Acerbis handkappen

...
Plaats reactie
Leipo

Acerbis handkappen

Bericht door Leipo »

Ik ben op zoek naar de volgende handkappen:

Afbeelding

de Acerbis Multiplo T

mijn huidige standaard Suzuki handkappen voldoen niet aangezien ze alleen maar windbescherming geven en geen valbescherming. tijdens mijn val in Zwitserland was de handkap gewoon losgeschoten van het handvat (bij het stuurgewicht) en weggedraaid waardoor alsnog mijn remhendel gebroken is en mijn knoppenunit+spiegel een kwartslag op het stuur gedraait was :?

weet iemand waar ik deze handkappen in levende lijven kan bewonderen om te kijken of ze op mijn strommetje passen? Deze handkappen hebben namelijk aluminium erin verwerkt zodat ze een stuk steviger zijn en Acerbis claimt dat deze handkappen bij een val niet weg kunnen draaien.

Alvast bedankt! :D
V-Mac

Bericht door V-Mac »

Invoerder voor de Benelux

ACERBIS BENELUX
BERGENSESTEENWEG 423/A - 16 1600 SINT PIETERS LEEUW - BELGIUM
Phone: +32 23 61 36 54
Fax: +32 23 61 4280

Maar ik vrees dat die handkappen enkel op trial en cross motoren passen.

Succes 8)
Leipo

Bericht door Leipo »

het heeft lang geduurt maar ik ben geslaagd voor deze kappen ;)
hierdoor dus even een update!

ik heb de handkappen uiteindelijk via marktplaats van een handelaar in Apeldoorn gekocht. ik heb ze bevestigt met de 'articulated conversion set' van Acerbis (deze hebben een extra scharnierpunt zodat je meer vrijheid hebt met het bevestigen)

het enige wat ik aan heb moeten passen is het volgende:
ik heb het palletje dat de remkabel tegenhoud bij de remcilinder weg moeten halen en heb de remkabel iets moeten draaien (dat palletje zat dus in de weg zodat die niet kon draaien)

ik heb geen koppelinghendel of remhandel aan hoeven te passen: deze passen gewoon perfect!
Blackstrom

Bericht door Blackstrom »

De eerste de beste motorzaak die crossmotoren verkoopt heeft
ze op voorraad.

bijvoorbeeld: Hannamax in Hedel: http://www.hannamax.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
wr450f'05

Re: Acerbis handkappen

Bericht door wr450f'05 »

Leipo schreef:Ik ben op zoek naar de volgende handkappen:

Afbeelding

de Acerbis Multiplo T

mijn huidige standaard Suzuki handkappen voldoen niet aangezien ze alleen maar windbescherming geven en geen valbescherming. tijdens mijn val in Zwitserland was de handkap gewoon losgeschoten van het handvat (bij het stuurgewicht) en weggedraaid waardoor alsnog mijn remhendel gebroken is en mijn knoppenunit+spiegel een kwartslag op het stuur gedraait was :?

weet iemand waar ik deze handkappen in levende lijven kan bewonderen om te kijken of ze op mijn strommetje passen? Deze handkappen hebben namelijk aluminium erin verwerkt zodat ze een stuk steviger zijn en Acerbis claimt dat deze handkappen bij een val niet weg kunnen draaien.

Alvast bedankt! :D
Ik heb zo goed als dezelfde op mijn enduromotor, ze draaien als ze verkeerd op de grond komen, net zo hard weg als de originele van suzuki.
Leipo

Re: Acerbis handkappen

Bericht door Leipo »

wr450f'05 schreef:
Ik heb zo goed als dezelfde op mijn enduromotor, ze draaien als ze verkeerd op de grond komen, net zo hard weg als de originele van suzuki.
ik kan mij voorstellen dat deze in ieder geval lastiger wegdraaien doordat ze vastzitten in het uiteinde van het handvat. de originele van suzuki zitten alleen met een soort spade geklem tussen handvat en stuurgewicht

maar wie wete ga ik ze nog testen in de toekomst ;)
Plaats reactie