Louis Katalog 2007

...
Plaats reactie
The V

Louis Katalog 2007

Bericht door The V »

Afbeelding
Eind februari ga ik een beetje op de latten in Duitsland. Net als vorig jaar ga ik wel ff een keer bij een Louis langs. Uiteraard neem ik dan de nieuwe catalogus mee. Vorig jaar heeft Rob een aantal mensen blij gemaakt doordat hij al "wheeliend" terug uit Duitsland kwam met de koffers vol. Dit wil ik hem deze keer besparen dus vandaar :wink: Dus bij deze; Zijn er nog meer gegadigden zodat ik rekening kan houden met hoeveel lange onderbroeken ik thuis moet laten?!

Post ff een reply als je dit nieuwe testament van de Louis-bijbel wilt ontvangen t.z.t.

P.s. bij teveel aanmeldingen ben ik genoodzaakt om mijn vrouw thuis te laten wegens plaatsgebrek.
Korsan

Bericht door Korsan »

Ik wil hem wel hebben, maar niet ten koste van je vrouw. Anderen vroegen er trouwens eerder om. Mocht je toch een plekje hebben dan graag.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

n 2e boek moet ook wel kunnen zonder je vrouw thuis te laten dus bij deze ik wil er ook 1
Krunck

Bericht door Krunck »

ik wil er ook wel 1 maar op voorwaarde dat je me wel even een kostennota opstuurt (kennel voor de vrouw, extra brandstofverbruik en postkosten)
Bandit

Bericht door Bandit »

Ikke, Ikke, Ikke en ik weet nog wel een "kenneladres"als het persee moet :lol:

8) Groetjes Slaapkop
V-strong

Bericht door V-strong »

Wil niet hebberig klinken maaruh.......als het ff kan :lol:

Dat wordt weer een meeting :wink:
Leipo

Bericht door Leipo »

je kan hem toch gewoon gratis toe laten sturen?
heb ik met de catalogus voor 2006 ook gedaan: wordt ie netjes gratis thuisbezorgt
The V

Bericht door The V »

Uiteraard kan dat ook. En anders bij een bestelling. Wat ik wel heb gemerkt is dat ik vorig jaar toen ik bij Louis langsging een nieuwere uitgave had als toen ik m bij een bestelling thuis kreeg.

Maargoed, als ik er toch ben kan ik er net zo goed een paar meenemen toch?! Hebben we idd weer wat om naar uit te kijken bij een meeting of rit.

Heb de liefhebbers tot nu toe genoteerd en hierbij een schopje!
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik heb er gisteren net een paar (uit Essen) meegenomen, alleen nog geen tijd gehad om hem in te kijken.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie