Duo voetsteunverlagers

...
Plaats reactie
Aardbolstoffeerder

Duo voetsteunverlagers

Bericht door Aardbolstoffeerder »

Weet iemand of er voor de DL "duo voetsteunverlagers" te krijgen zijn ??
Bij Suzuki niet te verkrijgen en internet leverd ook niet veel op (althans voor de DL) Suggesties welkom. vooral voor het vrouwtje met de pijnlijke knieen.
:wink:

Groeten Jos.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik denk dat dit huisarbeid en eigen creativiteit gaat worden, want daarvoor zijn bij mijn weten geen standaard oplossingen.

P.s.: Het is wel de verkeerde rubriek waarin dit topic is geplaatst, maar dat zal een modje wel verplaatsen denk ik. Overige accessoires of o.i.d. had een beter keuze geweest.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Aardbolstoffeerder

Bericht door Aardbolstoffeerder »

Iron Horse schreef:Ik denk dat dit huisarbeid en eigen creativiteit gaat worden, want daarvoor zijn bij mijn weten geen standaard oplossingen.

P.s.: Het is wel de verkeerde rubriek waarin dit topic is geplaatst, maar dat zal een modje wel verplaatsen denk ik. Overige accessoires of o.i.d. had een beter keuze geweest.
Sorry Rob :oops: het stond erop voor ik er erg in had. Ga mijn leven beteren. Wat is een modje ?? :? Maar alle geheid in een boompje, zoiets moet toch te vinden zijn ??

Groeten Jos.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Een modje is een moderator, oftewel iemand die een beetje als politieagent de boel in de gaten houdt. En de foutjes corrigeert en reguleeert. Verder no problem, mensen zijn mensen en maken fouten/vergissingen. Zo worden ze weer recht gezet.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Erik Hofstee

Re: Duo voetsteunverlagers

Bericht door Erik Hofstee »

Aardbolstoffeerder schreef:Weet iemand of er voor de DL "duo voetsteunverlagers" te krijgen zijn ??
Bij Suzuki niet te verkrijgen en internet leverd ook niet veel op (althans voor de DL) Suggesties welkom. vooral voor het vrouwtje met de pijnlijke knieen.
:wink:

Groeten Jos.

jos als ik jou was zou ik eens contact opnemen met
http://www.evamotor.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

hij maakt vaak speciale dingen voor mensen hun motorfietsen.

groeten Erik...en nee ik ben het niet...die man heet toevallig ook Erik
Ferdo

Bericht door Ferdo »

Hier kun je ze bestellen:

http://www.mv-motorrad.de/cosmoshop/lsh ... --004,.htm
en:
http://www.mv-motorrad.de/cosmoshop/cgi ... 4935-31330

Volgens mij zijn de maten van de DL1000:

1: 8 mm
2: 21 mm
3: 16 mm

Maar pin me er niet op vast.
Aardbolstoffeerder

Bericht door Aardbolstoffeerder »

Beste Stromers,

Bedankt voor de tips, hier kunnen we wat mee. Ziet er allemaal zeer profesioneel uit en is altijd beter dan mijn huisvlijtje (lees knoeiwerk!). :oops:

Groeten Jos.

P.S Ferdo, mooie foto's, alles uut Gruningen ?
Ferdo

Bericht door Ferdo »

Aardbolstoffeerder schreef:P.S Ferdo, mooie foto's, alles uut Gruningen ?
Als je de foto's van mijn vorige DL650 op mijn website bedoelt, nee. Foto 47 en 56 zijn dacht ik in Friesland gemaakt (in Groningen mag je niet overal zo vlak langs de dijk) en foto 272 komt uit Drente, vlak te noorden van Gasteren (je kunt de kerktoren zien) op het zandpad vanuit Schipborg.
joep

voetsteunverlenning

Bericht door joep »

hallo heeeft iemand de voetsteunen die in dit forum vermeld worden
toevallig al in gebruik zo ja wat zijn de ervarringen hier van


groenten jeroen
Aardbolstoffeerder

Bericht door Aardbolstoffeerder »

Dag Jeroen,

Heel typerend voor mij om een half jaar later te reageren :oops: !!!!
Ben in het bezit van duo voetsteunverlagers, en heb deze gekocht via internet bij MV Motorad technik (http://www.verholen.de" onclick="window.open(this.href);return false;)
Nadeel is dat ik mijn voetsteunhouder moest verbouwen, waardoor hij niet meer geschikt is voor de oude situatie. Ook steps worden er niet bij geleverd dus heb ik met de standaard steps iets moeten verzinnen, en dat is gelukt, kan ze alleen niet meer inklappen. Het op de middenbok zetten is lastig want dan zitten ze in de weg. Kortom een brok nadeel !!

Voordelen: Ze zijn er makkelijk af te halen als ik alleen rij, ze zijn verstelbaar waardoor zelfs haarspeld bochten geen probleem zijn, dit hebben wij afgelopen zomer in Oostenrijk en omgeving uitgeprobeerd,
en het vrouwtje zit comfortabler en heeft geen last meer van pijnlijke knieen. Dit was mij het verminken van de motor + een prijs van €190,00
meer dan waard, maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die daar anders over denken.

Foto's zeggen meer dan woorden, dus ik zal er van de week een paar maken en op het forum zetten ( of later, half jaar of zo :? )

Groet Jos
Plaats reactie