Touratech winkel in Nederland!

...
Plaats reactie
The V

Touratech winkel in Nederland!

Bericht door The V »

Vorige week heb ik een regenhoes voor mijn Touratech tanktas besteld. Vandaag kreeg ik dit mailtje:

Geachte heer Hederik,
Hartelijk dank voor uw Touratech bestelling!
Per 1 september 2005 zijn wij de officiële importeur in Nederland. Dit betekent dat er niet meer direct vanuit Duitsland naar Nederland geleverd wordt.
De netto prijzen van de firma Touratech zijn in alle Europese landen hetzelfde. Door de verschillende belasting tarieven zijn de prijzen die in Nederland berekend worden 3% (19%BTW) hoger dan in Duitsland (16%BTW).
Dit houdt in dat voor uw bestelling de prijzen dus 3% hoger zijn.
We zijn druk bezig met de nieuwe site en de vertaling daarvan. Naast een nederlandse site hopen we in 2006 een Touratech winkel te openen.
De creditcard betaling die u op de website hebt gedaan is niet uitgevoerd.
Wat betreft betaling zijn we nog niet zover dat er met creditcard betaald kan worden, dit wordt in de toekomst gekoppeld aan de nederlandstalige webshop.
Indien uw bestelde Touratech product(en) bij ons binnen is ontvangt u daarvan bericht, waarna u het bedrag. ( € 13.34 + € 5.50 verzendkst= €18.84 kunt overmaken op ons rek.nr. 1836.10.644 t.n.v. Bert Duursma Motoren BV te Apeldoorn o.v.v. factuurnummer 38526 (Zie bijlage kopie baliefactuur). Wanneer uw betaling binnen is, ontvangt u uw bestelling.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben, mocht u echter nog vragen hebben dan hoor ik deze graag,

Met vriendelijke groet,

Onno Prins



Goed nieuws denk ik :?: :!: Behalve dan die 3% op toch al dure producten.
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

toch maar gewoon via internet bestellen bij TT.
The V

Bericht door The V »

Erik Hofstee schreef:toch maar gewoon via internet bestellen bij TT.
TT :?:
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

oh sorry....TT is de afkorting die veelal voor Touratech gebruikt wordt.
ik heb in het verleden veel bij TT besteld via internet, altijd goed gegaan. die 3% extra in nederland die mogen ze houden, ik bestel gewoon in Duitsland. :lol:
Laatst gewijzigd door Erik Hofstee op vr 28-04-2006, 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
The V

Bericht door The V »

Oké, maar dat kan dus juist niet meer! Je kunt niet meer op de site van Touratecdh bestellen. dat had ik namelijk ook gedaan en toen kreeg ik bovenstaand mailtje toegestuurd!
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

nou dat is pas een vooruitgang :?
The V

Bericht door The V »

Erik Hofstee schreef:nou dat is pas een vooruitgang :?
Worden de toch al redelijk dure spullen nog duurder idd.
LeChef

Bericht door LeChef »

Worden de toch al redelijk dure spullen nog duurder idd.
Binnenkort gaat de Mwst (Mehrwertsteuer = BTW auf Deutsch) ook bij onze Oosterburen naar 19%. De porto blijft in D nog altijd lager dan die van de TPG/TNT.

Groet,

Gabby 8)
M-Strom

Bericht door M-Strom »

JOEPIE JOEPIE JOEPIE

EUROPA één . . . . . . .

JOEPIE JOEPIE JOEPIE
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Weet niet of je daar nu zo blij om moet zijn. Had je nog enig voordeel met het BTW-verschil, dan wordt dat nu ook teniet gedaan. Snap je hoerastemming even niet helemaal. Wil niet zeggen dat ik niet voor 1 Europa ben hoor..... 8) Ben ik wel en de grenzen mogen open (blijven).
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
M-Strom

Bericht door M-Strom »

uhhhhhh......
't was ook ironisch bedoeld hoor, :roll: . . . . .
Plaats reactie