Welk merk is nu Goed?

...
Plaats reactie
quincy

Welk merk is nu Goed?

Bericht door quincy »

Hoi,
Lees veel over handvatverwarmig,maar kan nergens uit opmaken welk merk nu goed is, stekker zit achter radiator, passen alle stekkers van de hanvatverwarming hierop,ongeacht welk merk? Bij motoport ook goede merken, die ook voldoen?
Zeer bedankt.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Of een merk goed of slecht is, is al een beetje in de diverse topics beschreven. Ook dat blijft betrekkelijk, meningen verschillen daarover. Ik heb er weel enkele op de wekelijke technische specificaties getest en die werden soms erg slecht gehaald. Ik rij met een Dytona en bevalt verder best al heeft die geen variabele of meerkeuze instelling.

Het stekkertje achter de radiator kun je het beste aansluiten met een los te bestellen claxon aansluit/verloopstekker van Suzuki. Artikelnummer staat in 1 van de topics. Vervolgens moet je op de aansluiting van je handvatverwarming van die schuifstekkertjes monteren als die er al niet opzitten. Die sluit je dan weer aan op het "tussenstekkertje". Dus met dat tussenstekkertje en het eventueeel monteren van de schuifstekkertjes kun je eigenlijk elk type handvatverwarming monteren.l
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
quincy

Kommer Motorparts Aanbieding.

Bericht door quincy »

Hallo,
Handvatverwarming Daytona deluxe nu voor €55,-- voor stuur 22mm,is dit voor onze V-Strom stuurdiameter 22mm?
Verder het merk booster voor €52,--.
De booster is traploos instelbaar.
Leuke prijzen,maaar welke? p.s.zit er trouwens lijm bij om handvatten te lijmen? staat op de foto niet afgebeeld.
Bvd
Paul

Bericht door Paul »

Meestal zit er geen lijm bij de handvatten, deze zitten al strak genoek om het stuur cq gashendel.

Als ik de handvat verwarming gebruik staat hij vol open. ik heb nog nooit een tussen stand gebruikt.

Zoek een op google naar "grip heat review"
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Bericht door Hunter6 »

Laatst stond er een test in een duits Motorblad met daarbij infrarood foto's van meerdere handvat verwarmingen.
De Daytona werd als "Empfehlung" betiteld, wat "aanrader" betekent.
Temperatuur was na 10 min 48 grd.
Ook de set's van Hein Gericke en Oxford kregen deze titel.

Het wordt wel aangeraden om de handvaten met 2 componenten lijm te verljmen. Kontact lijm kan niet want deze droogt niet in een gesloten passing.
Plaats reactie