Booster heated grips als OEM Suzuki

...
Korsan

Bericht door Korsan »

Ga je hem zelf dan installeren?

Bij Safe kosten ze 89 euro.
Remakil

Bericht door Remakil »

Bij Motozoom een setje hotgrips 2 gekocht... ziet er bijna hetzelfde uit als de foto's op de eerste pagina... :)
Kost wel € 33,95... alles zit er bij voor montage (incl. zekering)... ga dit komende dagen eens op mijn pekelfiets zetten... :D
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

Korsan, dat zelf monteren is nu helemaal een zoals ze tegenwoordig zeggen appel eitje verhaal geworden met de aanwijzingen van Emile & Ben's foto rapportagevermeld in dit 'draadje', dus Yep ik ga ze zelf monteren, eerst even op mijn eigen motor proberen en als ze goed bevallen krijgt mijn ega de zelfde op haar moto.
Groet, Robert |
Korsan

Bericht door Korsan »

Ik had vorige week handvatverwarming gekocht via Elsware.nl Dit setje meegenomen in topkoffer.

Afbeelding

Vandaag laten inbouwen bij de dealer. Motor gebracht om 8.30 en om 11 uur was hij klaar. Ik kijken en hebben ze deze hieronder ingebouwd.

Afbeelding

Dus motor weer naar binnen gereden. Mijn eigen exemplaar erop gezet en uiteindelijk om 12.45 klaar. Ik vond het alleen zielig voor de monteur. Ik zelf vermaak me wel in de motorzaak. Kan niet wachten tot morgen om ze te proberen. Vandaag niet getest want ik wilde de lijm goed laten drogen. Weersvoorspelling: koud en in de namiddag sneeuw!
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Bericht door Hunter6 »

Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen. Het bovenstaande model lijkt op de Saito handgrepen van louis. Het model daaronder zijn volgens mij de Daytona hotgrips.
Ik zit ook te denken aan handvatverwarming maar twijfel nog tussen deze twee en de handvaten van Booster.
Gebruikersavatar
Dyrck
DL650 berijder
Berichten: 1124
Lid geworden op: za 27-01-2007, 17:20
Mijn motor is een: DL650 'De CAMOleon' (2006) en een DL650A (2019)
Woonplaats: Almere

Bericht door Dyrck »

Ik heb de Boosters op m'n pekelfiets zitten (lekker gegleden vandaag :-) ), maar daar heb ik al drie keer het linker handvat moeten ruilen, omdat ie na een week stuk was.
De laatste set houdt het nu al weer 2 winters uit.
Groeten;
Dyrck


VStrom '06: Olive is the New Black
Vstrom '19: Mooi rood is niet lelijk
Korsan

Bericht door Korsan »

@Hunter6: de bovenste die ik nu heb zijn inderdaad van Saito. Ik heb ze gisteren ochtend mogen testen en ze vielen me nogal tegen. Dit kan komen doordat ik winterhandschoenen aan heb gehad. Ik heb nog een steje zomerhandschoenen liggen, maar dat probeer ik volgende week wel.

De afwerking van de Saito vind ik mooier als die van de foto eronder. Vooral de kabels die in de regelunit lopen.
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Bericht door Hunter6 »

Korsan schreef:Dit kan komen doordat ik winterhandschoenen aan heb gehad.
Ja dat kan wel kloppen, als de handschoenen kou tegen houden zullen ze ook warmte tegenhouden.
Korsan schreef:De afwerking van de Saito vind ik mooier als die van de foto eronder. Vooral de kabels die in de regelunit lopen.
Idd, mijn vriendin heeft die Daytona verwarming, en de kabelaansluiting bij de regelaar lijkt echt nergens op :?
Ze werken nu overigens al wel 3 jaar prima.
Plaats reactie