Winter stuurmoffen

...
Plaats reactie
V-Mac

Winter stuurmoffen

Bericht door V-Mac »

Ben op zoek naar winter stuurmoffen (vooral de koeriers in Londen heb ik met dergelijke moffen zien rijden), specifiek voor de V-Strom, die ik over de handkappen kan trekken. Iemand een idee waar ik deze zou kunnen vinden :?:
africadero

Bericht door africadero »

als je heel goed kijkt naar de foto van mijn span kan je mijn moffen zien,
heb ze zelf op maat gemaakt . heb ze ook getest bij min twintig in combinatie met handvatverwarming. resultaat: geen koude vingers
deze zijn op maat voor acerbis handkappen. Heb er van deze al een set of tien gemaakt voor mensen die maar bleven zeuren op de wintertreffens dat ze er ook zo wilden. :lol: ben van plan een ontwerpje te maken voor de v-strom kappen. Als je echt interesse hebt wil ik wel een setje extra maken.
V-Mac

Bericht door V-Mac »

Hey Africadero, bedankt voor je bericht. Ben idd geinteresseerd :lol: Diegene die op de markt te krijgen zijn, vind ik nogal nauw, en dus gevaarlijk :shock: Heb je een iets duidelijkere foto, want je avatar is iets te klein voor mijn ogen :?: Van welk materiaal maak je deze en cuanto costa :?:
africadero

Bericht door africadero »

hallo v-mac
ik kreeg geen fotos op het forum daarom heb ik je maar een mailtje gestuurd, van mij mag je die fotos plaatsen als jij het wel kan
groetjes ronny
Karma

Bericht door Karma »

africadero schreef:hallo v-mac
ik kreeg geen fotos op het forum daarom heb ik je maar een mailtje gestuurd, van mij mag je die fotos plaatsen als jij het wel kan
groetjes ronny
Lees nu juist je berichtje. Als je wil plaats ik je foto wel hoor. Berichtje is echter al redelijk oud dus misschien niet meer actueel. Ik ben echter wel benieuwd hoe die moffen er uit zien.
Strommax

Bericht door Strommax »

Moffen zien er goed uit, dus Africadero, ben nog steeds geinteresseerd, voor volgende winter natuurlijk :lol:
Plaats reactie