Gekleurde (grijze) knipperlichtjes?

...
Plaats reactie
Be-Outside

Gekleurde (grijze) knipperlichtjes?

Bericht door Be-Outside »

Hoi allen,

Weet niet meer bij wie ik het zag, maar afgelopen zondag tijdens de mooie rit door het Hollandse was er iemand die geen oranje, maar grijze knipperlichtje had. In Duitsland besteld voor maar € 32,00 inclusief oranje lampjes en verzendkosten.

Zou diegene mij alsjeblieft willen vertellen welke site dat was????
Alvast hartelijke dank! :P

Ben

P.s. ben nu al drie uur aan het surfen en kan inmiddels geen Duits meer zien :roll:
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Kom op nou...... Zit al vanaf zondagavond te wachten. Elke dag 3 of 4 keer checken of er al een antwoord is....

Kan geen Duitse site meer zien. Heb ze in alle kleuren voorbij zien komen (wit en zwart zijn favoriet), maar niet in de grijze kleur.... :cry:

Please make me :D
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Tja, bij wie weet ik ook niet meer. maar ik kan je wel verblijden met een fotootje........... :wink:

Afbeelding

Deze bedoelde je toch?
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Ja! :D
:o Dat is 'em!!!!

Heleen!!! Nu kan ik er in ieder geval naar kijken!!!!!

Wil de eigenaar van de motor met kenteken MJ-..-.. zich per omgaande melden :!:

Zoals in de reclame: ik wil het, ik wil het, ik wil het......

Please??? :roll:
Tuke

Bericht door Tuke »

aan de O-pen uitlaat te zien was het remodato :wink:
Als je echt niet meer kan wachten, ff een pb'tje naar hem rechtstreeks (en daarna ff het antwoord melden hier... zodat wij ook kunnen bestellen) 8)
Dutch

Bericht door Dutch »

Gevonden op duitse site: http://www.whitelights.de wit-grijs gekleurd kapje, inkl. gekleurd gloeilampje. Prijs 19,90 / p. paar.




https://ssl.kundenserver.de/s84299797.e ... 00x248.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


T. 8)
Tuke

Bericht door Tuke »

ennuh... in de meanwhile

kijk eens op:
http://www.sub3-forennet.de/cgi-sub3/v- ... y&num=2879

Schijnt te koop te zijn via ebay of

http://www.whitelights.de (die van de bandit passen op de v-strom 2004/2005 modellen). Ze kosten hier 19.90 per paar.

[edit] chipzzzzz... dutch was me net te snel af[/edit]
[edit2] inclusief verzendkosten kosten 4 kapjes + lampjes 47,80 euro [/edit2]
Stephan
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

motomalibu schreef:ennuh... in de meanwhile

kijk eens op:

http://www.whitelights.de (die van de bandit passen op de v-strom 2004/2005 modellen). Ze kosten hier 19.90 per paar.
Nu is jouw Duits wellicht beter dan mijn Duits, maar ik maak er uit op dat ze € 19,90 per stuk kosten. Inclusief verzendkosten kom ik dan uit op € 91,60 (inclusief lampjes welliswaar).

Dat is toch ff wat anders dan € 32,00 :?
motomalibu schreef:aan de O-pen uitlaat te zien was het remodato :wink:
Als je echt niet meer kan wachten, ff een pb'tje naar hem rechtstreeks (en daarna ff het antwoord melden hier... zodat wij ook kunnen bestellen) 8)
Ik denk dat ik dat maar even doe :lol: Hoop dat 'ie dan wakker wordt :P
W-Strom

Bericht door W-Strom »

Be-Outside schreef:
motomalibu schreef:ennuh... in de meanwhile

kijk eens op:

http://www.whitelights.de (die van de bandit passen op de v-strom 2004/2005 modellen). Ze kosten hier 19.90 per paar.
Nu is jouw Duits wellicht beter dan mijn Duits, maar ik maak er uit op dat ze € 19,90 per stuk kosten. Inclusief verzendkosten kom ik dan uit op € 91,60 (inclusief lampjes welliswaar).

Dat is toch ff wat anders dan € 32,00 :?
Het is echt 19,90 voor een paar (en ik heb nog Duits op school :wink: ), dus vier knipperlichten kosten incl. lampjes en excl. verzenkosten 39,80 euro :shock: . De verzendkosten zullen boven de 10 euro liggen. Het ziet er mooi uit, maar ik zie er geen 50 euro aan af.

