Intercom MIT-30

...
Plaats reactie
dannyvu

Intercom MIT-30

Bericht door dannyvu »

Gewoon effe ter info. 3 weken geleden intercom MIT-30 besteld bij Waypoint. Perfect op tijd geleverd (na 2 weken zoals beloofd). Heb het onder mijn zadel geplaatst en gewoon rechtstreeks aangesloten op de batterij. Ik ga er nog een schakelaar tussenzetten zodat ik het uit kan doen. Wel, dat ding werkt dus voor zijn prijs (105,00 eurokes) héél goed. Tot 100 km/uur perfect verstaanbaar (zelfs met oordopjes), daarboven is iets luider praten nodig of wat wegduiken achter het scherm (misschien opgelost als ik mijn vario scherm heb). Is trouwens een leuke feature, want als ik nu mijn madam even niet wil horen, draai ik gewoon wat harder aan mijn gas. Bon, ik ben gewoon tevreden. :lol: :lol:
By the way, de eerste 1000km zitten erop en ik ben ook zéér tevreden van mijn strommeke, wat een machien! 8)
Corre

Bericht door Corre »

ja de mit 30 is makkelijk te plaatsen en hij werkt goed he
ik gebruik hem ook met radio mp3 speler en met de gps op de telefoonlijn
ik ben er best tevreden over ook gekocht bij notter

http://users.skynet.be/vlaanderen/frank/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Roeleke

Bericht door Roeleke »

Heb deze ook in gebruik sinds juni. Uitvoerig getest tijdens 2 weken Frankrijk & Corsica deze zomer.
Voldoet volledig aan de eisen voor dat geld.

Gekocht op http://www.conrad.be
Leipo

Bericht door Leipo »

ik heb zelf de MIP-200 (dus ook met bike-to-bike comm.) en deze werkt als intercom ook perfect. deze heeft ook volumecontrol op het stuur zitten (dus bij een lastig kwebbelende passagier... ;) )

het bike-to-bike gedeelte moet ik nog steeds een keer testen :)
Paul

Bericht door Paul »

hey luitjes,

ik weet het.......... een oud topic. maar vind het niet nodig weer een nieuw topic te openen.

Ik ben in het bezit van de Mit-100. Vind het zelf een prima systeem voor de prijs van 150 eurie.

Nou ben ik wel op zoek naar andere connectors want de standaard stekkers van de MIT serie zijn nou niet wat je zegt HUFTER-PROOF. De pinnetjes verbuigen nog al eens.

De meest ideale is welke de politie ook op hun motoren gebruikt. echter een setje Male-female kost 135 euro :shock: Kan wel een foto van deze stekker vinden alleen niet hier plakken omdat de site hem tegen houdt!

Male

female

Wat zijn jullie creaties met betrekking tot de aansluiting van de intercom??

Paul
Roeleke

Bericht door Roeleke »

Is nu al meer dan een jaar in bebruik en ik denk dat ik geen hufter ben... tot op heden nog altijd geen pinnetje krom.
Kan je geen PS2 connectors vinden (zijn wel dezelfde als die er standaard opzitten maar zijn misschien goedkoper)?
Paul

Bericht door Paul »

roeleke schreef:Is nu al meer dan een jaar in bebruik en ik denk dat ik geen hufter ben... tot op heden nog altijd geen pinnetje krom.
Kan je geen PS2 connectors vinden (zijn wel dezelfde als die er standaard opzitten maar zijn misschien goedkoper)?

Hmmmm dus dan ben ik wel een................... :oops:

Het is de bedoeling om een PS2 verloop naar ???? te maken voor een vaste montage op het stuur. Als ik iets het gevonden zal ik het zeker met jullie delen.
Plaats reactie