Rempedaal

...
Plaats reactie
Arnobras
Berichten: 9
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 09:47
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2013)

Rempedaal

Bericht door Arnobras » do 01 mei 2014, 21:13

Goededag iedereen,

Sinds een jaartje rijd ik best lekker op de V-Strom, nu ik besloten heb deze te houden, wil ik ea aanpassen daar ik
een klein 2 meter ben. Inmiddels is de zadel verhoogd en sinds gister heb ik de voetsteunen verlaagd met 1,5 cm.
Een hele verademing, de zithouding is er met sprongen op vooruit gegaan.

Echter het probleem is nu dat de rempedaal lastig te bedienen is. Ik moet me voet nu optillen om de rem in "te trappen".
Het lijkt me dat de rempedaal aangepast moet worden.

Wie heeft hier ervaring mee en hoe heeft hij/zij het opgelost?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Met vriendelijke groet,
Arno

Gebruikersavatar
Cplegt
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 2024
Lid geworden op: zo 17 apr 2011, 18:01
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
Locatie: Enschede

Re: Rempendaal

Bericht door Cplegt » do 01 mei 2014, 21:19

Heb je de remstang wel verlengt, en blijft je remlicht nu niet continu branden?

Ik heb laatst ook voetsteunverlagers geplaatst bij iemand, en het duurde ff voor ik het door had, maar toen zat alles ook goed. Ook het rempedaal.
Gr. Chiel

Arnobras
Berichten: 9
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 09:47
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2013)

Re: Rempendaal

Bericht door Arnobras » do 01 mei 2014, 21:26

Nee niet gedaan met de remstang, voetsteunverlager heb ik laten doen door de dealer.
Zit verder goed geen probleem met de remlicht.
Hoe verleng je de remstang?

Gebruikersavatar
Cplegt
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 2024
Lid geworden op: zo 17 apr 2011, 18:01
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
Locatie: Enschede

Re: Rempendaal

Bericht door Cplegt » do 01 mei 2014, 21:35

Met een remstangverlengsding :o).

De set die ik gemonteerd heb kwam van "de griek" ff zoeken hier op t forum. Linken gaat lastig op de mobiel.
Bij die set zat een draadstangkoppelstuk, waar je een imbusboutje indraaide, die verbond met het rempedaal, en het ander eind draaide je de remstang. Op die manier werd ie verlengt, en kwam het pedaal lager.
Gr. Chiel

Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 4381
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Locatie: Maasbree

Re: Rempendaal

Bericht door Ebrostrom » do 01 mei 2014, 21:39

Kijk via de zoekfunctie op t forum in t topic van de footpegs / verlagingsset. Hier staan foto's waarop je kunt zien wat Chiel bedoeld. Anders mss op t US zusterforum of via Google bij Rick richland (die ze verkoopt).
Ik heb de set zelf ook uit US laten komen. Montage fluitje ve cent maar bij rempedaal moet er nog wel een tussenmoer toegevoegd worden (zat bij de set).


Tapatalk via mijn  iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon

Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - DL650 berijder
Berichten: 8453
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 13:08
Mijn motor is een: Mash Five Hundred 2016
Locatie: Gendringen (Achterhoek)

Re: Rempendaal

Bericht door Iron Horse » do 01 mei 2014, 22:36

:-)} Groeten, Rob. :bye:

Quoten/citeren, antwoorden of reactie plaatsen? Kijk hier eens voor tips.
Vaak is het pimpen van je motor spullen kopen die je niet nodig hebt met geld dat je niet hebt om mensen te imponeren die je niet kent..... ;-)

Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 4381
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Locatie: Maasbree

Re: Rempendaal

Bericht door Ebrostrom » do 01 mei 2014, 22:44

Dank rob. Ging niet op de mobiel.


Tapatalk via mijn  iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon

Arnobras
Berichten: 9
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 09:47
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2013)

Re: Rempendaal

Bericht door Arnobras » vr 02 mei 2014, 12:44

Ik ben totaal niet technisch maar ik neem het in overweging.
nu zit de "SW-Motech - Voetsteunkit" er op en wil alleen nog maar de pedaal omlaag hebben.
Is simpel verlengen geen betere optie, tenslotte loopt ik met maatje 47 motorlaarsen rond.
Eind van de middag even langs de dealer om te zien wat zei te zeggen hebben.
Wordt vervolgd.

