Intercom Louis

...
Plaats reactie
Fred

Intercom Louis

Bericht door Fred »

Vorige week rij ik naar Louis in Aachen, koop me daar ne intercom.
Thuisgekomen kijk ik nog eens op de site en zie dat die intercom daar 40 euro goedkoper is dan ik hem in Aachen heb betaald. De prijs in de katalogus in de winkel was de prijs dat ik hem ook heb betaald terloops erbij vermeld.
Na een mail naar Louis met de vraag naar uitleg, antwoorden ze me hetvolgende: de restposten zijn alleen te verkrijgen via online bestelling en niet in de winkel. Dit staat inderdaad zo vermeld op de site.
Ik besluit hieruit dat ze uwe smoel niet graag zien in de winkel en als het van hun afhing sloten ze zo snel mogelijk hun winkels. Da zal dan de toekomst zijn zeker, vind ik echter helemaal niet meer leuk hoor. :cry:
Biker

Bericht door Biker »

Au!! dat doet zeer :cry:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Je kunt alles wat je in de winkel hebt gekocht tot 2 jaar na aankoop weer terugbrengen en je geld terugkrijgen. Mits in originele verpakking en ongebruikt en tegen de dan geldende prijs maar nooit meer dan je ervoor betaald hebt. Wel op vertoon van je aankoopbon natuurlijk. In de winkel gekocht geldt het niet als restpost, dus moet dat geen probleem zijn lijkt me. Dus gewoon de eerstvolgende keer terugbrengen.
Erweitertes Rückgaberecht mit 'Geld-zurück-Garantie' als unser Extra-Service
Sie können jedes bei uns erworbene Produkt innerhalb von 2 Jahren (Datum des Kaufbelegs), wenn es noch neu (ungebraucht), originalverpackt und nicht verschmutzt ist, umtauschen oder gegen Erstattung des Kaufpreises zurückgeben. Sollte der zur Zeit aktuelle Verkaufspreis niedriger sein, wird nur dieser erstattet. Ausgenommen sind hiervon (wegen der Aktualität) Bücher, Videos, Landkarten, CDs, DVDs sowie Datenträger, Software und sämtliche Artikel für den einmaligen Gebrauch. Der Kaufbeleg gehört immer dazu! Bitte beachten Sie diese besondere Service-Leistung, die weit über das Gesetz hinausgeht und für die die zuvor unter "Rückgaberecht" und "Rückgabefolgen" aufgeführten Regelungen entsprechend gelten!
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Fred

Bericht door Fred »

Iron Horse schreef:Je kunt alles wat je in de winkel hebt gekocht tot 2 jaar na aankoop weer terugbrengen en je geld terugkrijgen. Mits in originele verpakking en ongebruikt en tegen de dan geldende prijs maar nooit meer dan je ervoor betaald hebt. Wel op vertoon van je aankoopbon natuurlijk. In de winkel gekocht geldt het niet als restpost, dus moet dat geen probleem zijn lijkt me. Dus gewoon de eerstvolgende keer terugbrengen.
Erweitertes Rückgaberecht mit 'Geld-zurück-Garantie' als unser Extra-Service
Sie können jedes bei uns erworbene Produkt innerhalb von 2 Jahren (Datum des Kaufbelegs), wenn es noch neu (ungebraucht), originalverpackt und nicht verschmutzt ist, umtauschen oder gegen Erstattung des Kaufpreises zurückgeben. Sollte der zur Zeit aktuelle Verkaufspreis niedriger sein, wird nur dieser erstattet. Ausgenommen sind hiervon (wegen der Aktualität) Bücher, Videos, Landkarten, CDs, DVDs sowie Datenträger, Software und sämtliche Artikel für den einmaligen Gebrauch. Der Kaufbeleg gehört immer dazu! Bitte beachten Sie diese besondere Service-Leistung, die weit über das Gesetz hinausgeht und für die die zuvor unter "Rückgaberecht" und "Rückgabefolgen" aufgeführten Regelungen entsprechend gelten!
Kweet het, dank Rob.
Maar de verpakking van de headsets is geopend en ze waren al in de helmen gebouwd.
En die moeite ga ik niet meer doen voor 40 euro, uitbouwen, terugdoen nieuwe bestelling via internet .....enz
Wil maar zeggen, ik vind het niet eerlijk zo jaag je klanten de boom in.
MacB

Bericht door MacB »

Idd, volledig gelijk. Enkel online ?? Ik zie mezelf geen kledij online kopen. :shock:
Biker

Bericht door Biker »

fred schreef:
Iron Horse schreef:Je kunt alles wat je in de winkel hebt gekocht tot 2 jaar na aankoop weer terugbrengen en je geld terugkrijgen. Mits in originele verpakking en ongebruikt en tegen de dan geldende prijs maar nooit meer dan je ervoor betaald hebt. Wel op vertoon van je aankoopbon natuurlijk. In de winkel gekocht geldt het niet als restpost, dus moet dat geen probleem zijn lijkt me. Dus gewoon de eerstvolgende keer terugbrengen.
Erweitertes Rückgaberecht mit 'Geld-zurück-Garantie' als unser Extra-Service
Sie können jedes bei uns erworbene Produkt innerhalb von 2 Jahren (Datum des Kaufbelegs), wenn es noch neu (ungebraucht), originalverpackt und nicht verschmutzt ist, umtauschen oder gegen Erstattung des Kaufpreises zurückgeben. Sollte der zur Zeit aktuelle Verkaufspreis niedriger sein, wird nur dieser erstattet. Ausgenommen sind hiervon (wegen der Aktualität) Bücher, Videos, Landkarten, CDs, DVDs sowie Datenträger, Software und sämtliche Artikel für den einmaligen Gebrauch. Der Kaufbeleg gehört immer dazu! Bitte beachten Sie diese besondere Service-Leistung, die weit über das Gesetz hinausgeht und für die die zuvor unter "Rückgaberecht" und "Rückgabefolgen" aufgeführten Regelungen entsprechend gelten!
Kweet het, dank Rob.
Maar de verpakking van de headsets is geopend en ze waren al in de helmen gebouwd.
En die moeite ga ik niet meer doen voor 40 euro, uitbouwen, terugdoen nieuwe bestelling via internet .....enz
Wil maar zeggen, ik vind het niet eerlijk zo jaag je klanten de boom in.
Je kunt ook een nieuwe set via internet bestellen en die terugbrengen naar de winkel met de bon van de set uit de winkel :idea:
Plaats reactie