Winter moffen

...
Plaats reactie
Strommax

Winter moffen

Bericht door Strommax »

Ben op zoek naar goed winter moffen zoals in onderstaande foto:
http://www.hippohands.com/VStrom2_small.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemand van jullie soms een idee waar ik dergelijke moffen kan vinden tegen aanvaardbare prijs. Deze van de foto komen uit Canada maar kosten 80$ + 45$ verzendingskosten. Volgens mij moeten deze ook in B, NL of D te vinden zijn, maar ik vind ze niet :oops:
Roeleke

Bericht door Roeleke »

Bij Hein Gericke...

Site is wel van Duitsland maar ze hebben winkels in België ook; denk dat die van Wijnegem het dichtste bij is voor u...
Je kan ze natuurlijk ook online bestellen he :wink:
V-Tom 650

Bericht door V-Tom 650 »

Kan je nog zwaaien met deze moffen? :bye:
Strommax

Bericht door Strommax »

Ik hoop het :shock:
Gerard_S

Bericht door Gerard_S »

Op dit moment krijg je 2 dollars voor 1 euro.
Als ik het bedrag dan omreken ben je 62,5 euro kwijt.
Dan denk ik dat je over een aanvaardbare prijs praat.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Gerard_S schreef:Op dit moment krijg je 2 dollars voor 1 euro.
Als ik het bedrag dan omreken ben je 62,5 euro kwijt.
Dan denk ik dat je over een aanvaardbare prijs praat.
Dat is wel erg optimistisch, de Can. dollar staat nu op 1,29, dus dat scheelt aardig wat met 2 dollars voor een Euro.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Strommax

Bericht door Strommax »

Hier bij die "oude" belgen Gerard is 125US$ gelijk aan 89€ :wink: :lol: Heb ondertussen een oplossing gevonden. Ik laat ze afleveren bij een canadese kennis en die brengt ze aan boord van één van zijn schepen en 10 dagen later worden ze er door een vriendin in Rotterdam of Antwerpen weer afgehaald :lol: Kost 11$ afleverkosten ipv 45$
Ik zeg altijd; het is niet wat je kent, maar wie je kent :schater:
ZilverStrom

Bericht door ZilverStrom »

Je kan altijd ook nog effe shoppen bij Hein Gericke in Amsterdam/Sloterdijk.

Hebben een hele mooie grote shop.
En lekkere koffie.
Strommax

Bericht door Strommax »

Mmmm...Amsterdam :P Zeeer leuke en toffe stad 8) 8)
V-Tom 650

Bericht door V-Tom 650 »

Gisteren gaan shoppen bij Louis in Aachen. Dit heb ik gecombineerd met een zeer leuke rit door Nederlands Limburg. Er zijn daar ook echte haarspeldbochten, heuvels etc en je kan dan ook eens gaan kijken of ze moffen hebben in Duitsland.
Strommax

Bericht door Strommax »

Ik heb ze toch maar besteld in Canada. Die zijn van zeer goed kwaliteit 8) en speciaal op maat van de V-Strom gemaakt :D
Fred

Bericht door Fred »

V-Tom 650 schreef:Gisteren gaan shoppen bij Louis in Aachen. Dit heb ik gecombineerd met een zeer leuke rit door Nederlands Limburg. Er zijn daar ook echte haarspeldbochten, heuvels etc en je kan dan ook eens gaan kijken of ze moffen hebben in Duitsland.
Een dikke zestig jaar geleden zat het vol "Moffen" in Duitsland, de laatste jaren er niet veul meer tegengekomen. :lol:
Strommax

Bericht door Strommax »

:schater:
Plaats reactie