Arnobras
Berichten: 9
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 09:47
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2013)

Re: Rempendaal

Bericht door Arnobras » vr 02 mei 2014, 12:49

Filmpje even bekeken, ziet er erg simpel uit..en voor het geld hoef je het niet te laten.
Denk dat ik ze maar ga bestellen.
Iedereen bedankt voor de reactie's

Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - DL650 berijder
Berichten: 8453
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 13:08
Mijn motor is een: Mash Five Hundred 2016
Locatie: Gendringen (Achterhoek)

Re: Rempendaal

Bericht door Iron Horse » vr 02 mei 2014, 13:31

Bij de Griek is goedkoper. Vergeet de V-Strom code "vstromnl" niet in te vullen dan heb je ze voor een prikkie in huis. € 34 inclusief verzendkosten.
:-)} Groeten, Rob. :bye:

Quoten/citeren, antwoorden of reactie plaatsen? Kijk hier eens voor tips.
Vaak is het pimpen van je motor spullen kopen die je niet nodig hebt met geld dat je niet hebt om mensen te imponeren die je niet kent..... ;-)

Gebruikersavatar
Edward
DL650 berijder
Berichten: 158
Lid geworden op: vr 24 feb 2012, 14:46
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 K7
Locatie: Barendrecht

Re: Rempendaal

Bericht door Edward » vr 02 mei 2014, 15:02

Ik overweeg ook om ze te bestellen maar heb nog een vraag;
Raken de voetsteunen als je die verlaagd hebt niet veel sneller de grond in de bochten en wordt daardoor je grondspeling niet veel kleiner. Wie heeft hier ervaring mee?
Of is het een kwestie van titanium slijtnokken er op en have fun?
Everything is going to be OK in the end, if it’s not OK, it’s not the end.

Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - DL650 berijder
Berichten: 8453
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 13:08
Mijn motor is een: Mash Five Hundred 2016
Locatie: Gendringen (Achterhoek)

Re: Rempendaal

Bericht door Iron Horse » vr 02 mei 2014, 15:06

Dat is al vaker aan de orde geweest. Je verlaagt ze met 2,54 cm, dus logisch dat je ze eerder aan de grond kunt rijden. Zelf ga ik niet zo diep de bochten door, dus ik heb er geen last van, maar voor anderen kan dat anders liggen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:

Quoten/citeren, antwoorden of reactie plaatsen? Kijk hier eens voor tips.
Vaak is het pimpen van je motor spullen kopen die je niet nodig hebt met geld dat je niet hebt om mensen te imponeren die je niet kent..... ;-)

Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 4381
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Locatie: Maasbree

Re: Rempendaal

Bericht door Ebrostrom » vr 02 mei 2014, 16:04

Eenmaal gebeurd met verlaagde stepjes. Er is voldoende ruimte. Om te kijken hoeveel verschil t is pak je n meetlat en zet deze op de lijn 'middenlijn motor-onderkant origineel stepje'. Daarna hetzelfde maar dan bij stepje 2,54cm lager. Het blijft ook dan nog n kwestie om heel schuin te hangen om de stepjes op de grond te zetten.


Tapatalk via mijn  iPad
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon

Gebruikersavatar
RedStrom
DL1000 berijder
Berichten: 5320
Lid geworden op: di 22 jun 2010, 23:19
Mijn motor is een: zwarte L4

Re: Rempendaal

Bericht door RedStrom » vr 02 mei 2014, 16:21

Edward schreef:Ik overweeg ook om ze te bestellen maar heb nog een vraag;
Raken de voetsteunen als je die verlaagd hebt niet veel sneller de grond in de bochten en wordt daardoor je grondspeling niet veel kleiner. Wie heeft hier ervaring mee?
Of is het een kwestie van titanium slijtnokken er op en have fun?
Nou rooie, de vraag stellen is hem beantwoorden. Mede namens Sven: JA dus. :duim:
Maar dat van pedalen aan de grond is een beetje een hype.
Marques heeft het bijna nooit. Ellebogen dan wel weer, maar stepje cq voetsteun ...
Is ook afhankelijk van je belading, veerinstellingen, etc.
Als je nu al de grond regelmatig raakt is verlagen misschien niet zo'n goed idee.


ps:
Iedereen heeft het altijd over stepjes en voetsteunen aan de grond. Dat klopt niet.
Dat zal enkelvoud moeten zijn. In meervoud geeft het zo'n rotzooi. Ook al tel je die van de passagier mee.
:o)
Deze opmerking geldt niet voor dhr Kees van Leeuwen aka Bozobin.
:-)} eerst rijden, dan oordelen ...
DL650 (2006, rood); 2010-2015, DL1000A (2014, zwart); 2015-...

