Bescherming kofferdrager

...
Plaats reactie
v-nicostrom

Bescherming kofferdrager

Bericht door v-nicostrom »

Daar ik al van meerdere gehoord en gelezen heb over het beschadigen van de kofferdrager tijdens het op en afstappen op de TOURING versie ( voor de mensen de wat mindere lenige onder ons ) en zelf ook inmiddels ondervinden heb, ben ik vanmorgen zwarte kabel/spiraal bescherming slang wezen halen en heb die erop gezet in 10 min klaar en dat voor 3 euri's, nu kan die weer tegen een stootje met de laarzen........misschien niet zo bijzonder maar vond het vermelden ervan de moeite waard.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Misschien even een fotootje om het aanschouwelijker te maken? :wink:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
v-nicostrom

foto

Bericht door v-nicostrom »

Zou met alle plezier even een foto maken, maar de V-Strom staat even helemaal ingepakt omdat ik de komende 10 dagen even niet kan rijden, heb wel 2 foto's van wat voor iets het is, zeg maar even hoe ik die kan plaatsen hier.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik ken dat spul ook wel, maar het leek me wel aardig om te zien hoe dat gemonteerd op de V-Strom staat. Maak de foto anders als hij weer is uitgepakt. Kijk voor de wijze van plaatsen even bij "tips en trucs" of als dat niet lukt geef mij dan even een seintje dan kun je hem naar mij opsturen zodat ik hem plaats.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
v-nicostrom

Re: foto

Bericht door v-nicostrom »

Zal ik doen.
V-strom Jack

Re: foto

Bericht door V-strom Jack »

v-nicostrom schreef:Zal ik doen.
???????
Plaats reactie