Stebel.

...
Plaats reactie
JRK
Berichten: 32
Lid geworden op: di 03-05-2016, 23:13
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650A (2012)

Stebel.

Bericht door JRK »

Weet iemand nog een ander adres in Nederland waar ik de Stebel Nautilus kan bestellen, buiten Valk Motive?

Heb helaas slechte ervaring tot nu toe met hun en hun product.
Emails worden niet beantwoord, product lijkt al aan geknutseld te zijn, en heb me twijfels over het feit of het wel een originele Stebel is.

Gelukkig nog niks betaald.

Wie kan me helpen?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Stebel.

Bericht door Iron Horse »

Misschien even Googlen?

http://www.afsmotorparts.nl/index.php?r ... 7Lg_yiLSUl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.optitune.nl/tuning-styling/s ... lo-bad-boy" onclick="window.open(this.href);return false;

En op Ebay en Amazon, maar daar betaal je de hoofdprijs aan invoerrechten en transportkosten.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
JRK
Berichten: 32
Lid geworden op: di 03-05-2016, 23:13
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650A (2012)

Re: Stebel.

Bericht door JRK »

Het Google-principe ken ik, maar alles lijkt via Valk te komen.
Als ik me niet vergis is de Nautilus ook ooit verkocht als 2 losse units. Dus hoorn en compressor apart van elkaar.
Deze zie ik nu nergens meer, ook op de website van Stebel zelf.
Extrememike
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 03-07-2016, 16:31
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2006)
Woonplaats: enkhuizen

Re: Stebel.

Bericht door Extrememike »

Zag op mp een set tekoop 40 euro iemand in badhoevedorp
Gebruikersavatar
Ouwe Reus
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 06-07-2014, 13:31
Mijn motor is een: Suzuki DR800 (V-strom prototype ;-)
Woonplaats: SpikeCity

Re: Stebel.

Bericht door Ouwe Reus »

Sinds een week zo'n ding op mijn varken zitten. Via eBay bij de jongens van Valkmotive :lol: . Ben zeer tevreden over het product, en completer geleverd dan verwacht. Levering daarentegen is gebeurd GLS, maar doe ik geen uitspraken over.

De Stebel lijkt origineel als ik de doppen aan weerszijden zie, dit in tegenstelling tot de vele klonen op eBay. Zat ook in een originele verpakking. Volgens mij kan de hoorn van de compressor worden gescheiden, en er zat een soort van verloopnippel met aan een kant een bijzondere aansluiting (hoorn?) en de andere kant een ronde aansluiting voor een luchtslang.

De test durfde ik niet in de parkeerkelder te doen, dus hup de polder in. Motorolie was nog niet warm of er kwam mij tegemoetgereden een dwaas die lekker bezig was met sight seeing....op mijn weghelft. Nou, kan je een ding zeggen: die Stebel is ge-wel-dig :schater:
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Gebruikersavatar
Motormuus
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1578
Lid geworden op: wo 26-03-2014, 11:41
Mijn motor is een: HONDA crf1100dct + suzuki drz 400S +?????
Woonplaats: brouwershaven

Re: Stebel.

Bericht door Motormuus »

Ik heb ook een stebel. Zonder compressor maar geeft genoeg herrie. Vooral door de intercom richting mijn vriendin.
Gebruikersavatar
John007
DL650 berijder
Berichten: 930
Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
Woonplaats: Friesland

Re: Stebel.

Bericht door John007 »

Al vele jaren heb ik een Stebel op mijn motor zitten en ben er erg tevreden over.
Gekocht bij valk tijdens de motorbeurs en heb er beslist geen spijt van!
Later via Internet een vergelijkbare gekocht voor de auto en deze is dus nep en kan er weer onderweg omdat hij het slecht doet :evil:
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Stebel.

Bericht door Bacchus »

Mijn vader en ik hebben beide een Strebel Nautilus gekocht bij de Valk op de motorbeurs. Beide werken al enige jaren goed.
Februari dus gewoon een op de beurs kopen, dan kun je zien wat je koopt. :duim:

Iemand trouwens nog een adresje waar ik die bevestigingsbeugel kan bestellen als ik de strebel aan de buitenkant, net voor het motorblok kan monteren?
Haalt het volume minder weg dan in de kuip. :D
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Gebruikersavatar
Ballie
DL650 berijder
Berichten: 546
Lid geworden op: za 01-03-2014, 09:56
Woonplaats: Roosendaal - West Brabant
Contacteer:

Re: Stebel.

Bericht door Ballie »

Zelf heb ik enkele jaren terug, nog op mijn vorige motor, een luchthoorn van Valk gemonteerd. De Wolo Bad-Boy. Dit nadat ik voor de zoveelste keer bijna van mijn motor was gereden omdat de standaard claxon nauwelijks hoorbaar was.

Sindsdien geen problemen meer gehad. Heb de claxon dan ook over laten zetten toen ik de V-Strom kocht.
You can't buy happiness, but you can buy a V-Strom...
Plaats reactie