Verhoogd zadel DL650 uit 2005

...
Gesloten
Damvanwb
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 01-05-2017, 09:40
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A 2009 én Suzuki V-strom DL1000A 2016
Woonplaats: Almere

Verhoogd zadel DL650 uit 2005

Bericht door Damvanwb »

Beste strommers,

Voor een van mijn twee V-stroms, de DL650 uit 2005, ben ik op zoek naar een verhoogd zadel. En een Bagster-zadel is me helaas te duur.

Klopt het dat ik moet zoeken naar een verhoogd zadel voor een V-strom uit 2004-2006? Dus dat zadels voor nieuwere 650's niet passen?

Heb ik het goed begrepen dat bij V-stroms uit die tijd het zadel van de DL1000 (ook uit die tijd neem ik aan) gewoon op een DL650 uit die tijd past? En dat dat zadel al twee centimeter hoger is, en ook breder? Maar ik wil eigenlijk graag minstens 4, en liefst 6 centimeter hoger zitten.

Hebben jullie adviezen? Welke opties heb ik? Ik wil graag met mijn benen onder een wat normalere hoek kunnen rijden, ik ben namelijk twee meter lang.

En -heel misschien- heeft iemand al iets te koop staan waarmee ik geholpen zou zijn? Ook dan hoor ik graag van je.

Vrgr,

Wim van Dam
----------------------------------------------------------
60+ and still going strom!
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Verhoogd zadel DL650 uit 2005

Bericht door Iron Horse »

Wim, het is niet de bedoeling om opnieuw eenzelfde onderwerp in een andere rubriek te openen en daar weer dezelfde vraag te stellen. Daarom wordt dit onderwerp dan ook gesloten. Zie voor het eerder gestarte onderwerp hier.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gesloten