op de doos een waarde voor de douane van 10 dollar. Dus waarschijnlijk de reden dat je geen invoerrechten betaalt. In ben daar niet zo in thuis.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Wanneer je het stukkie plastic vergelijkt met bijvoorbeeld een complete set handvatverwarming (nog geen ervaring mee) dan vraag je je soms wel af waar men mee bezig is. Dat stukkie plastic (en ja ik weet wat de kosten zijn voor een spuitgietmal) kost exclusief verzendkosten bijna 2 keer zoveel als die complete handvatverwarmingsset van Saito. Dat is dan wel een veel meer universeel inzetbaar product. Maar ook daar zitten vele spuitgietproducten bij. Alles heeft zijn prijs, maar bij dit product denk ik achteraf toch wel dat de producent erg dikke winst maakt. Geen tussenhandel en de volle mep. Ook nog eens de administratie en verzendkosten doorberekenen. Die zullen er geenzins op toeleggen. En wij weer blij met een 15 cm langer spatbord waar we ook nog weer eens een tube tweecomponentenlijm van 5 a 10 Euro voor moeten aanschaffen om het er netjes aan te bevestigen. Dus voor pak hem beet 40 Euro heb je een 15 cm langer spatbordje aan je voorwiel.

Ik zag ook ergens een gemonteerde rubberen spatlap. Dat is wel een stukje goedkopere oplossing. Iets minder mooi, maar het kan ook.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Corre

Bericht door Corre »

jeb de mijne is ook aangekomen ik heb hem besteld op 23 jan en ze hebben hem daar de 25 jan op de post gedaan ik heb hemvandaag gaan afhalen 10 dagen dus als ik thus geweest was had ik hem ook op 9 dagen gehad
nu nog effe bevestigen met goede lijm maar dat zal voor het weekeinde zijn

ik ben weer heel tevreden :-)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Omdat ik graag eerst de juiste specificaties heb voordat ik ergens mee aan de slag ga heb ik i.v.m. het kiezen van de juiste verlijming vanmorgen een mailtje naar Pyramid (de fabrikant) in Engeland gestuurd om wat meer informatie omtrend het materiaal. Tot mijn verbazing was het antwoord al vanmiddag om ca. 14:00 uur binnen. Hieronder hun antwoord. De hoofdletters staan zo in het originele bericht en is dus geen "geschreew" mijnerzijds.
DEAR SIR,

THANK YOU FOR YOUR E-MAIL REF SUZUKI V STROM EXT FENDA, THE ITEM IS MANUFACTURED FROM ABS PLASTIC, WE DO ACTUALLY RECOMMEND USING THE SCREWS TO MECHANICALLY FIX THE EXT FENDA TO THE MUDGUARD WHICH IS WHY WE INCLUDE THEM, ALTERNATIVELY USE SMALL RIVETS AND THEN COLOUR CODE THEM USING A TOUCH UP PEN.

HOWEVER, IF THE CUSTOMER WISHES TO ATTACH THEM VIA OTHER MEANS (IE ADHESIVE) I WOULD RECOMMEND THE USE OF A MASTIC ADHESIVE (NOT SEALANT).

PLEASE ENSURE THE MATING SURFACES HAVE BEEN ABRADED, THEN, HOLD THE ITEMS TOGETHER USING CLAMPS WHILE THE MASTIC ADHESIVE DRIES.

HOPE THIS HELPS

REGARDS ANDY
Er van uitgaande dat de Engelse tekst voldoende uitleg geeft.

Voor wie dat niet toereikend is:

Men adviseert zelf het liefst de bevestiging d.m.v. de bijgeleverde RVS zelftappers (en de dubbelzijdige tape die er al opgeplakt zit).

Mocht de klant het anders willen dan wordt als tweede optie het gebruik van klink-/popnagels geadviseerd en deze dan met een kleur-/lakstift bij te kleuren. Als lijmoptie wordt dan geadviseerd een lijm op basis van kunsthars te gebruiken. (Waarbij het verschil tussen "Adhesive" en "Sealant" bestaat uit een kleefmiddel of een opvulmiddel voor poreuze ondergrond. Waarbij het laatste niet mag worden toegepast.) Bij het toepassen hiervan dienen beide oppervlakken eerst goed te zijn opgeruwd. Daarna moeten ze gedurende de droogtijd d.m.v. (lijm)klemmen goed op z'n plaats worden gehouden.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
The V

Bericht door The V »

lonerider schreef:Hallo boys,

Waarom het zo ver zoeken, bij MDI gewoon te bestellen, 3 weken levertijd
kostprijs € 35.00
Ik heb op die site van MDI gekeken. Daar staat ie inderdaad op, alleen is de V-Strom daar niet specifiek benoemd.

