Andere spiegels.

...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Andere spiegels.

Bericht door Iron Horse »

Misschien niet zo'n "heftig" onderwerp bij de V-Strom. Maar ook mijn rubbers zijn aan het verteren. Nu kun je ze dan wel onder garantie vervangen , maar het probleem hebben ze kennelijk niet opgelost. Nu heb ik bij een enkeling ook andere spiegels gemonteerd gezien. O.a. op de trainingsdag met Emile en zijn Motorisation. Daar had er iemand spiegels opzitten met dode hoek spiegels.

Afbeelding

Afbeelding

Wie hebben er nog meer andere opgebouwd en hoe staan die? Fotootje zou erg welkom zijn. Er is veel keus, maar het moet wel een beetje bij de V-Strom staan natuurlijk.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
helsen

Bericht door helsen »

ik heb ook wel interesse in die dode hoek spiegel...

zoals sommige koekblikken tegenwoordig rijden, moet je ogen langs alle kanten hebben!
Dutch

Bericht door Dutch »

Zo ongeveer alles wat er bestaat is hier te zien:


http://www.excell-promotorbikefashion.de/Spiegel.htm" onclick="window.open(this.href);return false;


groet,


Dutch 8)
Biker

Bericht door Biker »

Spiegels genoeg maar ja welke is nu geschikt voor de V-Strom je zou het eigenlijk eens moeten kunnen zien natuurlijk.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

biker schreef:Spiegels genoeg maar ja welke is nu geschikt voor de V-Strom je zou het eigenlijk eens moeten kunnen zien natuurlijk.
Vandaar ook de vraag naar fotomateriaal, natuurlijk gemonteerd op de Strom's. En die moeten er zijn, zeker weten. Nu alleen nog de bijdragen
Laatst gewijzigd door Iron Horse op wo 14-09-2005, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Dutch

Bericht door Dutch »

ok.......... deze dan: Bij Louis te koop


Afbeelding
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik zie dat jij ook al een heftige verandering voor wat betreft het stuur en de bevestiging ervan hebt doorgevoerd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Dutch

Bericht door Dutch »

of deze

Afbeelding


Italiaans merk: Orion, euro 29,90 per stuk
Dutch

Bericht door Dutch »

Iron Horse schreef:Ik zie dat jij ook al een heftige verandering voor wat betreft het stuur en de bevestiging ervan hebt doorgevoerd.

tis geen plaatje van mijn Strom; ik heb t origineel stuur met Duke-spiegels erop.


Foto volgt ..........


T. 8)
Biker

Bericht door Biker »

Ik ben ook nog steeds op zoek naar een mooi en passend alternatief voor de orginele spiegels maar zie geen reacties meer binnekomen op dit topic dus ik dacht laat ik het nog eens aanhalen........
Biker

Bericht door Biker »

Het is inmiddels alweer even geleden vandaar. heeft er inmiddels al iemand andere spiegels gemonteerd? Ik heb een verhoogde Givi / Kappa ruit en daar komen de spiegels tegenaan en ik wil daarom andere. Of heeft iemand een tip waar ik spiegels kan "passen" om te kijken welke de oplossing zijn?
MacB

Bericht door MacB »

Hoe is het zicht in de spiegels Dutch?
casmar

Bericht door casmar »

Ik ben opzoek naar andere spiegels,ik vind de standaard spiegels erg groot. Ook daar komt naar mijn mening veel turbulentie vandaan.
Hoe weet ik welke spiegel op mijn strom past?
snarf

Bericht door snarf »

Belangrijkste is de schroefdraad waarmee de spiegels bevestigd zijn, maar dat is zo langzamerhand wel redelijk standaard. Blijft er over te kijken naar spiegels met E-keur. Op de site van Louis.de kan je heel wat vinden, maar ook Hein-Gericke levert het nodige.

Je zou zelfs kunnen overwegen spiegels te kopen met ingebouwde knippers, maar dat wordt wel weer wat duurder.
Biker

Bericht door Biker »

Inmiddels heb ik er spiegels opzitten van een suzuki GSR. Ik vind het echt een verbetering, ze zijn ook wat kleiner en je hebt er goed zicht mee.

Afbeelding

Afbeelding
casmar

Bericht door casmar »

Het ziet er inderdaad een stuk beter uit dan die grote spiegels.Maar zijn deze zonder aanpassingen te plaatsen?Is daarbij ook een vermindering in turbulentie merkbaar?
Biker

Bericht door Biker »

Deze zijn zonder problemen te monteren. T.o.v. de luchtgeleiding merk ik geen verschil met de orginele spiegels.
Lazyshark

Nieuwe spiegels

Bericht door Lazyshark »

Help help,

ik wil graag nieuwe sportieve maar functionele spiegels op mijn strommetje.

waar te zoek en en te vinden?


greetz lazy
Remko

Re: Nieuwe spiegels

Bericht door Remko »

lazyshark schreef: ik wil graag nieuwe sportieve maar functionele spiegels op mijn strommetje.




greetz lazy

Dit is bijna een contradictio in terminis


8) 8) 8)
Lazyshark

ok ok

Bericht door Lazyshark »

ik zou graag andere spiegels willen op mijn strommetje maar weet niet waar te zoeken


en het liefst een beetje kleiner.

lazy.
Plaats reactie