Wesley
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Het is echt 19,90 voor een paar (en ik heb nog Duits op school :wink: ), dus vier knipperlichten kosten incl. lampjes en excl. verzenkosten 39,80 euro :shock: . De verzendkosten zullen boven de 10 euro liggen. Het ziet er mooi uit, maar ik zie er geen 50 euro aan af.

Wesley
Je had gelijk; ik heb ze op 11 november besteld. Was totaal € 47,80 kwijt - kapjes, lampjes en verzendkosten. Kreeg ze de 18de binnen per post en heb ze gisteren gemonteerd.

En ik moet eerlijk zijn; elke cent waard!! Heb een zilvergrijze 1000 en de witte kapjes (die door de zwarte achterkant grijs worden) maken het helemaal af. Het oranje vond ik echt een beetje misstaan. Maar smaken verschillen (gelukkig).

Allen dank voor de info. http://www.whitelights.de was de site.
swintie

Bericht door swintie »

Je hebt me overtuigd... Ze zijn bij mij ook in bestelling :D :D :D
Ik wil, ik wil, ik wil... :twisted:
The V

Bericht door The V »

Welke hebben jullie besteld? Want als je bij http://www.whitelights.de" onclick="window.open(this.href);return false; in de onlineshop bij Suzuki kijkt, staan er twee verschillende met V-Strom in het rijtje... Bestelnummer WLB-27 en WLB-09 :?

Ik denk zelf de laatste. Maar voor de zekerheid...
Tuke

Bericht door Tuke »

De WLB-09 voor de V-strom 650 en 1000 (nieuw model).

Die WLB-27 is denk ik voor het oude 1000 model?


Trouwens jammer dat ze nog geen LED achterlichten hebben :cry:
MacB

Bericht door MacB »

Volgens mij is het juist andersom, ik heb namelijk een "oude" en de vorm van de 09 is gelijk op de mijne (1000) :wink:
The V

Bericht door The V »

Bij nadere inspectie lijkt het mij er toch op dat die 09 meer in buurt komen (heb een 650 2004). Maar helemaal zeker...

Vandaar de twijfel!
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

The V schreef:Bij nadere inspectie lijkt het mij er toch op dat die 09 meer in buurt komen (heb een 650 2004). Maar helemaal zeker...

Vandaar de twijfel!
Ik heb de 09 besteld en die waren 100% gelijk aan de originele oranje van de Strom.





Maarja; ik heb een 1000 :roll:
MacB

Bericht door MacB »

Be-outside welk bouwjaar?
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

MacB schreef:Be-outside welk bouwjaar?
Model 2005 8) , met zwart frame....
swintie

Bericht door swintie »

Ik heb ook de WLB-09 besteld en deze passen als gegoten op men 1000'tje van 2004. :D
The V

Bericht door The V »

Een maat van me had die 27 besteld voor zijn Honda. Hij zei dat deze ook op de Strom zouden passen... Volgens die site moet dat inderdaad ook zo zijn. maar ik zag gelijk al aan de vorm dat dat niet klopte! Ik heb in middels ook die 9 besteld en zit met smart te wachten!
The V

Bericht door The V »

Ja, die WLB-09 zijn de juiste!

Staat echt goed. Zijn zeker een aanrader :!:
Gast

Bericht door Gast »

moet je 2 setjes bestellen voor 4 knipperlichten, hebben jullie per creditcard betaald ?
mijn duits is niet zo heel erg bijzonder en ook betalen per creditcard op internet heb ik nog niet vaker gedaan.
alvast bedankt harold.
The V

Bericht door The V »

Ja, 2 setjes moet je bestellen.

De rest van de bestelling wijst zichzelf. (naam, adres, creditcardnummer etc.)

Mocht het nou 1,2,3 niet lukken stuur je maar een mailtje of msn?