http://www.mdi-motorcycle-equipment.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Wanneer je hem in de USA bestelt is hij in 9 dagen binnen dus in minder dan de helft van de tijd en hij kost ook net iets minder inclusief verzendkosten. Want wat er bij MDI niet bij die prijs is inbegrepen is het verzenden onder rembours, dus is die uiteindelijk dan toch een stuk duurder, nl. meer dan 40 Euro, al met al een hoop geld voor een stukkie plastic. Ik heb er vanwege de te lage temperaturen om goed te kunnen lijmen nog niet opgezet.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
The V

Bericht door The V »

Ik heb 'm inmiddels ook besteld.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik heb hem vanwege het beter geworden weer gisteren gemonteerd. Met tweecomponentenlijm (KOMBI POWER) van BISON (verwerking boven 5 graden Celsius). Wel even gepiel om hem goed te fixeren, want het duurt een uur voordat hij handvast zit. Uiteindelijk een combinatie van tape op de overgang om verschuiven naar beneden te voorkomen, een promp tussen het wiel en de extenda fenda en twee lijmklemmen aan de zijkant. Vandaag er vanaf gehaald en het zit als een huis. Alleen is het materiaal wel heel erg krasgevoelig, als je er naar kijkt zitten de krassen er al in. Maar het zal de vervuiling iig hopelijk een stuk tegengaan.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Dutch

Bericht door Dutch »

Iron Horse schreef:Ik heb hem vanwege het beter geworden weer gisteren gemonteerd. Met tweecomponentenlijm (KOMBI POWER) van BISON (verwerking boven 5 graden Celsius). Wel even gepiel om hem goed te fixeren, want het duurt een uur voordat hij handvast zit. Uiteindelijk een combinatie van tape op de overgang om verschuiven naar beneden te voorkomen, een promp tussen het wiel en de extenda fenda en twee lijmklemmen aan de zijkant. Vandaag er vanaf gehaald en het zit als een huis. Alleen is het materiaal wel heel erg krasgevoelig, als je er naar kijkt zitten de krassen er al in. Maar het zal de vervuiling iig hopelijk een stuk tegengaan.

foto??

T. 8)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Beetje donker nu. Morgen misschien even. Is verder niet spectaculairder dan de foto's aan het begin van andere gemonteerde spatbordverlengers.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Hier is ook de oliekoelerafdekking gemonteerd.

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Strommie

Bericht door Strommie »

Heb ook interesse in een voorspatbord-verlenger, maar bij navraag MDI beweren zij, dat hun 'model' alléén geschikt is voor de DL 1000.

Ik ging er tot nu toe vanuit, dat het voorspatbord van de 650 hetzelfde is als die van de 1000 :?:

Heeft iemand uitsluitsel, anders ben ik genoodzaakt om naar een motorzaak te rijden, waar de 2 types V-Strommen naast elkaar staan.

Ineens schiet mij te binnen, dat er ook forum-lezers zijn, die een 650 én een 1000 hebben: die heben het antwoord binnen 'no-time' :wink:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik denk dat onderstaande screenshot van de website waar ik hem besteld heb voldoende uitsluitsel geeft.

Afbeelding
Plaatje is klikbare link.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Strommie

Bericht door Strommie »

Heb bovenstaand bericht doorgestuurd naar MDI.
Kijken wat ze erop te zeggen hebben.
Strommie

Bericht door Strommie »

Het antwoord van MDI is, dat het wél dezelfde maat is voor de 650 én de 1000, maar dat ze al vanaf vorig jaar in backorder staan, m.a.w. ze hebben ze gewoon (nog) niet :cry:

Als ze bij MDI binnenkomen, zullen ze dat op hun site plaatsen :wink:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Dat is vreemd, want ik heb hem 23 januari besteld en 1 februari al in huis. En dat vanuit de USA. Je zou het eens rechtstreeks kunnen proberen of in ieder geval er een mailtje aan wagen om te vragen of ze gewoon kunnen leveren. Ze komen trouwens (zoals al eerder is aangehaald) van Pyramid http://www.pyramid-plastics.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false; uit de UK. Hun gebruiksaanwijzing zit er ook gewoon bij. Daar heb ik toen mijn mailtje heengestuurd m.b.t. die vraag over de juiste lijm. Dus in principe moet je hem ook daar kunnen bestellen. Zou ik ook eerst even navraag doen i.v.m. de voorraad en de eventuele prijs. Bij Pyramid staat hij voor de V-Strom echter niet op de website vermeld. Een beetje vreemd aangezien zij de producent zijn.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
M-Strom

Bericht door M-Strom »

Lees gewoon even pagina 1 van dit onderwerp, en dan weet je alles wat je moet en kan doen om een spatbordverlenger te bestellen.
http://www.casporttouring.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb er prima ervaring mee, hij bevalt mij uitstekend en ik vind het nog eens mooier staan ook.

