Pimp my ride oftewel aanpassingen

...
Plaats reactie
Black Rhino

Pimp my ride oftewel aanpassingen

Bericht door Black Rhino »

Lekker een paar vrije dagen tussen kerst en oud en nieuw gebruikt om de motor een beetje mooier te maken.

Als eerste een radiateurbeschermer met V-Strom logo.
Afbeelding

De onderplaat zwart gemaakt.
Afbeelding

De kettingbeschermer die een chroomkleur had zwart gemaakt.
Afbeelding

En een totaaloverzicht.
Afbeelding

Zo kan die er weer even tegen.
Korsan

Bericht door Korsan »

Dat lijkt die van mij wel.

Afbeelding
Black Rhino

Bericht door Black Rhino »

Korsan schreef:Dat lijkt die van mij wel.
Inderdaad, ik was die zwarte onderplaat al een tijdje van plan en toen ik die van jou zag wist ik het helemaal zeker, dat moest ik ook hebben.
MacB

Bericht door MacB »

Mooi :wink:
snarf

Bericht door snarf »

Welke verf heb je gebruikt? Mijn BR wordt met alu kleur skidplate geleverd... Wat ik van mijn dealer begreep is dat hij de zut in huis krijgt en niet kan afwijken van de pakket standaard. Dus het was niet mogelijk direct een zwarte skidplate te bestellen (terwijl Suzuki 'm wel in het assortiment heeft.
Black Rhino

Bericht door Black Rhino »

snarf schreef:Welke verf heb je gebruikt? Mijn BR wordt met alu kleur skidplate geleverd... Wat ik van mijn dealer begreep is dat hij de zut in huis krijgt en niet kan afwijken van de pakket standaard. Dus het was niet mogelijk direct een zwarte skidplate te bestellen (terwijl Suzuki 'm wel in het assortiment heeft.
Eerst goed schuren met waterproof 400, afnemen met thinner, dan in de primer (grijs) en daarna matzwart.

Verf (spuitbussen) bij Halfords gekocht.
Moet natuurlijk nog wel ondervinden hoe het blijft.

De radiateurbeschermer heeft de dealer gratis zwart gespoten, ik had deze besteld (zwart voorbeeld op de suzuki site) en er was alleen maar een alu kleurige in Nederland leverbaar.
Plaats reactie