Maar ik ga er vanuit dat dat wel gewoon moet lukken ookal is duits niet je moedertaal. :wink:
The V

Bericht door The V »

Ik geloof alleen dat ze bij die toko tot 22-01-2005 op vakantie zijn (waar doen ze het van???) Maar gewoon alvast bestellen kan natuurlijk geen kwaad. Ik had ze met 4 dagen in huis.
Laatst gewijzigd door Gast op za 15-01-2005, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
The V

Bericht door The V »

Ik zie net dat die site trouwens ook voor een gedeelte in het Engels is... :P
Gast

Bericht door Gast »

het gaat toch alleen om de kapjes en de bolletjes, dus makkelijk te monteren.
The V

Bericht door The V »

Bedoelde ook eigenlijk meer op het gebied van het duits en het bestellen! :wink:
spirelli

Bericht door spirelli »

Ik heb de witte knipperlichtkapjes vandaag gemonteerd. Heb ze besteld bij http://www.whitelights.de/4520/5860.html" onclick="window.open(this.href);return false;. De kosten waren inderdaad €47,80. Ze passen perfect en het ziet er vele malen beter uit dan de oranje kapjes.
Dutch

Bericht door Dutch »

wanneer iemand nog interesse heeft......... :idea: :idea: :idea: :idea:

.......... 4 "witte" kapjes ...........


Verkocht !!!

Dutch. 8)
Laatst gewijzigd door Dutch op za 23-04-2005, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Tuke

Bericht door Tuke »

Dutch schreef:wanneer iemand nog interesse heeft......... :idea: :idea: :idea: :idea:

ik heb nog 4 "witte" kapjes met de bijbehorende "rode" peertjes liggen, zien echt heel veel mooier uit dan de oranje kapjes ..........het zijn de originele van Whitelights.de, gekocht in februari 2005 .........

i.p.v. ruim 47 euro.......nu voor 25 te "krijgen"......


Dutch. 8)
zie pb'tje 8)
Crazychris

Bericht door Crazychris »

is er nou al n nederland bedrijf die in die witte knippers doet ????
Tuke

Bericht door Tuke »

crazychris schreef:is er nou al n nederland bedrijf die in die witte knippers doet ????
Ja, whitelights.de heeft nu ook een vestiging in Nederland (Zeeland geloof ik). zie http://www.whitelights.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Crazychris

Bericht door Crazychris »

cool !!!
Wim

Bericht door Wim »

heeft er soms iemand weet van een Belgische verdeler van deze witte knippers
Lapkes

Bericht door Lapkes »

ja ik zou die ook wel willen :lol:
Berie

Bericht door Berie »

ben er nu nog steeds niet uit ... welke moet ik bestellen? WLB-09 of WLB-27

ff een fotootje

Afbeelding

die WLB-27 knippers lijken mij te groot... HELP?? ;-)
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

de WLB-09 zijn hoekiger en hetzelfde/passend op de Strom's vanaf model 2004......deze heb ik voor mijn Stroom2 begin dit jaar gekocht.
:arrow: sorry geen idee welke op jouw V-Strom passen :?
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
suzuki DL rijder Ben

Bericht door suzuki DL rijder Ben »

Hallo mensen.
Ik heb op mijn fiets ook grijze/witte knipperlichten zitten.
Ik heb ze gewoon bij de dealer besteld (Hans van wijk, Zoetermeer) en ze waren binnen een week binnen.
Ze worden geleverd met orange bolletjes.
Ze kosten per set 25 euro.
Het is wel duur maar het staat een heel stuk mooier.

Ik hoop dat ik jullie verder heb kunnen helpen
Lapkes

Bericht door Lapkes »

Wim schreef:heeft er soms iemand weet van een Belgische verdeler van deze witte knippers
ik heb er vandaag opgezet kosten ook wel 25euro per paar maar je hebt ze wel direkt (niet per post bedoel ik dan)
bij Vanzeebroeck motors Sint-Pieters-Leeuw
motorrunner

Re: Gekleurde (grijze) knipperlichtjes?

Bericht door motorrunner »

Kijk eens op: http://www.sallandtwinmotoren.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar zijn ze te koop. Ze hebben ook riemaandrijving voor DL650/1000 in plaats van die smerige ketting.

Gr. Motorrunner

Be-Outside schreef:Hoi allen,

Weet niet meer bij wie ik het zag, maar afgelopen zondag tijdens de mooie rit door het Hollandse was er iemand die geen oranje, maar grijze knipperlichtje had. In Duitsland besteld voor maar € 32,00 inclusief oranje lampjes en verzendkosten.

Zou diegene mij alsjeblieft willen vertellen welke site dat was????
Alvast hartelijke dank! :P

Ben

P.s. ben nu al drie uur aan het surfen en kan inmiddels geen Duits meer zien :roll:
Plaats reactie