Dus gewoon effe bestellen en je creditkaartnummer invullen.
:D :D (had ik geen ervaring mee, maar het is een prima bedrijf en de website is beveiligd.

succes ermee
Strommie

Bericht door Strommie »

Ik heb 'm óók zojuist besteld in de U.S. op bovenstaand adres, en M-Strom, ik vond het ook redelijk 'eng' :shock: , want ik doe eigenlijk ook nooit 'zaken' op deze manier, dus ik weet wat je bedoeld :wink:

Volgens mij zijn de transportkosten iéts omhoog gegaan (.....óf ik heb wat verkeerd gedaan :oops: ) maar ik moest invullen: shipping U.S.P.S. Global Airmail Parcel Post $ 16.00(dollar) :?:

In totaal zou er op mijn Visa nú $ 44,98(dollar) worden afgeschreven, en dat is als ik de dollarkoers omzet naar euro € 34,87(euro).

En dát weer naar de óuderwetse Ned. Guldens is fl. 76,85 :cry: (Ik wéét het; we leven in het euro-tijdperk, en omrekenen mág eigenlijk niet meer, maar ik doe het tóch nog wél :? )
Eigenlijk een belachelijk dure prijs voor een 'stukkie plastic', maar 'tóe maar' 8)
Dutch

Bericht door Dutch »

Ik wacht al een maandje op 2 extendas uit de USA...... helaas zijn ze "backordered"....... :(

de "USA" heeft ze besteld bij de fabrikant in de "UK".......... gisteren heb ik bericht ontvangen uit de States:

Sorry, but we have not yet received our new orders from Pyramid Plastics in the UK yet. We will ship as soon as they come in.

Regards,

Bob
California Sport Touring
http://www.casporttouring.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Daarna gisteren maar een mail gestuurd naar Pyramid in de UK met een vraag naar info over leveringstijd...........

Als ik iets hoor, zal ik 't melden.....


T. 8)
Strommie

Bericht door Strommie »

..... dus tóch :? :cry: (MDI had ze ook al niet!)

Ik hoor graag van je, Dutch :wink:
M-Strom

Bericht door M-Strom »

:shock:
Het vreemde is, dat toen ik bij Pyramid Plastics informeerde,
hadden ze hem niet in hun assortiment,
maar toen ik hem uit de USA kreeg,
zat er een sticker bij van Pyramid :?: :?: :?:

en ja...die prijs . . .
ik kan nog wel vreemdere prijs/product verhoudingen opnoemen :!:

groetjes Paul
Strommie

Bericht door Strommie »

n.v.t.
Laatst gewijzigd door Strommie op vr 17-02-2006, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
M-Strom

Bericht door M-Strom »

geen commentaar
Strommie

Bericht door Strommie »

Ha, ha, ha ......... 'geintje' :lol: ....... moet kúnnen 8)
Wim

Bericht door Wim »

1 week en een half geleden een extenda fenda besteld voor mijn V-Strom en gisteren reeds afgehaald voor € 21.35 bij de Belgische verdeler voor Pyramid http://www.motoaccess.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kan daar alles kopen aan groothandelsprijzen, ik denk dat ik daar nog zal langsgaan voor witte pinkers, uitlaat, .............. :wink: :)
P2U

Bericht door P2U »

Wim schreef:1 week en een half geleden een extenda fenda besteld voor mijn V-Strom en gisteren reeds afgehaald voor € 21.35 bij de Belgische verdeler voor Pyramid http://www.motoaccess.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kan daar alles kopen aan groothandelsprijzen, ik denk dat ik daar nog zal langsgaan voor witte pinkers, uitlaat, .............. :wink: :)
dit is een lage prijs, maar als je dan nog naar Laarne moet loopt het aardig op.
Ik heb de mijne vandaag ontvangen uit Canterbury en heb er 20 pond voor betaald. Verzendingskosten incluis. Rekening gehouden met de prijzen die hier vernoemd worden, denk ik dat ik een normale prijs betaald heb (net geen 30 neuro).
Na een half uurtje was hij gemonteerd :)
Wim

Bericht door Wim »

dit is een lage prijs, maar als je dan nog naar Laarne moet loopt het aardig op.
Ik rij met een firmawagen :) Maar ja zo ver is het nu ook niet hé en is nog een tof ritje naar ginder, juist opletten voor de vogelkaskes die Vlaanderen rijk zijn.
P2U

Bericht door P2U »

Wim schreef:
dit is een lage prijs, maar als je dan nog naar Laarne moet loopt het aardig op.
Ik rij met een firmawagen :) Maar ja zo ver is het nu ook niet hé en is nog een tof ritje naar ginder, juist opletten voor de vogelkaskes die Vlaanderen rijk zijn.
tja, da's wat anders :wink:
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik wil ook zo'n extravendra gaan bestellen
kijk ff wat martijns kan doen voor me
Spijker

Bericht door Spijker »

Vraagje??

Ik overweeg ook en spatbordverlenger aan te schaffen , gezien het vuil wat zich aan de voorkant snel ophoopt.

Is er na het aanbrengen een duidelijk verschil merkbaar ?? ofwel is het de moeite waard??


Alvast bedankt !! :D
Plaats reactie