Klokje gelijk zetten....

...
Plaats reactie
M-Strom

Klokje gelijk zetten....

Bericht door M-Strom »

Hallo mede-strommers....
wie kan mij vertellen hoe ik het klokje (DL650) gelijk kan zetten.
Als ik volgens het instruktieboekje de 2 knopjes gelijktijdig indruk en ingedrukt houd gebeurd er niks.
Moet je het kontakt aan of uit? Volgens mij maakt dat bij mij niks uit.
Toontje

Bericht door Toontje »

Contact aan en inderdaad beide knoppen tegelijk ingedrukt houden. Na een paar seconden gaat het spul knipperen en kun je de klok verzetten.
Misschien heb je em in de versnelling staan?
M-Strom

Bericht door M-Strom »

Moet de motor lopen als het kontakt aan staat??
Toontje

Bericht door Toontje »

Om prutsen aan de klok tijdens het rijden tegen te gaan, kan ik me voorstellen dat-ie in neutraal moet staan en/of niet moet lopen. Zo doe ik het altijd, in de vrij op contact en dan werkt het gewoon.
Gast

Bericht door Gast »

De kill-switch moet geactiveerd zijn om de klok te verstellen. Heb ik ook een tijdje naar moeten zoeken. Je hoeft dan de de beide knoppen maar iets van 2 -3 seconden ingedrukt houden om de tijd te veranderen.
MacB

Bericht door MacB »

Werkt bij mij zonder kill switch, contact op en beide ingedrukt houden zoals reeds gezegd :wink:
Yippy

Bericht door Yippy »

MacB schreef:Werkt bij mij zonder kill switch, contact op en beide ingedrukt houden zoals reeds gezegd :wink:
Idem !
Biker

Bericht door Biker »

Hij moet wel op de middenbok staan! Als je die niet hebt dan.........
Dirk(s)trom

Bericht door Dirk(s)trom »

Ik heb er ook ooit speciaal een middelbok voor gekocht. Ik kreeg hem niet van de wintertijd af. Sinds dien erg simpel
MacB

Bericht door MacB »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Biker

Bericht door Biker »

Wat een niveau :idea: Mooi man :!:
Wim

Bericht door Wim »

Je kan hem nog altijd op de middenbok zetten, de 2 knopjes indrukken, contact opzetten en 2 x rondom je moto gaan gedurende je de 2 knopjes ingedrukt houd. Vraag wel aan iemand ofdat hij foto's kan nemen stap voor stap zodat je een gedetailleerde handleiding online kan zetten :wink:
Biker

Bericht door Biker »

GOED IDEE :!: :!:
Toontje

Bericht door Toontje »

Ik heb gewoon 2 Dee-Ellen. Eentje voor de zomertijd en . . . 8)
Gebruikersavatar
Dyrck
DL650 berijder
Berichten: 1124
Lid geworden op: za 27-01-2007, 17:20
Mijn motor is een: DL650 'De CAMOleon' (2006) en een DL650A (2019)
Woonplaats: Almere

Bericht door Dyrck »

Schopje !

Voor degenen (zoals ondergetekende) die ook al weer vergeten waren hoe het klokje een uur achteruit gezet moest worden.
Groeten;
Dyrck


VStrom '06: Olive is the New Black
Vstrom '19: Mooi rood is niet lelijk
Plaats reactie