Arnobras
Berichten: 9
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 09:47
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2013)

Re: Rempendaal

Bericht door Arnobras » vr 02 mei 2014, 19:03

Ik ben nog even bij de dealer geweest, het rempedaal is nog een beetje te verstellen.
Al met al denk ik niet dat het wat gaat oplossen.
Ik ga ze bestellen, kunnen ze bij de onderhoudsbeurt er gelijk op. 20 mei zal ik nog even
laten horen wat het resultaat is.

Gebruikersavatar
Bozobin
DL650 berijder
Berichten: 2977
Lid geworden op: do 27 jan 2011, 15:13
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Rempendaal

Bericht door Bozobin » di 06 mei 2014, 22:02

Ebrostrom schreef:Eenmaal gebeurd met verlaagde stepjes. Er is voldoende ruimte. Om te kijken hoeveel verschil t is pak je n meetlat en zet deze op de lijn 'middenlijn motor-onderkant origineel stepje'. Daarna hetzelfde maar dan bij stepje 2,54cm lager. Het blijft ook dan nog n kwestie om heel schuin te hangen om de stepjes op de grond te zetten.


Tapatalk via mijn  iPad
Deze methode is een indicatie. Vergeet niet dat je in een bocht de motor behoorlijk inveert en dus lager bij de grond komt. Dit verkleint je grondspeling.
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)

Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986

(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3

Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1920
Lid geworden op: wo 25 nov 2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Locatie: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: Rempendaal

Bericht door PDvD » ma 19 mei 2014, 15:00

Zit je niet te snel met de stepjes aan de grond ????
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning

Gebruikersavatar
Spurm
Berichten: 2358
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 17:37
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 blauw/zwart
Locatie: Winterswijk - Ratum (the behind corner) Achterhoek :)
Contacteer:

Re: Rempendaal

Bericht door Spurm » ma 19 mei 2014, 15:47

RedStrom schreef:
Edward schreef:Ik overweeg ook om ze te bestellen maar heb nog een vraag;
Raken de voetsteunen als je die verlaagd hebt niet veel sneller de grond in de bochten en wordt daardoor je grondspeling niet veel kleiner. Wie heeft hier ervaring mee?
Of is het een kwestie van titanium slijtnokken er op en have fun?
Nou rooie, de vraag stellen is hem beantwoorden. Mede namens Sven: JA dus. :duim:
hey ik zie mijn naam... 1 probleem, mijn steppies zijn niet verlaagd... met dikke Hyperpro achterveer en veervoorspanning op maximaal raak ik nog vaak de weg, ik hoop dat het met de kortere dogbones van Rembrandt over is wat ik vind het echt niet leuk meer! :o)
ik zou voor de titanium boutjes gaan! 8) alleen niet te lang mee door blijven rijden als ze zijn versleten (ik zal thuis ff foto uploaden van de mijne, ik moet nieuwe stepjes hebben)
Fietsen is gezond! Eet meer fietsen! :p

Gebruikersavatar
Spurm
Berichten: 2358
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 17:37
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 blauw/zwart
Locatie: Winterswijk - Ratum (the behind corner) Achterhoek :)
Contacteer:

Re: Rempendaal

Bericht door Spurm » ma 19 mei 2014, 18:24

Afbeelding
uitgeboord op het werk, ging nie helemaal goed :?
Afbeelding
heb er wel weer een bout in gekregen met een beetje Loctite 2701
Fietsen is gezond! Eet meer fietsen! :p

Gebruikersavatar
RedStrom
DL1000 berijder
Berichten: 5320
Lid geworden op: di 22 jun 2010, 23:19
Mijn motor is een: zwarte L4

Re: Rempendaal

Bericht door RedStrom » ma 19 mei 2014, 18:46

En je laarzen?
Zagen er ook afgesleten uit.

Ps: kan iemand topic titel aanpassen?
:-)} eerst rijden, dan oordelen ...
DL650 (2006, rood); 2010-2015, DL1000A (2014, zwart); 2015-...

Gebruikersavatar
Fogel
DL650 berijder
Berichten: 425
Lid geworden op: wo 03 jun 2009, 22:59
Mijn motor is een: Suzuki GSR600A

Re: Rempendaal

Bericht door Fogel » ma 19 mei 2014, 19:17

Die laarzen, die zagen er niet uit! hahaha! Eén voordeel, Sven houdt lekker frisse voeten!
Een dag niet gereden is een dag niet gereden.

Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - DL650 berijder
Berichten: 8453
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 13:08
Mijn motor is een: Mash Five Hundred 2016
Locatie: Gendringen (Achterhoek)

Re: Rempendaal

Bericht door Iron Horse » ma 19 mei 2014, 20:59

RedStrom schreef:Ps: kan iemand topic titel aanpassen?
Hoezo? Dat heet dus afdwalen of on topic blijven. :mrgreen:
Je kunt natuurlijk een nieuw topic openen over het wel en wee van de afgesleten steppies.
:-)} Groeten, Rob. :bye:

Quoten/citeren, antwoorden of reactie plaatsen? Kijk hier eens voor tips.
Vaak is het pimpen van je motor spullen kopen die je niet nodig hebt met geld dat je niet hebt om mensen te imponeren die je niet kent..... ;-)

Gebruikersavatar
Spurm
Berichten: 2358
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 17:37
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 blauw/zwart
Locatie: Winterswijk - Ratum (the behind corner) Achterhoek :)
Contacteer:

Re: Rempendaal

Bericht door Spurm » ma 19 mei 2014, 21:37

Mijn naam werd genoemd en titanium slijtboutjes... dan moet ik natuurlijk ff reageren ;) Ik zal me er niet meer mee bemoeien :)
Fietsen is gezond! Eet meer fietsen! :p

Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 8876
Lid geworden op: zo 25 nov 2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Locatie: Oud Beijerland

Re: Rempendaal

Bericht door Eikie » ma 19 mei 2014, 21:38

Pendaal Rob met een 'n' teveel :mrgreen:
Groeten, René

Gray-haired riders don't get that way from pure luck.

The first thing we want to do is find the loudest exhaust The second thing is finding the quietest helmet

V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin

Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - DL650 berijder
Berichten: 8453
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 13:08
Mijn motor is een: Mash Five Hundred 2016
Locatie: Gendringen (Achterhoek)

Re: Rempendaal

Bericht door Iron Horse » ma 19 mei 2014, 21:49

O, dat. Tja, ik ben altijd wel geneigd om taal- en schrijffouten te corrigeren, maar doe dat bewust (behalve bij mezelf) niet omdat het kan overkomen als betweterig of bemoeizucht. En als het geen tikfout is kan het iemand z'n, weliswaar foute, taalgebruik zijn, maar daar bemoei ik me niet mee. Wanneer iemand erom vraagt en het betreft zijn/haar bericht dan wil ik dat uiteraard wel doen. Dat gebeurt ook soms wel, maar de meesten lezen hun eigen bericht niet na en zien dan ook niet welke eventuele fout(en) er inzit(ten). Er zit ook een spellingscontrole op, maar die negeren de meesten ook. Wanneer je voor je het bericht verstuurt even kijkt waar de rode streepjes staan dan zie meteen of er misschien ergens een (tik)foutje ingeslopen is.
:-)} Groeten, Rob. :bye:

Quoten/citeren, antwoorden of reactie plaatsen? Kijk hier eens voor tips.
Vaak is het pimpen van je motor spullen kopen die je niet nodig hebt met geld dat je niet hebt om mensen te imponeren die je niet kent..... ;-)

Arnobras
Berichten: 9
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 09:47
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2013)

Re: Rempendaal

Bericht door Arnobras » vr 23 mei 2014, 13:11

De "Griekjes" zitten erop en ik moet zeggen de eerste indruk is goed.
Geen "beknelde" knieën meer, zithouding gaat er een stuk op vooruit, knieën gaan netjes omlaag.
Bij het bochtenwerk, althans bij de eerste rits, geen problemen ondervonden.
Of te wel voor iedereen met lange benen een aanrader.
(Iedereen bedankt voor de tip :duim: )

Suzanne
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 16 mei 2010, 13:06
Mijn motor is een: V-Strom DL 650A touring L2
Locatie: Omgeving Amsterdam

Re: Rempendaal

Bericht door Suzanne » ma 26 mei 2014, 20:27

Na een weekendje Eifel heb ik behoorlijk last van mijn onderrug. Speel al langer met het idee om de voetsteuntjes te verlagen in de hoop dat dat al iets helpt. Na het lezen van alle verhalen ga ik ze ook bestellen. Begrijp ik het goed dat in het setje van de Griek alle benodigde onderdelen zitten? Arno mag ik vragen wat je bij de dealer kwijt was om ze te laten monteren, wil het ook tegelijk laten doen met een beurtje.

Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - DL650 berijder
Berichten: 8453
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 13:08
Mijn motor is een: Mash Five Hundred 2016
Locatie: Gendringen (Achterhoek)

Re: Rempendaal

Bericht door Iron Horse » ma 26 mei 2014, 20:37

Is geheel compleet, zelfs nog de keuze om gewone of dopmoeren te plaatsen. Het is een kwartiertje werk voor een ervaren monteur, dus mag niet heel veel kosten, maar een handig familielid of buurman kan het er waarschijnlijk ook zo voor je opzetten.
:-)} Groeten, Rob. :bye:

Quoten/citeren, antwoorden of reactie plaatsen? Kijk hier eens voor tips.
Vaak is het pimpen van je motor spullen kopen die je niet nodig hebt met geld dat je niet hebt om mensen te imponeren die je niet kent..... ;-)

Suzanne
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 16 mei 2010, 13:06
Mijn motor is een: V-Strom DL 650A touring L2
Locatie: Omgeving Amsterdam

Re: Rempendaal

Bericht door Suzanne » ma 26 mei 2014, 20:53

Thanks :duim:

Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 4381
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Locatie: Maasbree

Re: Rempendaal

Bericht door Ebrostrom » di 27 mei 2014, 06:47

Ik heb t zelf gedaan en ben geen monteur. Kostte uurtje tijd. In de set van Rick (US) zaten alle benodigdheden.


Tapatalk via mijn  iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon

Gebruikersavatar
Apple103
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 08:28
Mijn motor is een: V-Strom DL650 BR

Rempendaal

Bericht door Apple103 » di 27 mei 2014, 07:06

Ik heb de set van Cosmo (de Griek) er inderdaad binnen 20 min opgezet nadat ik het instructiefilmpje van Rick (USA) op YouTube had gekeken. Al met al een leuk klusje behalve het verwijderen van de splitpen die origineel aan de achterkant zit ipv van aan de voorkant. Voor de duidelijkheid hebben ze die alvast aan de voorkant gezet voor het instructiefilmpje...

Suzanne
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 16 mei 2010, 13:06
Mijn motor is een: V-Strom DL 650A touring L2
Locatie: Omgeving Amsterdam

Re: Rempendaal

Bericht door Suzanne » di 27 mei 2014, 18:54

Ja, dan voelen jullie hem nu natuurlijk al aankomen ....

Dan ga ik het natuurlijk ook zelf doen! Bedankt voor de tips.

Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 8876
Lid geworden op: zo 25 nov 2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Locatie: Oud Beijerland

Re: Rempendaal

Bericht door Eikie » di 27 mei 2014, 21:10

Suzanne schreef:Na een weekendje Eifel heb ik behoorlijk last van mijn onderrug.
Suzanne, heb je toevallig al stuurverhogers ? Ik had na plaatsing geen last meer van m'n onderrug.
Groeten, René

Gray-haired riders don't get that way from pure luck.

The first thing we want to do is find the loudest exhaust The second thing is finding the quietest helmet

V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin

Suzanne
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 16 mei 2010, 13:06
Mijn motor is een: V-Strom DL 650A touring L2
Locatie: Omgeving Amsterdam

Re: Rempedaal

Bericht door Suzanne » wo 28 mei 2014, 19:08

Op mijn vorige vstrom had ik die wel (degene die verhoogd en naar voren komt), maar dat hielp uiteindelijk niet echt. Of ik ben daardoor juist te "rechtop" gaan zitten.

Wil nu dit eerst eens proberen zodat ik wat meer ruimte krijg om mijn bekken te kantelen.

Arnobras
Berichten: 9
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 09:47
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2013)

Re: Rempedaal

Bericht door Arnobras » do 05 jun 2014, 12:32

Suzanne, ik heb er niets voor betaald omdat het gelijk kon gebeuren met een onderhoudbeurt.
Jammer genoeg, blijkt dus vandaag, dat het remlicht blijft branden, mag weer terug naar de
dealer.

Suzanne
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 16 mei 2010, 13:06
Mijn motor is een: V-Strom DL 650A touring L2
Locatie: Omgeving Amsterdam

Re: Rempedaal

Bericht door Suzanne » zo 29 jun 2014, 13:45

Yes, ze zitten er op :duim: .Inderdaad een leuk klusjes. Dik een uur mee bezig geweest, waarvan een half uur met het afstellen zodat het remlicht niet meer bleef branden. Dat luisterde wel heel erg nauw.

Nu hopen dat de klachten afnemen.

Bij de Griek zijn ze momenteel in de aanbieding (6 euro goedkoper). Aangezien ze geen korting op korting geven werkt de promocode nu niet.

Thanks allemaal!

Rickvanakkeren
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 03 jul 2016, 16:32
Mijn motor is een: V-Strom 1000

Re: Rempedaal

Bericht door Rickvanakkeren » ma 24 sep 2018, 22:04

Hier stond een vraag over het verlagen van het rempedaal, zonder verlagen van de voetsteuntjes... dat kan schijnbaar zonder een kitje, dus deze vraag is overbodig :-)

Plaats reactie