Handvat verwarming

...
Plaats reactie
Killahrooster

Handvat verwarming

Bericht door Killahrooster »

Ik weet dat het nu niet de tijd is, maar straks komt het weer.... koude handen.
Mijn vraag is wie heeft originele Suzuki handvat verwarming.

Wat ik n.l. wil weten is het volgende, heeft de originele verwarming ook een knop op het stuur om de temperatuur te regelen net als byv. de Daytona.
Ik wilde n.l. de originele verwarming hebben als de regelaar in het handvat zou zitten, maar als deze toch los op het stuur zit kan ik net zo goed de veeeeel goedkopere aftermarket verwarming kopen

Volgens de Nimag is trouwens de originele verwarming nog niet verkrijgbaar voor de Black Rhino 2007.

Peter
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Waarom zoveel meer uitgeven omdat er Suzuki opstaat. Ook al zit de schakelaar dan niet in het stuur. Is trouwens nieuw voor mij. Maar voor het winterseizoen biedt Louis meestal de Daytona aan voor geloof ik 39 of 49 Euro. Ik heb ze er destijds zelf ook opgebouwd voor die prijs. Scheelt geloof ik bijna 200 Euro met origineel (?) Suzuki en dan moeten ze er nog opgebouwd worden. Voor de 4 tientjes mag ie dan ook nog weleens een keertje in de zoveel jaar kapot gaan alhoewel ik niet geloof dat dat zoveel gebeurt. Staat trouwens behoorlijk wat van op het forum. Gebruik even de zoekfunctie bovenin en je hebt weer een paar uurtjes leesvoer.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie